Nee ik werk niet in Scheveningen aan het strand, hoezo?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:44 schreef Universalman het volgende:
Zeg werk jij niet in Scheveningen aan het strand in een cafe?
jij ookquote:Op zondag 25 juni 2006 21:37 schreef Dreamscape het volgende:
Ik heb de toets bij de HvA gedaan, en gehaald. Gaat om de opleiding Financial Services Management.
Het duurt ook maar één uur.quote:De toets bestaat uit een HAVO eindexamen: samenvatten en tekstverklaring.
kwestie van examens oefenen, maar zo'n 'examen ' van 1 uur, dat alleen een tekst is.. moet toch wel bijzonder eenvoudig zijn mocht je op HAVO-denkniveua zittenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:39 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand ervaring met de 21+ test van de HU???
In de broef stond dit:
[..]
Het duurt ook maar één uur.
Nou, ik heb vanochtend dus gedaan. Sloeg inderdaad nergens op. In een half uur klaar en durf wel met zekerheid te zeggen dat dat wel gelukt isquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:41 schreef Fatality het volgende:
[..]
kwestie van examens oefenen, maar zo'n 'examen ' van 1 uur, dat alleen een tekst is.. moet toch wel bijzonder eenvoudig zijn mocht je op HAVO-denkniveua zitten
goedzoquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou, ik heb vanochtend dus gedaan. Sloeg inderdaad nergens op. In een half uur klaar en durf wel met zekerheid te zeggen dat dat wel gelukt is![]()
Mag ik vragen voor welke opleiding?quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou, ik heb vanochtend dus gedaan. Sloeg inderdaad nergens op. In een half uur klaar en durf wel met zekerheid te zeggen dat dat wel gelukt is![]()
ik weet zeker dat ik dit wil gaan doen :-)quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:09 schreef Raven_ het volgende:
Heb ook 2 van die examens gedaan. Eerst op de school voor journalistiek. Maar die heb ik niet gehaald vanwege vragen over de actualiteit en ik had eigenlijk op dat moment al 2 maanden het nieuws niet gekeken. Dus ja, op welke dag en tijdstip Saddam Hussein was opgepakt en door wie precies (dus niet 'de Amerikanen') wist ik bijvoorbeeld niet. :p
De volgende heb ik gedaan voor Vrijetijdsmanagement. Ik moest zeer veel breuken en tests voor ruimtelijk inzicht maken. Oops, dat had ik sinds groep 8 basisschool niet meer gedaan. Maar na wat puzzelen ben ik er toch uitgekomen... en aangenomen.
En nu heb ik bijna jaar 1 afgerond en vind ik het eigenlijk een opleiding van niks. Ik studeer VTM wel bij NHTV , maar weet je zeker dat je dit wilt gaan doen? Het stelt namelijk niet veel voor...
hmm...mij trekt het idd ook heel erg en daarom wil ik die opleiding doen , hoe ben je bij dat poppodium terecht gekomen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:34 schreef Raven_ het volgende:
Ik zit zelf helemaal in het culturele wereldje en doe o.a. werkzaamheden voor een poppodium. (en dan niet flyerwerk of iets dergelijks) Aangezien het wereldje mij zo trekt en ik een opleiding wil(de) hebben om erin verder te komen, voor VTM gekozen. Maar na een jaar ben ik erachter dat het meer een lekker lullen, weinig doen opleiding is. 75% bestaat uit geklooi met projecten. Ik zoek wat meer diepgang..
Ik wilde de richting Creative Industries kiezen, maar Ik denk niet dat ik het tweede jaar in ga. Ik stop ermee als ik mijn P heb en ga iets anders doen. Ik heb verschillende studies op het oog. Zowel universitair als HBO, maar ik heb nog geen echte keuze gemaakt. Het kan ook zijn dat ik een compleet andere kant op ga en dit maar laat varen.....
quote:Dag -skippybal-,
De uitslag van de 21+ toets is voldoende.
Groet,
Norbert van der Hulst
Neequote:
wat is wo?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:17 schreef petre86 het volgende:
kun je bij WO ook terecht na een 21+ test?
en mag je die op je 20e al maken ( als je in het komende schooljaar 21 wordt?
wo = wetenschappelijk onderwijs = universiteitquote:Op maandag 10 juli 2006 00:50 schreef bxie het volgende:
[..]
wat is wo?
Die mag je op je 20e al maken als je bij aanvangvan het begin vn het schooljaar21 jaar bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |