abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33563660
Hallo iedereen ,
ik had een vraagje ik wordt in april 21, ik heb 2 jaar havo gedaan en daarna afgesloten met mavo,vanwege familie problemen.

Nu een aantal jaren verder wil ik dus graag een hbo opleiding gaan doen ( vrijetijdsmanagement op inholland in amsterdam/diemen) maar ik knijp em wel behoorlijk voor die toets, want ik zit al jaren niet meer op school en ik benniet goed in wiskunde , behalve als het me uitgelegd is.

Heeft iemand hier ervaring met een 21+ toets op inholland, of nog beter; ook nog met deze opleding?
Tips,Adviezen,Voorbeelden graaaaagg echt zooo graag !!!!!!!

Alvast bedankt!!
  zaterdag 31 december 2005 @ 00:03:40 #2
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_33564494
tvp
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_33564588
en die vraag reist uiteraard op 30 december om kwart voor twaalf 's avonds
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_33565145
Heb je ook geen mbo, dan?
  zaterdag 31 december 2005 @ 00:18:27 #5
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33565179
tvp
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zaterdag 31 december 2005 @ 00:21:02 #6
81989 KieWie
Ja is goed...
pi_33565288
Ik heb er anderhalf jaar eentje gedaan om rechten te mogen studeren in Maastricht. Het was meer een anti-debiliteits-toets. Als je geen stront in plaats van hersenen hebt, haal je zo'n toets.
Decisions are made by those who show up.
pi_33565360
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:05 schreef rudedeltadude het volgende:
en die vraag reist uiteraard op 30 december om kwart voor twaalf 's avonds
Inderdaad, aan dat soort dingen die je alleen op werkdagen te denken van 09.00 uur tot 17.00 uur
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_33565596
Dit is toch voor het onderwerp school dus wat boeit het hoe laat ik wat post ben gwn een nachtmens:):)

ennuhm nee geen mbo diploma ik heb op het grafisch lyceum gezeten maar dat is echt zo een kutschool.:S
pi_33565820
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 17:16:52 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_33574406
Je hoeft je geen zorgen te maken, afgaande ervaringen van anderen
pi_33575429
Het enige wat je hoeft te doen bij zo'n toets is 3 of 4 Havo eindexamens te maken (tegelijk met de 'normale' Havo eindexamenklassen in Nederland).
Op de site van inholland staat vast wel welke vakken je moet doen voor de studie die je wilt volgen.

De officiele naam van de 21+ toets is het Colloquium Doctum (zoek daar eens op op de site van inholland).
Koop wat examenbundels en ga op wiskunde bijles of zo. Dan moet het echt wel te doen zijn
Что было, то прошло..
pi_33575581
Hm, ik heb even gekeken op de site van Inholland, en zij hebben een 'toelatingsonderzoek'. Wat dat precies is weet ik niet
Op de HvA gebruiken ze t Colloquium Doctum, dus gewoon wat examens maken. Wat de Inholland nou met een 'toelatingsonderzoek' bedoelt....
Что было, то прошло..
pi_33586596
Je kunt bij de HVA in Amsterdam een cursus doen voor het toelatingsexamen. Ik ben daar op dit moment mee bezig. De cursus is al in november begonnen, maar in april start er een verkorte verzie. Je kunt met het certificaat op een groot aan HBO opleidingen overal in Nederland terecht.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_33611926
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:40 schreef Andoire het volgende:
Hm, ik heb even gekeken op de site van Inholland, en zij hebben een 'toelatingsonderzoek'. Wat dat precies is weet ik niet
Op de HvA gebruiken ze t Colloquium Doctum, dus gewoon wat examens maken. Wat de Inholland nou met een 'toelatingsonderzoek' bedoelt....
Ik den dat 't op de universiteit zo heet, en op de hogescholen toelatingsonderzoek (of iets anders).
Verder moet je gewoon 't niveau van Havo hebben lijkt me. Dus dat is wel studeren ws, aangezien je een toets moet doen. Haal de boeken in de bieb of koop ze, steek er genoeg tijd in en je hoeft je absoluut geen zorgen te maken.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_33617867
thnx voor alle reacties :)
pi_33626778
Ik hoop niet dat je een grammaticatest krijgt.
pi_33626805
Desondanks wil ik je wel vast succes wensen
pi_33641651
quote:
Op maandag 2 januari 2006 15:16 schreef DaFan het volgende:
Ik hoop niet dat je een grammaticatest krijgt.
omdat? en bedankt voor het suc-6 wensen nouja laat het omdat maar zitten,

ik wil even zeggen dat het toelatingsonderzoek voor vrijetijdsmanagement op inholland uit Nederlands,Engels en economie bestaat.
Ook krijg je voor te bereiden stof dus het moet te doen zijn.

Van mij mag dit topic gesloten worden bedankt voor de hulp:)
pi_33641723
Voordat ie dicht gaat:
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:45 schreef bxie het volgende:
Hallo iedereen ,
ik had een vraagje ik wordt in april 21, ik heb 2 jaar havo gedaan en daarna afgesloten met mavo,vanwege familie problemen.
pi_33649739
Ik heb ook een Colloquium Doctum gedaan, maar dan voor de Hogeschool van Utrecht en voor een andere opleiding (nl. CMV). Ik moest een examen Nederlands, Maatschappijleer, Geschiedenis en Engels doen. Allemaal op HAVO niveau. Voor geschiedenis moest ik wel een heel boek uit m'n hoofd stampen, maar het was allemaal best te doen. Nu, 3,5 jaar later, ben ik bezig met afstuderen.
Ik was ook retezenuwachtig toen en dacht dat ik het niet ging halen. Maar als je graag wilt en goed leert, waarom zou je het dan niet halen?

Succes iig...

Oh ja, ik was trouwens ook al 3 jaar niet meer naar school geweest toen ik de toelatingsexamens ging doen...
"Eehm, could somebody break the ice please?"
pi_33651419
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:41 schreef DaFan het volgende:
Voordat ie dicht gaat:
[..]
stel je niet zo aan hihi
pi_33651448

[ Bericht 100% gewijzigd door bxie op 03-01-2006 09:46:48 (foutje,nie geslape) ]
pi_33651462
oepss....haha shit ja kheb slaap ben nog steeds wakker dus niet zo helder meer....

ooo dat klinkt goed ik ben nu bezig met havo eindexamens maken van afgelopen jaar,
ben nu met die van economie bezig , best wel simpel moet ik eerlijk zeggen...en dan te bedenken dat ik voor die echte toets dus ook leerboeken krijg
Succes met afstuderen !
  donderdag 5 januari 2006 @ 03:19:24 #24
18986 -Will-
filosoof/harlekijn/coach
pi_33718796
Als ik jou was zou ik écht niet naar INHOLLAND gaan. Ik ga er net weg, en ik kan je zeggen dat het er echt een zootje is...
pi_33719551
@will:

maar volgens mij is elke school een zooitje...en op het mbo is het echt een bende daar heb ik dus echt geen zin meer in bah.
Wat is er dan zo erg aan inholland?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')