abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39693068
quote:
Op maandag 10 juli 2006 00:52 schreef petre86 het volgende:

[..]

wo = wetenschappelijk onderwijs = universiteit
Nee dat kan niet , want met je havo diploma kan je ook niet naar de uni toch??
Dat zou zijn als; je basisschool niet afmaken, later 1 of andere toets doen om havo te MOGEN
doen, en dan vragen of je niet meteen maar op het hbo mag.
Tenminste..dat denk ik...
pi_39693078
Ik denk eerder dat ze hun eigen tests enzo hebben.
pi_39693727
Ja voor het WO kan je ook een 21+ toets doen, maar dan heet het colloquium doctum.
pi_39694003
Ik denk dat het handiger is om je P te halen op de HBO eerst.
pi_39694276
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:45 schreef bxie het volgende:
Hallo iedereen ,
ik had een vraagje ik wordt in april 21, ik heb 2 jaar havo gedaan en daarna afgesloten met mavo,vanwege familie problemen.

Nu een aantal jaren verder wil ik dus graag een hbo opleiding gaan doen ( vrijetijdsmanagement op inholland in amsterdam/diemen) maar ik knijp em wel behoorlijk voor die toets, want ik zit al jaren niet meer op school en ik benniet goed in wiskunde , behalve als het me uitgelegd is.

Heeft iemand hier ervaring met een 21+ toets op inholland, of nog beter; ook nog met deze opleding?
Tips,Adviezen,Voorbeelden graaaaagg echt zooo graag !!!!!!!

Alvast bedankt!!
Ik hoop voor je dat ze ook niet op taalkennis testen.
pi_39694426
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:45 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat ze ook niet op taalkennis testen.
doe maarniet zo bijdehand want ik ben allang toegelaten.
pi_39694607
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:49 schreef bxie het volgende:

[..]

Het is een wonder.

Wel belachelijk dat je niet alle onderdelen gewoon voldoende moet halen.
pi_39696152
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:55 schreef devv05 het volgende:

[..]

Het is een wonder.

Wel belachelijk dat je niet alle onderdelen gewoon voldoende moet halen.
Volgens mij vroeg ik net of je niet zo bijdehand wou doen , ik heb wel overal een voldoende voor gehaald.
Als je niks zinnigs te melden hebt blijf dan weg ofzo.
pi_39698032
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 09:24 schreef Syytön het volgende:
Iemand ervaring met de toelatingstest van het Windesheim in Zwolle?
Ik heb afgelopen januari een toelatingstest gedaan van het Windesheim voor de opleiding Personeel en Arbeid. Ik weet niet of ze die test voor elke opleiding gebruiken....
It is your friends who make your world!
pi_39707542
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:49 schreef bxie het volgende:

[..]

hij kan kennelijk zelf niet begrijpend lezen
dag
pi_39709524
quote:
Op maandag 10 juli 2006 23:15 schreef petre86 het volgende:

[..]

hij kan kennelijk zelf niet begrijpend lezen
Inderdaad, had ik nou de basisschool maar afgemaakt
pi_39733116
Ik heb me toelatingstest gehaald aan de Hva. Ben zo blij kan ik komend jaar sjd doen
pi_39742253
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 20:50 schreef Willy84 het volgende:
Ik heb me toelatingstest gehaald aan de Hva. Ben zo blij kan ik komend jaar sjd doen
pi_39781930
Ik heb in augustus toelatingsexamens voor SJD aan de HVA....waren ze erg moeilijk Willy84 ?
Gefeliciteerd trouwens
pi_39784580
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:27 schreef GoodFortune het volgende:
Ja voor het WO kan je ook een 21+ toets doen, maar dan heet het colloquium doctum.
Zo heet het op het HBO ook.
pi_40143908
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:02 schreef Cristalle- het volgende:
Ik heb in augustus toelatingsexamens voor SJD aan de HVA....waren ze erg moeilijk Willy84 ?
Gefeliciteerd trouwens
Als jij het ook haalt zitten we bij elkaar in de klas!! (weet niet precies hoeveel er zijn) Maar het waren pittige examens idd. Alleen Engels viel me mee. Geschiedenis vond ik ook makkelijk, ik had een 8 verwacht, had maar een 6 terwijl ik er echt flink voor geleerd heb. En de korte cursus heb gevolgd. Maatschappijleer had ik heel matig geleerd en ook een 6. Nederlands was een tekst plus een verhaal schrijven. Daar had ik ook een 6 voor. Ik was precies binnen de tijd klaar 3 uur!!

Engels en maatschappijleer een 7
Nederlands en geschiedenis een 6

Aardig pittig en nu al aanmelden want als je slaagt dan ben je te laat met aanmelden. Heel veel succes!!
  maandag 24 juli 2006 @ 21:49:45 #92
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_40145795
Wat ik begrijp is dat de toelatingstest afhangt van de studie die wilt gaan doen?
(lijkt me wel logisch idd.)
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_40145884
quote:
Op maandag 24 juli 2006 21:49 schreef a-child-in-chains het volgende:
Wat ik begrijp is dat de toelatingstest afhangt van de studie die wilt gaan doen?
(lijkt me wel logisch idd.)
Ja dat is zo. Als je iets sociaals wilt doen, krijg je vakken die daar wat mee te maken hebben. Wil je iets met wiskunde doen, krijg je uiteraard daar examens over. Waarschijnlijk zal overal wel Nederlands en misschien ook Engels bijzitten
  woensdag 26 juli 2006 @ 00:15:54 #94
77202 -FreaK-
'Just different'
pi_40185898
Feli aan alle mensen die het al gehaald hebben!

Vraagje, ik ben hard aan het twijfelen of ik de opleiding IPO(industrueel pruduct ontwerp) wil gaan doen aan de Hoge School Rotterdam. Door complicaties niet heel mijn HAVO afgerond waardoor toelating ook uit een toelatingstest zal bestaan. Alleen wiskunde want de rest heb ik al gehaald. Aangezien dit een redelijk algemeen toelatingstesten topic aan het worden is bij deze: Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben?

Ik weet het laat om daar nu nog aan te beginnen maar het kon niet anders, wil het toch graag gaan doen maar hoor dat het erg pittig is..?
- We shall learn more and more about less and less until we know everything about nothing -
pi_40187425
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 00:15 schreef -FreaK- het volgende:
Feli aan alle mensen die het al gehaald hebben!

Vraagje, ik ben hard aan het twijfelen of ik de opleiding IPO(industrueel pruduct ontwerp) wil gaan doen aan de Hoge School Rotterdam. Door complicaties niet heel mijn HAVO afgerond waardoor toelating ook uit een toelatingstest zal bestaan. Alleen wiskunde want de rest heb ik al gehaald. Aangezien dit een redelijk algemeen toelatingstesten topic aan het worden is bij deze: Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben?

Ik weet het laat om daar nu nog aan te beginnen maar het kon niet anders, wil het toch graag gaan doen maar hoor dat het erg pittig is..?
Het is nog niet te laat, ik zou als ik jou was morgen meteen naar het studie informatie punt van je school bellen en vertellen wat je wil doen.
Waarschijnlijk krijg je dan een pakketje thuis gestuurd met alle info over JOUW toets, datum,kosten en wat je moet leren.

Ook zou ik vragen naar de contact persoon die over de 21+ toetsen gaat , aan die persoon kan je vragen of je recht op vrijstellingen hebt en hoe je dit verder moet regelen.
Het kan zijn dat je niet de gehele toets hoeft te maken en dat zou alleen maar mooi zijn toch ?
pi_40324902
quote:
Op maandag 24 juli 2006 20:55 schreef Willy84 het volgende:

[..]

Als jij het ook haalt zitten we bij elkaar in de klas!! (weet niet precies hoeveel er zijn) Maar het waren pittige examens idd. Alleen Engels viel me mee. Geschiedenis vond ik ook makkelijk, ik had een 8 verwacht, had maar een 6 terwijl ik er echt flink voor geleerd heb. En de korte cursus heb gevolgd. Maatschappijleer had ik heel matig geleerd en ook een 6. Nederlands was een tekst plus een verhaal schrijven. Daar had ik ook een 6 voor. Ik was precies binnen de tijd klaar 3 uur!!

Engels en maatschappijleer een 7
Nederlands en geschiedenis een 6

Aardig pittig en nu al aanmelden want als je slaagt dan ben je te laat met aanmelden. Heel veel succes!!
Als je niet weet hoeveel klassen hoe weet je dan of we bij elkaar in de klas komen?

Of komen degene met een toelatingstest sowieso bij elkaar in?

Geschiedenis wordt voor mij het het grootste probleem denk ik. Maar jij hebt nog wel mooie cijfers gehaald!

Hoelang duurde het bij jou voor je de uitslag had? Er is namelijk de 29ste nog weer herkansing, maar zijn ze zo snel met de uitslag?

Ik heb me al aangemeld idd. Heb jij al enig idee wanneer de lessen beginnen, introductie enzo?

Thnx voor je succes die heb ik wel nodig
pi_40334052
Ik weet niet hoeveel klassen er zijn. Maar de kans is natuurlijk groot dat je bij elkaar in de klas komt. En je zit natuurlijk zoiezo bij elkaar op die afdeling. Volgens mij doen ze de mensen die die toelatingstest hebben gedaan echt niet bij elkaar. Ik kan me geen enkele zinnige reden bedenken waarom ze dat zouden willen.
Geschiedenis is echt moeilijk. Het is echt pittig! En ik had het gevoel dat ik zeker wel een 8 had. En dan had ik dus een 6, dus volgens mij word het streng beoordeelt. De uitslag duurde iets van 2 weken ofzo. Moet je opbellen, naar Fredie Peper en krijg je de uitslag te horen. En de week daarop krijg je een officieel document toegestuurd dat je toelaatbaar bent enzo.
Ik heb me ongeveer 2 weken geleden via ib-groep aangemeld. Heb nog niks gehoord. Wacht nog op de bevestiging. De introductie is volgens mij 1 sep.
Wat heb je trouwens hiervoor eigenlijk gedaan? Iedereen die die toelatingstest doet heeft volgens mij wel een verhaaltje
pi_40428457
quote:
Hallo iedereen ,
ik had een vraagje ik wordt in april 21, ik heb 2 jaar havo gedaan en daarna afgesloten met mavo,vanwege familie problemen.

Nu een aantal jaren verder wil ik dus graag een hbo opleiding gaan doen ( vrijetijdsmanagement op inholland in amsterdam/diemen) maar ik knijp em wel behoorlijk voor die toets, want ik zit al jaren niet meer op school en ik benniet goed in wiskunde , behalve als het me uitgelegd is.

Heeft iemand hier ervaring met een 21+ toets op inholland, of nog beter; ook nog met deze opleding?
Tips,Adviezen,Voorbeelden graaaaagg echt zooo graag !!!!!!!

Alvast bedankt!!
Hé? Je zat op de HAVO en vanwege 'famielie problemen' heb je het zo slecht gedaan dat je naar de MAVO ging.
Wat voor werk doe je nu dan voor de kost?
Amstelveen de beste
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:49:31 #99
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_40514035
quote:
verder wil ik dus graag een hbo opleiding gaan doen
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 15:19 schreef bxie het volgende:
Ik had maar 2 van de 4 hoofdstukken van economie geleerd

Volgend jaar maar weer terug naar het MBO als ik deze belabberde instelling zo zie.
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
pi_40537823
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 20:14 schreef anisubs het volgende:

[..]

Hé? Je zat op de HAVO en vanwege 'famielie problemen' heb je het zo slecht gedaan dat je naar de MAVO ging.
Wat voor werk doe je nu dan voor de kost?
Ja inderdaad vanwege familie problemen, maar dat ga ik niet allemaal hier neerzetten
Ik ben gewoon de horeca ingegaan en nu ga ik daar weer lekker uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')