Oordeel jij eens niet zo snelquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:49 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
[..]
Volgend jaar maar weer terug naar het MBO als ik deze belabberde instelling zo zie.
Nee lijkt mij ook niet echt nuttig om speciaal degene met een 21+ test bij elkaar in te droppenquote:Op zondag 30 juli 2006 21:42 schreef Willy84 het volgende:
Ik weet niet hoeveel klassen er zijn. Maar de kans is natuurlijk groot dat je bij elkaar in de klas komt. En je zit natuurlijk zoiezo bij elkaar op die afdeling.Volgens mij doen ze de mensen die die toelatingstest hebben gedaan echt niet bij elkaar. Ik kan me geen enkele zinnige reden bedenken waarom ze dat zouden willen.
Geschiedenis is echt moeilijk. Het is echt pittig! En ik had het gevoel dat ik zeker wel een 8 had. En dan had ik dus een 6, dus volgens mij word het streng beoordeelt. De uitslag duurde iets van 2 weken ofzo. Moet je opbellen, naar Fredie Peper en krijg je de uitslag te horen. En de week daarop krijg je een officieel document toegestuurd dat je toelaatbaar bent enzo.
Ik heb me ongeveer 2 weken geleden via ib-groep aangemeld. Heb nog niks gehoord. Wacht nog op de bevestiging. De introductie is volgens mij 1 sep.
Wat heb je trouwens hiervoor eigenlijk gedaan? Iedereen die die toelatingstest doet heeft volgens mij wel een verhaaltje![]()
Welke vakken heb je al gehaald?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:03 schreef Toedels het volgende:
Ik ben 45 jaar en ga maandag de toets maken. Moet goed te doen zijn volgens mij maar ik moet wel zeggen, dat hoe dichter het bij komt, hoe nerveuzer ik word. Ik ben 6 jaar geleden begonnen met een HBO-opleiding en hoefde toen helemaal geen toets te maken trouwens. Helaas heb ik die opleiding moeten afbreken wegens ziekte. Nu heb ik gebeld met de school en gevraagd waar die toets eigenlijk voor dient. Het is om te kijken of je het niveau hebt, kreeg ik als antwoord. Dus ik vertel die dame dat ik al met HBO bezig ben geweest en dat ik ook al vakken gehaald had. Nou, dat was heel fijn voor mij, want dan kon ik misschien vrijstellingen krijgen als ik de toets gehaald heb en ik me ingeschreven heb. Dus ik zeg tegen haar, maar dat ik al vakken gehaald heb, zegt dat dan niet dat ik het niveau al heb? Nou, dat begreep ze niet helemaal..... Laat maar, ik maak de toets wel.
Ik vraag me trouwens af of er ook mensen zijn die gezakt zijn voor de toets?
ik heb de infowijzers, ook op de computer in pdf vorm, daar staat alle info in van alle toetsen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:37 schreef beautiful_world het volgende:
Ik ga aanstaande donderdag het toelatingsexamen doen voor de opleiding Communicatie aan het Inholland.
Helaas heb ik geen stof gekregen dat ik van te voren in kon studeren... wat ik dus vreemd vindt aangezien ik uit dit topic begrijp dat dat dus wel gebeurt.
Is er iemand die deze toelatingstoets al heeft gemaakt? Of iemand die mij er meer over zou kunnen vertellen is ook welkom.
kejjj post ff hoe het gegaan is he !!!!quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:31 schreef beautiful_world het volgende:
Ja vindt het ook raar dat ik verder helemaal geen info hebt gekregen.
haha ja wie weet komen we wel bij elkaar in de klas...eerst die rottoets maken.
ohh ik heb de infowijzer al gevonden op de website.. thanks anyway!
Nee je moet economie, nederlands en engels doen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:17 schreef beautiful_world het volgende:
ja ga ik doen.. heb jij trouwens ook wiskunde moeten doen? ik ben daar namelijk echt zenuwachtig voor ben bang dat dat echt een drama wordt.
Eh ja, je bent daar te gast, dan heb je je maar te gedragen naar hun regels. Zo gek vind ik het niet hoor. Ik vind het ook wel een brutaal antwoord wat je gaf, zeker voor iemand van jouw leeftijd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:14 schreef Toedels het volgende:
En dan zit er zo'n oppasser bij, die begon al met: "Als iemand naar het toilet moet, dan moet diegene het even vragen". Ik zeg tegen die vent: "Ik ben 45 jaar, je denkt toch niet dat ik aan jou ga vragen of ik naar de wc mag? Dat kan je echt wel vergeten dus!" Hij vond me brutaal zei ie. Kunnen ze lachen als ik daar straks één dag per week zit. Dan komen ze er nog wel achter hoe 'brutaal' ik ben...
Nou alsje 45 jaar bent, had je je minstens een beetje volwassen op kunnen stellen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:14 schreef Toedels het volgende:
Nou, ik heb mijn toets gehaald maar ik moest er wel eerst een klacht voor indienen. Wat een zootje daar zeg! Bladzijden die ontbraken, stukken op verkeerde volgorde geniet en vragen stellen uit een ander boek dan wat zij aangeven als aanbevolen literatuur. En dan zit er zo'n oppasser bij, die begon al met: "Als iemand naar het toilet moet, dan moet diegene het even vragen". Ik zeg tegen die vent: "Ik ben 45 jaar, je denkt toch niet dat ik aan jou ga vragen of ik naar de wc mag? Dat kan je echt wel vergeten dus!" Hij vond me brutaal zei ie. Kunnen ze lachen als ik daar straks één dag per week zit. Dan komen ze er nog wel achter hoe 'brutaal' ik ben...
Maar ja, ik ben wel blij!
Heb je nog iets aan voorbereiding gedaan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:51 schreef beautiful_world het volgende:
het was een kuttoets maar heb hem gelukkig gehaald.. jeetje was spannend!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |