ik weet t niet verdommequote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:52 schreef Frrreek het volgende:
Waarom ben jij zo'n poesje?
Dat vroeg ik me dus ook af!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:47 schreef Sailmaker het volgende:
tering hee, ik drink echt nooit meer tequila tussen mn biertjes door. de dag erna is ALTIJD kut.
hoe kan t dat dat bij whiskey niet is en tequila wel? (serieuze vraag..)
Leugens, ik ben al sinds 8.00 uur m'n nest uit, vlegel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:55 schreef Razor21 het volgende:
Het begint erop te lijken dat alle huilies die gisteren gezopen hebben nu pas wakker worden![]()
ik wel langer dan even, heb van 10 vanochtend tot 3 vanmiddag alleen maar genekt, het enige wat eruit kwam was geel spul, waarvan ik het verdenk dat t gal is..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:55 schreef Basp1 het volgende:
Sommige tequilla is goed sommige niet.
een paar weken geleden ook nog sochtend even flink over me nek van geweest.![]()
tequilasong
Bleekmiddel schijnt ook te helpen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:57 schreef Sailmaker het volgende:
[..]
ik wel langer dan even, heb van 10 vanochtend tot 3 vanmiddag alleen maar genekt, het enige wat eruit kwam was geel spul, waarvan ik het verdenk dat t gal is..
ik hoorde dat cola hielp, gaan we dat eens probere
Ik zit alweer vanaf 9 uur op m'n werkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:55 schreef Razor21 het volgende:
Het begint erop te lijken dat alle huilies die gisteren gezopen hebben nu pas wakker worden![]()
ik zou een liter jus proberenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:57 schreef Sailmaker het volgende:
[..]
ik wel langer dan even, heb van 10 vanochtend tot 3 vanmiddag alleen maar genekt, het enige wat eruit kwam was geel spul, waarvan ik het verdenk dat t gal is..
ik hoorde dat cola hielp, gaan we dat eens probere
Sommige medemensen kunnen niet tegen drank,quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:55 schreef Razor21 het volgende:
quote:
Heb toen ik vanochtend wakker werd eerst 1.5 liter water gedronkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:07 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Sommige medemensen kunnen niet tegen drank,
Gewoon voordat je in slaap valt alles eruit kotsen en dan maffen. Volgende ochtend zo fris als een hoentje je nest weer uitstappen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |