Dan zou je ter plaatse een cursusje krijgenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou dat gewoon als muddel uitspreken. Ja, eigen schuld hoor
Niet nodig. Als het echt nodig is kun je altijd nog een klein (uitgekookt) lapje katoen over het bekkie leggen en een keer met een zacht rukje zuigen. Al die meuk die je aan moet schaffen is echt best wel nonsens. Meestal is het niet eens nodig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:18 schreef Judeljuud het volgende:
Ja, ik dacht ook dat het 'Muddel' was en dat vind ik ook veel leuker klinken!![]()
Mijn vader heeft ooit een heel klein zwart katje gevonden in een garage en die noemde hij Mobutu.![]()
En Nokwanda, aangezien jij een thuisbevalling had...de dierenarts zei dat ik eventueel zo'n 'zuigertje' aan kon schaffen om de luchtwegen van de kittens uit te zuigen vlak nadat ze geboren zijn, maar is dat heel erg belangrijk?
Nee, maar heb nauwe banden met zwart Zuid Afrika. Eigenlijk nauwelijks met Zulu. Mijn zoon is half Mosotho en mijn "familie" (waarin ik traditioneel ben opgenomen) is Xhosa. Maar Zulu verstaat bijna iedereen wel in de grote steden. Als je dat kent kun je je prima redden. En ik kan niet zeggen dat ik het helemaal spreek. Heb niet genoeg vocabulaire, maar mijn uitspraak is wel perfect en na een paar weken daar pik ik het ook wel vrij goed op.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:20 schreef Logician het volgende:
nokwanda, heb jij zulu roots?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:51 schreef Logician het volgende:
Ze waren 1 en 2 toen we matisse kregen, en die was nog heel klein en we hebben echt als politieagenten er bovenop gezeten toen.
Ik heb trouwens sinds Tom (4jr) expres een kever heeft doodgetrapt de afspraak met mijn kinderen dat ze elk dier dat ze expres doodmaken moeten opeten.
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef nokwanda het volgende:
Niet nodig. Als het echt nodig is kun je altijd nog een klein (uitgekookt) lapje katoen over het bekkie leggen en een keer met een zacht rukje zuigen. Al die meuk die je aan moet schaffen is echt best wel nonsens. Meestal is het niet eens nodig. Had hier wel voor de zekerheid alcohol en kittenmelk. Was beide echt niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |