quote:
Ik heb me aangemeld voor de toelatingstest van de studie: Digitale Communicatie op het HU.
Heb -Email- contact gehad met de persoon die hierover gaat en die heeft uitgelegd hoe ik me kon inschrijven, zo gezegd zo gedaan.
Ik wacht nu op een uitnodiging voor de toelatingstest van deze studie, deze zal begin juni plaatsvinden en betreft een HAVO eindexamen Nederlands.
Als dit examen met succes afgerond is volgt er nog een intake gesprek.
Ben al een tijdje aan het leren (wil niets aan toeval overlaten) en heb ben er zelf ook vrij zeker van dat deze toets niet zo'n probleem gaat vormen.
Waar ik me de laatste tijd echter wel zorgen over maak is of ik wel over de juiste kennis beschik om deze opleiding te starten en succesvol af te ronden.
Ik ben in ieder geval wel begonnen om PHP +MYSQL en Flash te leren zodat ik hier niet in achterblijf (dit zijn vakken die we later ook op de opleiding krijgen)
Beschik verder over ruime kennis van (x)HTML,CSS2, Photoshop en javascript voorzover dat benodigt is voor de studie.
Ben dus wel redelijk autodidact, laten we hopen dat dit genoeg zal zijn in samen met mijn motivatie natuurlijk.
Tevens heb ik ook veel aan dit topic gehad qua informatie en zal zeker weer even posten als ik een uitnodiging heb ontvangen en als ik al dan niet toegelaten ben tot de studie.
Veel succes voor iedereen die ook een toelatingstest of colloquium doctum gaat doen
[ Bericht 0% gewijzigd door Drakire op 06-05-2007 03:01:45 ]