quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:36 schreef Fetai het volgende:
Doe gewoon redelijk kort man, het wordt weer zomer
Misschien een beetje zoals op mijn avatar?
Zoiets?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:34 schreef FiXeR999 het volgende:
Ik heb donkerblond haar, en ik wil geen gekke dingen.. een beetje emo mag, maar niet te.
Iemand?![]()
n00bquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:37 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
En een beetje op jou gaan zitten lijken? dacht het niet
![]()
![]()
Net of een kapper de laatste "punk-emo achterige" trends weet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:39 schreef minkuukel het volgende:
Een beetje kapper kan je adviseren, maar een bokkescheerder![]()
Dit dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:39 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Daar is het net niet lang genoeg voor, en mijn haar krult een beetjeMaar tis wel leuk
![]()
Maar dat is "hip", beste fiets!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ein bietjen zoeen gay kapsels dit
Hipquote:
Zijn die chicks wel te vertrouwen, en moet ik dan als ze me een keer pijpen ze betalen met een breezah?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:20 schreef commander het volgende:
Gewoon zo wat langer en dan achter in je nek een matje en dan met een beetje gel achterover, dan regel je sowieso alle chicks.![]()
emo'squote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:16 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Moet ik dan zo'n hippe breezah kamp kapsel nemen met een kuif, en daarop een petje dat veeeeels te schuin omhoog staat, en dan met een scheerapperaat allerlei vormpjes erin gaan borduren
![]()
![]()
![]()
Doe mij maar liever die emo shit jongeman![]()
Daarom wil ik niet te, maar wat vind jij gewoon dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
emo's
breezers
Je kan ook ''normaal'' zijn en een gewoon kapsel nemen. Moet je per se bij een groep horen?
Dan hoor je bij de "normale" groepquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
emo's
breezers
Je kan ook ''normaal'' zijn en een gewoon kapsel nemen. Moet je per se bij een groep horen?
gast, natuurlijk geen breezah kapsel, meer zo een beetje quasi studentikoos.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:23 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Zijn die chicks wel te vertrouwen, en moet ik dan als ze me een keer pijpen ze betalen met een breezah?![]()
Geen breezah kapsel 4 me![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |