Doe normaal man, debiel. Hij stelt toch gewoon een legitieme vraag.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
1) Al zouden we dat zeggen, ging je dan morgen niet of zo?
2) Waarom open je hiervoor 2 topics bijna tegelijk?
3) Waarom kick je hem dan ook nog eens na amper een half uur?
4) Waarom meldt je je hiervoor apart aan bij Fok!?
![]()
1) het enige waar ik om vraag is een soort van adviesquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
1) Al zouden we dat zeggen, ging je dan morgen niet of zo?
2) Waarom open je hiervoor 2 topics bijna tegelijk?
3) Waarom kick je hem dan ook nog eens na amper een half uur?
4) Waarom meldt je je hiervoor apart aan bij Fok!?
![]()
dank je wel voor je reactie .quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Doe normaal man, debiel. Hij stelt toch gewoon een legitieme vraag.
Als morgen de toets is ben je denk ik te laat, bij mijn weten moet je je namelijk inschrijven voor die toets zodat school weet hoeveel mensen er komen.
Gewoon doen joh! Had je je kunnen voorbereiden?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:41 schreef turbulentie het volgende:
[..]
dank je wel voor je reactie .
Ik heb me aangemeld , ik sta voor morgen ingeroosterd.
maar nu twijfel ik , omdat ik m waarschijnlijk iets te moeilijk vind .
Nee , doen ga ik m zeker ... het is trouwens zometeen al om 13:00 ....quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:33 schreef roooosje het volgende:
[..]
Gewoon doen joh! Had je je kunnen voorbereiden?
nou , ik heb m gemaakt , 13:00 tot half 5 ..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:52 schreef Litso het volgende:
TS zit nu vast nog te zweten
Laat je even weten hoe het gegaan is?
Even een oude voor je opgezocht:quote:Op zondag 21 januari 2007 17:37 schreef allsystemshalt het volgende:
Misschien off topic, maar hoe zwaar is een TOEFL test?
Valt mee. Ik heb 'm gedaan om hier in Dublin te mogen studeren. Ik had 293 out of 300, maar had al erg veel internationale ervaring. Hoe zwaar die is hangt natuurlijk helemaal af van hoe goed jouw Engels is.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:37 schreef allsystemshalt het volgende:
Misschien off topic, maar hoe zwaar is een TOEFL test?
hahhaha nee hoor, ik ben geboren en getogen in amsterdam ... het is niet anders.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:20 schreef SECRETZOFWAR het volgende:
volgens mij worden er meer van die toetsen per jaar gehouden, zeker als het voor amsterdam is en zo te zien kom je daarvandaan of je doet het amsterdamse taaltje na haha
Volgens mij moet je op 1 oktober van het jaar waarin je opleiding start 21 zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:34 schreef barry123 het volgende:
Ik wordt in augustus pas 21.
Weet iemand hoe het dan precies zit?
Ik zou graag de maand erop september direct HBO willen doen.
kan dit?
Dan kan je gewoon die toets maken. Het gaat erom dat je 21 bent aan het begin van het schooljaar.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:34 schreef barry123 het volgende:
Ik wordt in augustus pas 21.
Weet iemand hoe het dan precies zit?
Ik zou graag de maand erop september direct HBO willen doen.
kan dit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |