?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:07 schreef remcheese het volgende:
[..]
Prima, Rot jij dan ff dat rare ikoontje van je van de site ?
Ja, een hoop bullshots uitbrengen, foto's met een zwart-wit filter erover heen uitbrengen, zeggen dat het artwork is, nog geen een in-game shots laten zien en dan toch duizenden mensen hebben die in je geloven. Doen ze goed.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, ik moet het ook nog maar zien, maar het idee is best interessant
Anders gezegd :quote:
Is Mario Strikers echt leuk? Of is het Mario Power Tennis leuk? Ik heb er nu nog spijt van dat ik die game ooit gekocht heb. Bij power tennis verneukte ze het hele princiepe van tennis door "Power Moves" te implementeren waardoor je dus elke onmogelijke bal nog kan redden.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sadness, doe mij maar Happiness!
[afbeelding]
Uiteraard gejat van NeoGAF
Ja, het is echt leuk. Vooral met meerdere mensen. Je moet niet een leuk potje voetbal verwachten. Maar een lekker chaotisch potje voetbal. Het is echt zo'n tof spel. Iedereen die normaal voetbal leuk vind, vind dit ook geweldig (me pa is ook verslaaft aan de gamecube versie) maar ook iedereen die voetbal niks aan vind (zoals ikquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:41 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Is Mario Strikers echt leuk? Of is het Mario Power Tennis leuk? Ik heb er nu nog spijt van dat ik die game ooit gekocht heb. Bij power tennis verneukte ze het hele princiepe van tennis door "Power Moves" te implementeren waardoor je dus elke onmogelijke bal nog kan redden.![]()
![]()
![]()
Is dat bij Mario Strikers ook zo? Of iig in Smash Football op de Cube?
Dan zet je die toch allemaal uitquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:41 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Is Mario Strikers echt leuk? Of is het Mario Power Tennis leuk? Ik heb er nu nog spijt van dat ik die game ooit gekocht heb. Bij power tennis verneukte ze het hele princiepe van tennis door "Power Moves" te implementeren waardoor je dus elke onmogelijke bal nog kan redden.![]()
![]()
![]()
Is dat bij Mario Strikers ook zo? Of iig in Smash Football op de Cube?
Jaja, vertel mij maar hoe je het in de tournament mode uit zet dan. Alleen in de multiplayer kan het uit.quote:
Ok klinkt goed iig. De online multiplayer trekt me wel, het zou leuk zijn een toernooi te organiseren hier op Fok!. Maar heb je nou van die ellendige Power Moves alla Mario Power Tennis of niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, het is echt leuk. Vooral met meerdere mensen. Je moet niet een leuk potje voetbal verwachten. Maar een lekker chaotisch potje voetbal. Het is echt zo'n tof spel. Iedereen die normaal voetbal leuk vind, vind dit ook geweldig (me pa is ook verslaaft aan de gamecube versie) maar ook iedereen die voetbal niks aan vind (zoals ik) vind het snel een leuk spel. Ze hebben er echt een geweldig spel van gemaakt. Een musthave voor de Wii dus
![]()
Ik geloof er inmiddels ook niets meer van. Je hoort er tijden niets van en dan ineens een fototje of 2 die ze tonen en wat "info" over het spel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:00 schreef Tomasso het volgende:
Flikker nou echt eens serieus eens op met Sadness. Heel die shit bestaat niet, wanneer krijgen jullie dat verdomme nou eens door. Elk woord over die mislukte grappenmakers is er 1 teveel.
Tournament mode is te makkelijk, al die shots zijn namelijk simpel te blokken en de slag erna levert ook geen problemen op.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:53 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Jaja, vertel mij maar hoe je het in de tournament mode uit zet dan. Alleen in de multiplayer kan het uit.
Cooking Mammaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:03 schreef miss_bleu het volgende:
Ik zit te wachten op:
Bust a Move
eledees
mario party
Dance Dance Revolution
cosmic family
mysims
mama cook
http://www.blackwii.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1216quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:55 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Ok klinkt goed iig. De online multiplayer trekt me wel, het zou leuk zijn een toernooi te organiseren hier op Fok!. Maar heb je nou van die ellendige Power Moves alla Mario Power Tennis of niet?
Voor mij was het eigenlijk sonicquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:09 schreef Adelante het volgende:
Tsjah, Mario blijft de reden om een Nintendo te kopen
Cooking Mamaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Cooking Mamma
Naja, mij n lijstje:
- Mario Party
- Eledees
- Super Mario Galaxy
- Mario Footbal
- Super Paper Mario
en nog wel meer, maar daar kom ik nu ff niet omGrappig trouwens 4 van de 5 zijn mario titles/spinoffs
![]()
Het gaat er niet om of het moeilijk of makkelijk is, het punt is dat het princiepe van tennis gewoon verziekt wordt door de powermoves. Ballen die normaal gezien niet binnen te houden zijn met een druk op de knop terug te slaan, waar je ook staat. Vandaar dat ik de game amper heb gespeeld, het is gewoon triest.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:57 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Tournament mode is te makkelijk, al die shots zijn namelijk simpel te blokken en de slag erna levert ook geen problemen op.![]()
Bij Mario football kon je die powershots trouwens wel helemaal uitzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |