Ik vind het erg vreemd dat ze nog niet bijgekomen zijn. De eerste dagen gaat dat juist extreem snel..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:44 schreef Logician het volgende:
Het probleem is een beetje dat ze nogal veel pijn heeft omdat de kittens zo ontzettend wild zijn als ze gaan drinken... wat ik nu doe is ze aanleggen telkens als ze gaat liggen (duurt serieus zo'n 15min omdat ze zo ontzettend druk en koppig zijn) maar dan blijft ze ieg liggen.. ik ga morgen contact opnemen met de DA voor meer pijnstillers, hij dacht dat het niet nodig zou zijn maar ik denk van wel... als ze morgenavond nog niet aangekomen zijn ga ik ze zeker bijvoeden...
Ik kan het me van mijn eigen kittens niet meer herinnerenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:56 schreef DrMarten het volgende:
De dierenarts had het erover dat ze na de geboorte ook eerst wat gewich verliezen, als ze dan nu nog gelijk zitten lijkt me dat niet heel slecht opzich.
Lepel is wel het boefje hè?quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:45 schreef Logician het volgende:
Heb net geprobeerd ze wat bij te voeren.. alleen Lepel pakt het flesje...
Gelukkig laat naina de rest redelijk toe, alleen Lepel is nogal wild met dr nageltjes dus ik denk dat ik
haar maar regelmatig apart ga voeren.. naina vind de kittenmelk trouwens heerlijk dus die ga ik haar tussendoor ook geven, ik ga nu even bellen met de DA voor extra pijnstillers, want ze heeft echt heel erg last van de wond..
Ja....quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:22 schreef Puckzzz het volgende:
zit ik nu naar een still te kijken? de tijd staat op 19.44
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |