abonnement Unibet Coolblue
pi_48881227
quote:
De halvefinalisten van het Eurovisiesongfestival op 10 mei in Helsinki:

EUROVISIESONGFESTIVAL


01. Bulgarije - Elitsa Todorova & Stoyan Yankoulov - Water

Stoyan Yankoulov is de beste drummer van Bulgarije en trommels en drum nemen een belangrijke plaats in, in dit nummer. Internationale media beschrijven zangeres Elitsa Todorova als ,,een mysterieuze en exotische zangeres met onweerstaanbare fascinatie''.


02. Israël - Teapacks - Push The Botton

Over het nummer van Teapacks was in de aanloop op het songfestival veel ophef omdat het zou zinspelen op de Iraanse president Ahmadinejad en zijn zoektocht naar nucleaire wapens. Misinterpretatie van het nummer, zegt de zanger die in het Engels, Frans en Hebreeuws zingt.


03. Cyprus - Evridiki - Comme Ci, Comme Ça

Zangeres Evridiki zingt dit elektronummer, veel gitaar en keyboards, in het Frans. Zij is succesvol en beroemd in met name Cyprus en Griekenland. Ze bracht meerdere cd's uit en trad honderden keren op.

04. Wit-Rusland - Koldun - Work Your Magic

De 21-jarige zanger weet de discussies op internet flink te verhitten. De ene site tipt hem als een favoriet voor de eindoverwinning, een andere brandt hem compleet af. Koldun zelf is er trots op dat zijn moeder de grondlegger is van de prinses Diana-fancub in zijn land en hij vindt zelf dat hij ook wel op de Britse prinses lijkt.


05. IJsland - Eiríkur Hauksson - Valentine Lost

Op 15-jarige leeftijd koos deze IJslandse deelnemer voor een carrière als rockmuzikant in plaats van professioneel voetballer. Eiríkur (47) bedankte eerst voor de eer om mee te doen aan het Songfestival, maar toen hij het nummer hoorde ging hij toch overstag.

06. Georgië - Sopho - Visionary Dream

Veel volkse invloeden en een pakkende melodie. De 20-jarige zangeres zingt al vanaf haar derde, haar debuutcd heeft ze speciaal uitgebracht voor het songfestival.


07. Montenegro - Stevan Faddy - Ajde Kroci

Een in eigen taal gezongen nummer. In het nummer van de 21-jarige zanger voeren gitaren de boventoon. Faddy heeft Schotse voorouders.


08. Zwitserland - DJ Bobo - Vampires Are Alive

DJ Bobo haalde zich de woede van een christelijke gemeenschap in Zwitserland op de hals met dit nummer. Die wilde het nummer tegenhouden omdat het 'occulte praktijken' zou aanmoedigen. Dit alles tot groot verdriet van DJ Bobo. ,,Helaas kan ik ze er niet van overtuigen dat het nummer onschuldig is.'' Een van de favorieten.


09. Moldavië - Natalia Barbu - Fight

De 27-jarige zangeres wilde al vroeg artiest worden. Ze zong in diverse bandjes. ,,Het is makkelijk om de top te bereiken, maar lastiger om daar te blijven. Ik was dizzy van mijn eigen succes en moest stoppen.'' De zangeres mediteert nu geregeld en is naar eigen zeggen ,,klaar voor het gevecht''.


10. Nederland - Edsilia Rombley - On Top Of The World

'Onze eigen' Edsilia Rombley met het mede door haar man Tjeerd Oosterhuis geschreven On Top Of The World. Zij heeft lang getwijfeld of ze in het Nederlands of Engels zou zingen, het werd het laatste. In 1998 werd ze vierde met het nummer Hemel En Aarde.


11. Albanië - Frederik Ndoci - Hear My Plea

Rustig liedje met volkse en opera-invloeden. De zanger, die wel iets wegheeft van Al Pacino, is in eigen land geroemd om zijn muziek en schrijfkunst. Hij heeft naar eigen zeggen het hart van Elvis Presley en de ziel van een zigeuner.


12. Denemarken - DQ - Drama Queen

Bijna zou deze man, in een jurk met een voorliefde voor hoofdtooien met veren, niet meedoen omdat niet duidelijk was of Denemarken de financiën rond zou krijgen voor deelname. Dat lukte uiteindelijk wel en DQ (in het dagelijks leven Peter Andersen) mag zijn Drama Queen ten gehore brengen. Hij wordt genoemd als een van de favorieten.


13. Kroatië - Dragonfly feat. Dado Topic - Vjerujem U Ljubav

Een vierkoppige rock-'n-rollband. De drie mannen en een zangeres spelen samen sinds de jaren '90, in het begin vooral covers van klassieke rocknummers. In hun biografie leggen zij de nadruk op hun hightech-apparatuur en hun instrumenten.


14. Polen - The Jet Set - Time To Party

Vrolijk popliedje dat iedereen oproept vooral niet te vergeten dat we allemaal het recht hebben om te feesten. Hopt van stijl naar stijl, rap, ballroom en pop komen allemaal langs. De bandleden komen uit Rusland en Groot-Brittannië maar wonen nu in Polen.


15. Servië - Marija Serifovic - Molitva

Klassiek aandoend rustig nummer, in de eigen taal gezongen. Marija komt uit een muzikaal gezin. Moeder en grootouders waren bekende artiesten in Servië. Ze leeft voor muziek. ,,Als ik op het podium sta, voel ik liefde en geluk.'' Kanshebber voor een hoge eindklassering.


16. Tsjechië - Kabát - Malá Dáma

Rockband, bestaat al sinds begin jaren '80 en in de huidige bezetting sinds 1990. Hun album All Things Considered uit 2002 is het bestverkochte in Tsjechië ooit.


17. Portugal - Sabrina - Dança Comigo

Vrolijk dansnummer. Sabrina nam speciaal voor het festival ook een Engelstalige versie op van haar nummer. Ze hoopt de eerste Portugese deelnemer te worden die door de halve finale komt.


18. Macedonië - Karolina - Mojot Svet

Grote naam in de Balkan, ze is de bestverkopende vrouwelijke artiest uit Macedonië. Voormalig kindster Karolina deed al eerder mee aan het songfestival, in 2002.


19. Noorwegen - Guri Schanke - Ven A Bailar Conmigo

Vrolijk dansnummer. De zangeres is al twintig jaar actief in de muziek, op tv en in musicals.


20. Malta - Olivia Lewis - Vertigo

Olivia Lewis, deed al elf maal mee aan de nationale voorrondes voordat ze mee mocht doen aan het Eurovisiesongfestival. Zij heeft haar opwachting gemaakt op muziekzender MTV om haar land te promoten. Ook Nederland mocht zich verheugen op een bezoek van de 28-jarige zangeres. In Malta is ze dagelijks te zien in een tv-show.


21. Andorra - Anonymous - Salvem El Món

Jong punkbandje dat goed heeft gekeken naar zijn voorbeelden Sum 41 en Blink 182. De band zingt over wereldproblemen als klimaatverandering. Het goede nieuws is dat de bandleden er van overtuigd zijn dat we er iets aan kunnen veranderen.


22. Hongarije - Magdi Rúzsa - Unsubstantial Blues

Janis Joplin-achtig bluesnummer. Magdi werd ontdekt bij de Hongaarse Idols. Eigenlijk wilde ze medicijnen studeren, maar omdat ze dat niet kon betalen, besloot ze haar kans als popartiest te wagen.


23. Estland - Gerli Padar - Partners In Crime

Probeerde al twee keer eerder mee te doen aan het songfestival maar kwam niet door de nationale voorrondes. Gerli Padar bereikte de finale van Dancing With The Stars in Estland, en laat in het nummer haar dansmoves zien.


24. België - The KMG's - Love Power

Onze zuiderburen gaan met disco en funk naar Finland. De band, The Krazy Mess Groovers (The KMG's) is het geesteskind van twee muzikanten met een voorliefde voor 'black music' uit de Verenigde Staten.


25. Slovenië - Alenka Gotar - Cvet Z Juga

De Sloveense operazangeres Alenka speelt gitaar en piano. Ze studeerde aan de muziekacademie in Zwitserland.


26. Turkije - Kenan Dogulu - Shake It Up - Shekerim

Pakkend nummer. Kenan heeft veel fans in Nederland en gaf hier onlangs een concert in The Sand in Amsterdam. Hij is al een redelijk bekende artiest in zijn thuisland, maar dat is voor de zanger niet genoeg. ,,Een wereldberoemde artiest worden'' is zijn doel.


27. Oostenrijk - Eric Papilaya - Get A Life - Get Alive

Het nummer was oorspronkelijk geschreven voor de zangeres Anastacia. In Get A Life - Get Alive vraagt Eric aandacht voor aids. Het nummer wordt gebruikt door de organisatie van Life Ball 2007, iets waar Eric erg blij mee is omdat op die manier de miljoenen kijkers van het songfestival de boodschap van het leven en voor tolerantie meekrijgen.


28. Litouwen - Bonaparti.lv - Questa Notte

Een zeskoppig pop- en tenorensemble. De zes mannen zijn volgens hun biografie echte hartenbrekers. Zo is Andris altijd een charmeur, Zigfrids is hopeloos romantisch en heeft Normunds een bijzonder goed gevoel voor humor.
quote:
EUROVISIESONGFESTIVAL


HELSINKI (ANP) - Finland. Het land van de duizend meren, het land waar vrouwen in de regering de meerheid hebben, het land met gemiddeld één sauna per drie personen en het land waar Nordic Walking vandaan komt. In de hoofdstad van dit Scandinavische land moet Edsilia Rombley volgende week donderdag proberen een finaleplaats in het Eurovisiesongfestival te veroveren.

Finland heeft ongeveer 5,3 miljoen inwoners, van wie ongeveer 561.000 in de hoofdstad Helsinki wonen. De oppervlakte van het land is 338.000 vierkante kilometer. De republiek werd in 1995 lid van de EU. Driekwart van het land is bedekt met bossen en er zijn meer dan 190.000 meren en eilandjes.

De Finnen lopen voorop wat betreft technologie. Het internetgebruik is hier een van de hoogste ter wereld en meer mensen hebben een mobiele telefoon dan een vaste aansluiting thuis. Finland is het thuisland van mobieltjesfabrikant Nokia.

De bekendste Fin in Nederland is waarschijnlijk de voetballer Jari Litmanen die jarenlang bij Ajax speelde.
Blijf het een gedoe vinden, die halve finale, ook iets teveel van het goede eigenlijk.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 09:59:27 #2
144084 Schuttingbeer
IBTL Special Ops
pi_48881485
quote:
10. Nederland - Edsilia Rombley - On Top Of The World

'Onze eigen' Edsilia Rombley met het mede door haar man Tjeerd Oosterhuis geschreven On Top Of The World. Zij heeft lang getwijfeld of ze in het Nederlands of Engels zou zingen, het werd het laatste. In 1998 werd ze vierde met het nummer Hemel En Aarde.
Was die niet getrouwd met Trijntje???? Jeweetwel, van Trijntje Oosterhuis??
Wie, ik?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 mei 2007 @ 10:05:14 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_48881618
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 09:59 schreef Schuttingbeer het volgende:

[..]

Was die niet getrouwd met Trijntje???? Jeweetwel, van Trijntje Oosterhuis??
die is maar een broer
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 1 mei 2007 @ 10:10:54 #4
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 mei 2007 @ 10:12:13 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_48881785
jep
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 1 mei 2007 @ 10:13:58 #6
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_48881830
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 10:12 schreef borisz het volgende:
jep
Thanx Ze moet bij de eerste 10 eindigen wilt ze de zaterdag mee kunnen doen
pi_48882180
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 09:59 schreef Schuttingbeer het volgende:

[..]

Was die niet getrouwd met Trijntje???? Jeweetwel, van Trijntje Oosterhuis??
Nee man, dat is haar broer
pi_48882210
Ik ben benieuwd hoe Israel scoort met dat hysterische punknummer
  Voormalig Sport Koningin dinsdag 1 mei 2007 @ 13:06:47 #9
35237 Nuongirl
pi_48886620
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 10:32 schreef SCH het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Israel scoort met dat hysterische punknummer
Ik ben bang dat het doorgaat naar de finale
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
pi_48886851
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 10:32 schreef SCH het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Israel scoort met dat hysterische punknummer
Ik vind het stiekem wel wat hebben. Vooral het klankenspel in de coupletten.
Schoenentellend ziekpubliek.
pi_48890272
Israël vind ik zelf helemaal niets, maar die willen nog weleens hoger eindigen dan verwacht. Slovenië en Servië zijn mijn favorieten voor de halve finale.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:35:48 #12
144084 Schuttingbeer
IBTL Special Ops
pi_48910795
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 10:05 schreef borisz het volgende:

[..]

die is maar een broer
Ah vandaar dezelfde achternaam
Wie, ik?
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 mei 2007 @ 23:57:28 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_48911628
Dirk Kuijt

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:58:32 #14
148174 Kantar
TV junkie.
pi_48911674
Turkije en Cyprus
  Trouwste user 2022 woensdag 2 mei 2007 @ 02:05:44 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_48914304
Wat een triest rijtje landen trouwens

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 mei 2007 @ 16:52:08 #16
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_48931817
De varagids heeft Cyprus, Turkije, Macedonië 3,5 ster
1 maal 4 sterren voor Hongarije
NL 3
Israel, moldavië, polen en letland 1 ster
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_48960492
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:06 schreef Nuongirl het volgende:

[..]

Ik ben bang dat het doorgaat naar de finale
Als je dat al vantevoren weet waarom komt Nederland dan altijd met iets uit die traditionele, weinig scorende, musicalhoek? Doe eens gek, doe eens iets anders! Ga een met de tijd mee.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:04:43 #18
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_49007793
Nederland wint wel...
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:27:44 #19
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_49008686
Dat is afwachten tot donderdag dan weten wij meer ..
Of ze verder gaat
  vrijdag 4 mei 2007 @ 18:17:43 #20
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_49012455
Dan ben ik naar voetballen toe
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:11:33 #21
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_49022543
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:52 schreef borisz het volgende:
De varagids heeft Cyprus, Turkije, Macedonië 3,5 ster
1 maal 4 sterren voor Hongarije
NL 3
Israel, moldavië, polen en letland 1 ster
  vrijdag 4 mei 2007 @ 23:49:24 #23
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_49024920
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 19:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Donderdag is de halve finale
ja dan is feyenoord
  zaterdag 5 mei 2007 @ 00:04:28 #24
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_49025341
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:49 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ja dan is feyenoord
Kijk je natuurlijk naar Feyenoord
  zaterdag 5 mei 2007 @ 00:27:10 #25
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_49025944
Belgie wordt in de polls straal genegeerd ; da's een goed teken om eindelijk weer eens de finale te halen...
Verder vind ik het deuntje van de Noorderbuur typisch Nederlands , maar ik vind er jammer genoeg niets aan; springt er op geen enkel vlak uit.
m'n persoonlijke favo is bulgarije ; maar die gaat het ondanks de gunstige polls bijzonder lastig hebben
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_49136980
Komop België.
pi_49219902
Wordt dit het centrale topic vanavond?
pi_49221673
Wordt tijd dat we eens een goed reggae nummer of vrolijke caribbean muziek opsturen...soort Wasjmachien, maar dan in het Engels...wedden dat het scoort

Heel Europa plat voor de Surinaamse samba
beter een knipoog dan een blauw oog
  Voormalig Sport Koningin donderdag 10 mei 2007 @ 13:32:52 #29
35237 Nuongirl
pi_49223057
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:06 schreef Heero87 het volgende:
Wordt dit het centrale topic vanavond?
yups
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  donderdag 10 mei 2007 @ 14:16:06 #30
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49224946
Met wat leuke weddenschappen en FOK! erbij ga ik het vanavond toch maar weer kijken .

De repetitie maakte in ieder geval indruk:
quote:
Netherlands

This girl was born to sing - clearly the most professional and slick performance of the show so far, and Edsilia gives the otehr performers a real run for their money. Her personality is infectious and a bit of that Edsilia magic leaps out of the screen as she beams that smile to the viewers at home. A sly wink to the camera before the break wins over the viewers just that little bit more, and a fantastic hand in the hall and press centre after the performance start to suggest that she may have more than a sneaking chance of shooting straight to the final, if performance is anything go by.
En:
quote:
Albania

Despite a strong performance, the Albanian entry sadly remains something of a non-event after a hugely dynamic Dutch performance
Zoiu het dan toch...? .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 10 mei 2007 @ 14:22:46 #31
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_49225302
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 13:32 schreef Nuongirl het volgende:

[..]

yups
Ik ga kijken zonder Fok erbij.
''k heb geen laptop
  donderdag 10 mei 2007 @ 14:23:08 #32
148174 Kantar
TV junkie.
pi_49225322
Wat meningen over Edsilia's repetitie van een andere site (ESCToday is nou niet echt altijd even kritisch):
quote:
Netherlands- Edsilia is a fantastic singer and really vocally is trying hard
to sell this song to the public. But i find the staging of it with the platform
a little bit dull. It is not having enough of an impact on the screens.
But I cannot discount it based on the good vocal performance. Chances 6/10
quote:
NETHERLANDS and in screen it looks like someone's attacked Edsilia's hair with a hedge clippers. The routine is still very old fashioned, but it suits the song. It's slick and Edsilia sings well. The Dutch can't do much more (bar get Edsilia to the emergency hairdressers!).
quote:
The Netherlands - Well, Edsilia knows how to sell her song. This was an amazing performance. the song is still not strong but the performance is lifting this up my ranking. Crowd loved it in the hall.
Maar ik ben er wel van overtuigd dat Edsilia een hele goede performance zal neerzetten en hopelijk daarmee het lied toch enigszins overtuigender kan brengen dan het daadwerkelijk is.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 mei 2007 @ 18:42:04 #33
163650 Greys
pi_49235916
quote:
Edsilia populair bij de Finnen!

door onze redactie

AMSTERDAM - Edsilia Rombley staat na de generale repetitie van gistermiddag plotseling hoog genoteerd in de lijst favorieten. De Ilta-Sanomat, één van de grootste Finse kranten, plaatste vandaag een foto van de Nederlandse zangeres met de tekst: Vahvoilla. Vrij vertaald is dit: grote kanshebber.

Het gastland van het Eurovisiesongfestival ziet ook Denemarken, Wit-Rusland, Zwitserland, Andorra en Letland als kanshebbers om de finale van aanstaande zaterdag te behalen.
Yeah right. Glennis was ook favoriet

En toch hoop ik, waarschijnlijk tegen beter weten in, dat Edsiel het geweldig gaat doen vanavond. Oh wacht, daar hoef ik niet op te hopen, want dat doet ze. Dan hoop ik dat het genoeg zal zijn voor de finale. Omdat het nou eenmaal veel leuker kijkt als Ned. meedoet.

Go Edsiliaaaaaaa
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_49236639
Ik heb het gevoel dat het vanavond toch allemaal goed gaat komen

Go Edsilia
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 mei 2007 @ 19:11:46 #35
163650 Greys
pi_49236909
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 19:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het gevoel dat het vanavond toch allemaal goed gaat komen

Go Edsilia
Ik hoop het zó he! Wij gaan hier zelfs fonduen vanavond, gezelligheid ten top met het Songfestival
Dus een goede afloop zou wel weer een keertje leuk zijn. Maar ik wist het bij Glennis wel zeker dat ze de finale ging halen en dat ging ook niet door Als ik heel eerlijk ben vond ik dat een mooier en beter songfestivalnummer. Maar Edsilia is een veel leukere meid Dus misschien helpt dat...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_49237422
Eerlijk gezegd denk ik niet dat Nederland de halve finale doorkomt

ik hoop het van wel natuurlijk, alhoewel dat nummer me weinig kan boeien.

Maar ik ben benieuwd, ik hoop dat Nederland de finale haalt en desnoods met strafschoppen !
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_49237475
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:57 schreef tong80 het volgende:
Dirk Kuijt

Is hij geselecteerd door van Basten voor vanavond ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_49237512
België en Nederland zijn kansloos vrees ik. Niet omdat ze slechte nummers hebben, wel omdat ze niet genoeg vriendjes hebben. Om de halve finale door te komen moet je écht écht top zijn, of gewoon een middelmatig nummer maar veel vriendjes hebben.
  Moderator donderdag 10 mei 2007 @ 20:23:54 #39
18653 crew  D.
pi_49239631
Let's get ready to Rombley
  Redactie Frontpage donderdag 10 mei 2007 @ 20:25:05 #40
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_49239684
Oh wacht er is een heel eurovisie forum
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:26:51 #41
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_49239772
Ze kan met dat liedje helemaal niet los qua stem vind ik. Bij Hemel en Aarde kon ze veel meer showen wat ze kan.

Ja ik denk, ik pleur deze wijsheid gewoon even hier neer
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:27:47 #42
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49239812
Voor wie niet kan wachten: http://www.youtube.com/watch?v=OjzH5JsOyB8
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  Redactie Frontpage donderdag 10 mei 2007 @ 20:28:02 #43
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_49239823
Gisteren zong ze op n feestje nog de verkeerde versie
  Moderator donderdag 10 mei 2007 @ 20:28:24 #44
18653 crew  D.
pi_49239840
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:27 schreef BVO het volgende:
Voor wie niet kan wachten: http://www.youtube.com/watch?v=OjzH5JsOyB8
Staat daar de uitslag al?
  Moderator donderdag 10 mei 2007 @ 20:29:05 #45
18653 crew  D.
pi_49239877
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:28 schreef SunChaser het volgende:
Gisteren zong ze op n feestje nog de verkeerde versie
On top of the Tjeerd?
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:32:49 #46
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_49240113
jahoor, ik vind het liedje ineens toch wel leuk Beetje standaard, maar Edsilia is wel cool, moet toch gaan lukken vanavond
Be sure to wear some flowers in your hair
  Redactie Frontpage donderdag 10 mei 2007 @ 20:33:31 #47
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_49240164
Zit Lange Frans naast haar op de persconferentie
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:35:06 #48
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_49240248
Zo, koffie is klaar, chips op tafel, we zijn er klaar voor
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  Redactie Frontpage donderdag 10 mei 2007 @ 20:38:01 #49
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_49240385
Koffie en chips, rare combinatie
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:39:35 #50
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_49240447
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:38 schreef SunChaser het volgende:
Koffie en chips, rare combinatie
zal ik maar effe editten dan?
-die chips lagen er nog van gisteren -
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:40:41 #51
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_49240504
Zo, de jaarlijkse hoogmis van de kitch kan ook weer beginnen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  Trouwste user 2022 donderdag 10 mei 2007 @ 20:42:55 #52
7889 tong80
Spleenheup
pi_49240628
Als hoeveelste is ze aan de beurt ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:43:43 #53
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49240662
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:42 schreef tong80 het volgende:
Als hoeveelste is ze aan de beurt ?

Tiende, rond 21:40.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  Moderator donderdag 10 mei 2007 @ 20:44:10 #54
18653 crew  D.
pi_49240677
10e

  donderdag 10 mei 2007 @ 20:44:34 #55
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_49240698
Volgens mijn krant hier vandaag waren Nederland en België trouwens laatste en voorlaatste bij de bookies in Finland ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  Trouwste user 2022 donderdag 10 mei 2007 @ 20:45:00 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_49240713
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:43 schreef BVO het volgende:

[..]

Tiende, rond 21:40.
Ok bedankt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_49241036
Zo ik ben er ook klaar voor.... Ik ben er nu toch wel van overtuigd dat ze het gaat halen, noem het een visioen

Haar uitstraling is echt geweldig, ze komt leuker over dan een Glennis Grace bijvoorbeeld
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:52:09 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49241085
Het is bijna zover!
***
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:53:26 #59
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_49241154
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik ben er ook klaar voor.... Ik ben er nu toch wel van overtuigd dat ze het gaat halen, noem het een visioen

Haar uitstraling is echt geweldig, ze komt leuker over dan een Glennis Grace bijvoorbeeld
en treble Hup begin maar hoewel ik het liedje nu in dit voorprogramma al wel heel veel heb gehoord. Het blijft in ieder geval wel in je kop zitten.

he psst TV waar is SJ?
Be sure to wear some flowers in your hair
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:53:34 #60
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_49241163
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:52 schreef Brighteyes het volgende:
Het is bijna zover!
Spannend!
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_49241216
'T liedje zit iig al in m'n hoofd .
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:54:47 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49241219
Het duurt alleen veeeeeeeel te lang. Over een uur val ik denk ik echt in slaap.
***
pi_49241239
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:53 schreef MiLalaa het volgende:


he psst TV waar is SJ?
Ik heb hem al een tijdje niet meer gezien eigenlijk
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:56:18 #64
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49241282
01 Bulgarije: Elitsa & Stoyan - Water
02 Israël: Teapacks - Push the button
03 Cyprus: Evridiki - Comme ci comme ça
04 Wit-Rusland: Koldun - Work your magic
05 IJsland Eiríkur Hauksson - Valentine lost
06 Georgië: Sopho - Visionary Dream
07 Montenegro: Stevan Faddy - Ajde kroči
08 Zwitserland: DJ Bobo - Vampires are alive
09 Moldavië: Natalia Barbu - Fight
---------------------------
10 Nederland: Edsilia Rombley - On top of the world
11 Albanië: Aida & Frederik Ndoci - Hear my plea
12 Denemarken: DQ - Drama queen
13 Kroatië: Dragonfly feat. Dado Topić - Vjerujem u ljubav
14 Polen: The Jet Set- Time to party
15 Servië: Marija ¦erifović – Molitva
16 Tsjechië: Kabat - Malá dáma
17 Portugal: Sabrina - Dança Conmigo (Vem Ser Feliz)
18 VJR Macedonië: Karolina Goceva - Mojot svet
---------------------------
19 Noorwegen: Guri Schanke- Ven a bailar conmigo
20 Malta: Olivia Lewis- Vertigo
21 Andorra: Anonymous - Salvem al món
22 Hongarije: Magdi Rüzsa - Unsubstantial Blues
23 Estland: Gerli Padar - Partners in Crime
24 België: The KMG's - Love power!
25 Slovenië: Alenka Gotar - Cvet z Juga
26 Turkije: Kenan Doğulu -Shake It Up Shekerim
27 Oostenrijk: Eric - Get a life - Get alive
28 Letland: Bonaparti.lv - Questa notte
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:56:53 #65
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_49241308
*Meld
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_49241313
Veel succes Edsilia!
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_49241324
DJ Bobo heeft echt een megakut-nummer trouwens
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:57:55 #68
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49241356
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:57 schreef TheVulture het volgende:
DJ Bobo heeft echt een megakut-nummer trouwens
Schijnen wel favoriet te zijn.
Al denk ik dat die een soort Xandee worden en het uiteindelijk totaal niet redden .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:58:05 #69
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_49241366
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:57 schreef TheVulture het volgende:
DJ Bobo heeft echt een megakut-nummer trouwens
ik las even over nummer heen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:58:17 #70
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_49241379
Benieuwd wat we te zien & horen zullen krijgen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_49241398
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:57 schreef BVO het volgende:

[..]

Schijnen wel favoriet te zijn.
Al denk ik dat die een soort Xandee worden en het uiteindelijk totaal niet redden .
Ik hoop het, volgens mij kan die gast totaal niet live zingen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_49241413
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:58 schreef buzzer het volgende:

[..]

ik las even over nummer heen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:59:17 #73
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_49241429
sjezus, die lijst. Dat wordt echt zwaar nachtwerk!
*zet nog maar eens een kan koffie
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  Moderator donderdag 10 mei 2007 @ 20:59:27 #74
18653 crew  D.
pi_49241433
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:57 schreef TheVulture het volgende:
DJ Bobo heeft echt een megakut-nummer trouwens
Die leeft nog?
pi_49241442
Als ze het haalt mag ze echt retetrots zijn, dan heeft ze echt van een middelmatig nummer een topper gemaakt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:59:37 #76
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49241443
Ik ben vooral benieuwd naar die Servische trol met haar mooie nummer.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:00:04 #77
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_49241457
kom er maar in Cornald
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_49241464
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:59 schreef BVO het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar die Servische trol met haar mooie nummer.
Ik zag een foto, het leek Rosie O'Donnell wel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_49241467
We beginnen.
pi_49241486
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:59 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Die leeft nog?
Helaas wel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:00:48 #81
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_49241490
Ik dacht dat er meer plaatsen te verdelen waren dan 10
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_49241534
  Trouwste user 2022 donderdag 10 mei 2007 @ 21:01:42 #83
7889 tong80
Spleenheup
pi_49241535
Lordi verzorgd zo te zien de openingsact

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_49241558
Het lijkt wel de opening van de Olympische Winterspelen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_49241577
Deze muziek en dan Lordi erachteraan stampen
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 mei 2007 @ 21:02:31 #86
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49241578
zoiets ja
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_49241588
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:56 schreef BVO het volgende:
01 Bulgarije: Elitsa & Stoyan - Water
02 Israël: Teapacks - Push the button
03 Cyprus: Evridiki - Comme ci comme ça
04 Wit-Rusland: Koldun - Work your magic
05 IJsland Eiríkur Hauksson - Valentine lost
06 Georgië: Sopho - Visionary Dream
07 Montenegro: Stevan Faddy - Ajde kroči
08 Zwitserland: DJ Bobo - Vampires are alive
09 Moldavië: Natalia Barbu - Fight
---------------------------
10 Nederland: Edsilia Rombley - On top of the world
11 Albanië: Aida & Frederik Ndoci - Hear my plea
12 Denemarken: DQ - Drama queen
13 Kroatië: Dragonfly feat. Dado Topić - Vjerujem u ljubav
14 Polen: The Jet Set- Time to party
15 Servië: Marija ¦erifović – Molitva
16 Tsjechië: Kabat - Malá dáma
17 Portugal: Sabrina - Dança Conmigo (Vem Ser Feliz)
18 VJR Macedonië: Karolina Goceva - Mojot svet
---------------------------
19 Noorwegen: Guri Schanke- Ven a bailar conmigo
20 Malta: Olivia Lewis- Vertigo
21 Andorra: Anonymous - Salvem al món
22 Hongarije: Magdi Rüzsa - Unsubstantial Blues
23 Estland: Gerli Padar - Partners in Crime
24 België: The KMG's - Love power!
25 Slovenië: Alenka Gotar - Cvet z Juga
26 Turkije: Kenan Doğulu -Shake It Up Shekerim
27 Oostenrijk: Eric - Get a life - Get alive
28 Letland: Bonaparti.lv - Questa notte
wat zijn die streepjes ? dweilpauze
pi_49241591
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt wel de opening van de Olympische Winterspelen
Tja..Helsinki he..Wat had je anders verwacht?
Zon, zee en strand?
pi_49241617
Wat hip dit zeg
Noorwegen? Ja! Maria Mena, Elvira Nikolaisen, Marit Larsen... *zucht* :)
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:03:23 #90
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_49241619
God wat een geneuzel, deze opening
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_49241631
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:02 schreef osho het volgende:

[..]

wat zijn die streepjes ? dweilpauze
Moeten die vandaag allemaal?
Zo ja
Go Turkije!
  ESF Reporter donderdag 10 mei 2007 @ 21:03:46 #92
87554 Cee
Welluk?
pi_49241640
Aha, daar heb je 'm, die wel bekende Finse Tango!
pi_49241652
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:02 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Tja..Helsinki he..Wat had je anders verwacht?
Zon, zee en strand?
Dit lijkt er aardig op anders
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:03:57 #94
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_49241659
O ja, voor tijdens de dweilpauzes: Laatste Kans op Prijzen: De FOK! Songfestival Quiz!
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:04:32 #95
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49241687
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:03 schreef Cee het volgende:
Aha, daar heb je 'm, die wel bekende Finse Tango!
Cee .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  Moderator donderdag 10 mei 2007 @ 21:04:36 #96
18653 crew  D.
pi_49241694
cut the crap, let's get it on
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:04:41 #97
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_49241701
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:02 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Tja..Helsinki he..Wat had je anders verwacht?
Zon, zee en strand?
Op basis van dat Lordi vorig jaar zei "In finland we are pussy's" : Een of ander barbaars viking spektakel ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  Trouwste user 2022 donderdag 10 mei 2007 @ 21:05:05 #98
7889 tong80
Spleenheup
pi_49241725
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:02 schreef osho het volgende:

wat zijn die streepjes ? dweilpauze
Vrijwel kale mutsen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_49241726
Die Mikko is best een smakelijke Fin trouwens

zij is ook wel nice trouwens
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_49241728
een finse brunette
pi_49241736
Ze spreken goed frans vandaag
Noorwegen? Ja! Maria Mena, Elvira Nikolaisen, Marit Larsen... *zucht* :)
  ESF Reporter donderdag 10 mei 2007 @ 21:05:41 #102
87554 Cee
Welluk?
pi_49241760
Welcome to hell!
Zingt ie?
pi_49241786
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens mijn krant hier vandaag waren Nederland en België trouwens laatste en voorlaatste bij de bookies in Finland ...
Op het songfestival is dat een goed teken.

Alleszins, klaar voor weer een avondje lachen.
pi_49241798
kunnen we niet gelijk naar de puntentelling skippen
pi_49241800
Ik hoop niet dat het weer zo'n komisch bedoeld presentatieduo wordt trouwens
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_49241818
dat frans!
  ESF Reporter donderdag 10 mei 2007 @ 21:06:58 #107
87554 Cee
Welluk?
pi_49241833
Ik kan van hieruit de tv niet goed zien maar dat boeit neem ik aan bij het songfestival niet he?

BVO
pi_49241842
Vreemd dat ze de 12 punten van Griekenland aan Cyprus nog niet op het scorebord hebben gezet.
pi_49241845
oeh...ze maken er echt wat van met zn tweetjes
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:07:14 #110
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_49241850
Ze zijn het randje langs haar haargrens vergeten te schminken.
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 21:07:26 #111
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_49241856
Ik kijk toch gewoon weer.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_49241868
Die vent voor die lift
pi_49241869
Wat mij betreft slaan we dit deel over, en gaan we nu gewoon naar het liedje van Bulgarije.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Voormalig Sport Koningin donderdag 10 mei 2007 @ 21:07:45 #114
35237 Nuongirl
pi_49241872
biertje bij de hand en ik ben er klaar voor
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 21:07:54 #115
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_49241886
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Ze zijn het randje langs haar haargrens vergeten te schminken.
Heeft ze scháámhaar?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_49241895
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:07 schreef Cynix ® het volgende:
Ik kijk toch gewoon weer.
ik zit op een hotelkamer met keus tussen dit, tig andere duitse zenders of CNN...dus tja...
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:08:04 #117
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49241896
! Een trommel !!!
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:08:07 #118
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_49241898
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:05 schreef MariaMena het volgende:
Ze spreken goed frans vandaag
Het schijnt dat dit jaar zelfs Frankrijk niet eens meer in het Frans zingt
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_49241902
Wat een gejank
  Trouwste user 2022 donderdag 10 mei 2007 @ 21:08:25 #120
7889 tong80
Spleenheup
pi_49241921
Krijg nou wat alle moslims in de straat rennen nu naar buiten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_49241926
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:08 schreef BVO het volgende:
! Een trommel !!!
meerdere zelfs
pi_49241929
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  Moderator donderdag 10 mei 2007 @ 21:08:49 #123
18653 crew  D.
pi_49241949
tja, beetje vaag, nu al
pi_49241950
Hm, geluid van de muziek moet wat harder. :$
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:08:52 #125
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_49241951
het klonk leuk tot ze begon te zingen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_49241955
Dit is wel een aardig begin trouwens, kijk Treble, zou gebruik je trommels

edit: lama wat een kutstem heeft dat mokkel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:09:04 #127
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_49241967
Jezus, wat is dít
Snobs have more fun!
KLIK!
  Voormalig Sport Koningin donderdag 10 mei 2007 @ 21:09:08 #128
35237 Nuongirl
pi_49241969
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:08 schreef buzzer het volgende:
het klonk leuk tot ze begon te zingen
idd
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  ESF Reporter donderdag 10 mei 2007 @ 21:09:08 #129
87554 Cee
Welluk?
pi_49241972
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Het schijnt dat dit jaar zelfs Frankrijk niet eens meer in het Frans zingt
Jezus. Nu is 't festival echt dood.
Hé dit is wel catchy! Als je doof bent.
  Moderator donderdag 10 mei 2007 @ 21:09:09 #130
18653 crew  D.
pi_49241973
ook niet echt zuiver te noemen
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 mei 2007 @ 21:09:18 #131
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49241983
een soort van safri duo alleen dan met sang
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 21:09:19 #132
43556 miss_dynastie
pi_49241984
Ik hoor het, ik moet de glaszetter maar vast bellen, want ze blijven !IE! vast niet zitten
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:09:20 #133
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_49241985
Het is dat er beeld bij is, of ik zou denken dat ze een varken ritueel op het podium aan het slachten zijn ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_49241986
Dit nummer zou best goed kunnen zijn als die zangeres niet zo'n kut stem had
  ESF Reporter donderdag 10 mei 2007 @ 21:09:33 #135
87554 Cee
Welluk?
pi_49242001
Klinkt als parende kalkoenen.
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:09:39 #136
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_49242016
My God dit is echt bagger
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_49242022
OMG, die zet meteen de toon.
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:09:52 #138
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_49242028
Een mondharp: geheide winnaar.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
pi_49242029
ik ben nu wel benieuwd naar de andere inzendingen van bulgarije
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:09:56 #140
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_49242031
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:09 schreef Cee het volgende:
Klinkt als parende kalkoenen.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_49242034
Dit wordt echt driedubbel verneukt door de zang zeg...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:10:00 #142
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_49242036
Wat is dit, bakkerij Van Kampen?
Confidence through competence
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 21:10:02 #143
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_49242037
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:08 schreef Erotica_ het volgende:
Wat een gejank
Hoog gironummer-gehalte.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 donderdag 10 mei 2007 @ 21:10:05 #144
7889 tong80
Spleenheup
pi_49242041
Nu het refrein

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:10:06 #145
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_49242047
geweldig hoe ze die hoge noot probeert te halen aaaaaa aaaa aaaa aaaaaaa
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_49242061
Soms is het toch een nadeel om een Surround-systeem te hebben.
pi_49242064
Mitreles Hiiii
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:10:29 #148
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_49242074
Als dit doorgaat eet ik mijn pet op (en nee, ik post geen filmpje )
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  Moderator donderdag 10 mei 2007 @ 21:10:29 #149
18653 crew  D.
pi_49242075
boemboemtakketakketak
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 21:10:41 #150
43556 miss_dynastie
pi_49242087
Het is echt een heel mooi liedje trouwens. Jammer dat !IE! meedoet...
  Voormalig Sport Koningin donderdag 10 mei 2007 @ 21:10:46 #151
35237 Nuongirl
pi_49242091
ik lig gewoon dubbel om dit liedje
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  Moderator donderdag 10 mei 2007 @ 21:10:48 #152
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_49242093
Een vals en geknepen stemmetje.
Belachelijke "choreografie".
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_49242096
Ok die Bulgaren zijn wel absurd slecht...
Who knew?
pi_49242097
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:10 schreef Erotica_ het volgende:
Mitreles Hiiii
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:10 schreef Heero87 het volgende:
Soms is het toch een nadeel om een Surround-systeem te hebben.
Gelukkig heb ik nog analoge zooi
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:10:52 #155
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_49242101
Mijn GOD dat was slecht
Confidence through competence
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:10:53 #156
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_49242103
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:07 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Heeft ze scháámhaar?
De meeste mensen hebben als meest voor de hand liggende haar-plek hun hoofd
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_49242118
En die commentator van de VRT zei dat het Bulgarijes beste inzending ooit was (pas hun derde deelname). Ik wil de rest niet zien.
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:11:06 #158
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_49242119
bulgarije in de finaleeeeeeeeehh
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_49242121
Wat is dit
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:11:10 #160
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_49242122
OMG wat een takkeherrie
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 21:11:10 #161
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_49242124
Ze was iig wél energiek en fanatiek.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:11:12 #162
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_49242125
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:09 schreef Heero87 het volgende:
OMG, die zet meteen de toon.
Onze Caaaaaan youuuuu feeeeeel the loooooveeeeeee kan toch al onmogelijk de slechtste uitzending meer zijn ...

op de VRT :

"Geen slecht begin hé"
"- Ja, van mij mag dit meteen naar de finale"
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  Moderator donderdag 10 mei 2007 @ 21:11:18 #163
18653 crew  D.
pi_49242128
nou, laatste worden we vast niet
  Moderator donderdag 10 mei 2007 @ 21:11:21 #164
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_49242130
En het volgende idiote nummer: Israel.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_49242132
op naar het volgende debacle
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:11:44 #166
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_49242148
zo, de kop is er af
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_49242152
Mooiste moment tot nu toe stilte na Bulgarije
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_49242155
je zou ze voor de grap nog 12 punten geven ook
pi_49242157
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Onze Caaaaaan youuuuu feeeeeel the loooooveeeeeee kan toch al onmogelijk de slechtste uitzending meer zijn ...

op de VRT :

"Geen slecht begin hé"
"- Ja, van mij mag dit meteen naar de finale"
  Moderator donderdag 10 mei 2007 @ 21:12:04 #170
18653 crew  D.
pi_49242163
Da's wel vrolijk
  Trouwste user 2022 donderdag 10 mei 2007 @ 21:12:04 #171
7889 tong80
Spleenheup
pi_49242164
Ik had Sharon ingezonden als Israel zijnde.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_49242166
Toch jammer dat ze niet daad bij woord hebben gevoegd en zich echt hebben teruggetrokken.
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 21:12:05 #173
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_49242167
Leuk Peppi & Kokki deuntje.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_49242168
Israel...huillies
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:12:08 #175
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_49242171
O god, alle idioten zitten in de halve finale
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:12:09 #176
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_49242172
De Israelische versie van Randy Newman ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  ESF Reporter donderdag 10 mei 2007 @ 21:12:09 #177
87554 Cee
Welluk?
pi_49242174
POES de bottom!
pi_49242178
Kan er iemand op het uit knopje drukken ?
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:12:16 #179
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_49242179
Confidence through competence
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 mei 2007 @ 21:12:18 #180
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49242184
push the button
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:12:21 #181
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_49242191
Godsamme, nu moet Edsilia wel door
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_49242194
en de eerste gimmick van de avond... Israeliers die Push the Button zingen, ik zeg het is vragen om problemen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_49242195
Nog iets kuts, wat moet dit nou weer voorstellen.

Poez ze button!
Who knew?
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:12:30 #184
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_49242196
Net als je dacht dat het niet erger kon!
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:12:39 #185
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_49242209
Ik vond haar eng.
Moet trouwens zeggen dat ik de liedjes tot nu toe leuker vind dan die van de finale vorig jaar. Of misschien kan ik beter zeggen, aparter.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:12:44 #186
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49242214
Ik wil dat petje hebben ! Waar zou hij hem gekocht hebben?
My boobs are ok ! :D
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 21:12:47 #187
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_49242220
* Cynix ® vind dit wel leuk.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Voormalig Sport Koningin donderdag 10 mei 2007 @ 21:12:48 #188
35237 Nuongirl
pi_49242221
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:12 schreef Duderinnetje het volgende:
O god, alle idioten zitten in de halve finale
Noem je Edsillia nu idioot ?
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
pi_49242233
Als Israel nou eens slim zou zijn zouden ze een goed zingende palestijntje zoeken en die op laten treden met een puik nummer
Gegarandeerd overal 12 punten
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:13:05 #190
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_49242242
Oh, ik vind dit nummer wel oke. Zeker om de boodschap erachter.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:13:08 #191
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_49242243
israel, wat een losers
niet geslaagde gimmick
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:13:09 #192
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_49242244
Sneu is nog overrated
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:13:15 #193
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_49242249
En toch he, door al deze malloten vind ik het gewoon weer zo leuk al
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_49242250
Dit is niet leuk Israël

Oh wacht.. Hij begint nu wel leuk te rappen
pi_49242251
Deze nomineer ik voor de slechtste ooit.
pi_49242254
Het ergste is dat dit gewoon nog kans maakt om door te komen ook
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 mei 2007 @ 21:13:25 #197
163650 Greys
pi_49242258
Ik vind het grappig
Zo stom dat het weer leuk is
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 21:13:32 #198
43556 miss_dynastie
pi_49242262
Ik dacht bij het begin ff dat Herman van Veen een liedje had geschreven.
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 21:13:34 #199
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_49242263
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:12 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® vind dit wel leuk.
Maar ja, geen smaak he?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator donderdag 10 mei 2007 @ 21:13:36 #200
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_49242265
Dit kan wel eens een aantal "protest-stemmen" opleveren.
Van mensen die het ESF stom gedoe voor wijven en homo's vinden (maar wel kijken).
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_49242268
Dit is een leuke act voor met carnaval
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_49242270
haha, die Israeliers keken in de verkeerde camera een tijdje
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:13:42 #203
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49242274
Ik vind dit best aardig.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:13:49 #204
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_49242283
Rappen in het Hebreeuws, nee daar trek je stemmen mee.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:13:52 #205
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_49242284
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:12 schreef Nuongirl het volgende:

[..]

Noem je Edsillia nu idioot ?
Fout numero twee van vanavond
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:13:55 #206
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_49242289
Kan iemnad deze gasten in een schoolbus stoppen en opblazen?
Confidence through competence
pi_49242293
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:13 schreef Devrim_ het volgende:
Als Israel nou eens slim zou zijn zouden ze een goed zingende palestijntje zoeken en die op laten treden met een puik nummer
Gegarandeerd overal 12 punten
Een Palestijn die echt op de button pusht zou helemaal hilarisch zijn
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:14:00 #208
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_49242295
Als het niveau zo doorgaat maakt Nederland nog een kans op de halve finale!
  ESF Reporter donderdag 10 mei 2007 @ 21:14:02 #209
87554 Cee
Welluk?
pi_49242297
Al z'n homies op 't podium, poesse ze bottom!
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:14:12 #210
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_49242307
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:13 schreef Heero87 het volgende:
Deze nomineer ik voor de slechtste ooit.
Het vorige was gewoon slecht. Dit is gewoon terug zo ver erover dat het er terug in kan
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_49242311
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:14:19 #212
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_49242313
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:13 schreef Greys het volgende:
Ik vind het grappig
Zo stom dat het weer leuk is
daar zit ook wel weer wat in...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  Moderator donderdag 10 mei 2007 @ 21:14:19 #213
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_49242314
Wat een raar ritme...
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_49242315
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:13 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Een Palestijn die echt op de button pusht zou helemaal hilarisch zijn
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 21:14:29 #215
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_49242322
Het wordt inderdaad weer bijna leuk. Bijna.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_49242326
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Het ergste is dat dit gewoon nog kans maakt om door te komen ook
Dit gáát gewoon door.
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:14:39 #217
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_49242329
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:13 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Een Palestijn die echt op de button pusht zou helemaal hilarisch zijn
pi_49242330
je zal maar in de zaal zitten
  Trouwste user 2022 donderdag 10 mei 2007 @ 21:14:44 #219
7889 tong80
Spleenheup
pi_49242334
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:14 schreef Gert het volgende:
Wat een raar ritme...
Ritme

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:14:45 #220
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_49242337
Mijn favoriet. Zou een waardige opvolger van Lordi zijn.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  Voormalig Sport Koningin donderdag 10 mei 2007 @ 21:14:46 #221
35237 Nuongirl
pi_49242338
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:13 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Fout numero twee van vanavond
Ik turf

Ok dit liedje is niets
De boodschap echter wel
Dus zal wel doorgaan
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  Moderator donderdag 10 mei 2007 @ 21:14:51 #222
18653 crew  D.
pi_49242341
beetje jammer, die playbackbandjes
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 21:14:51 #223
43556 miss_dynastie
pi_49242343
Poes
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:14:52 #224
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_49242345
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:14 schreef Gert het volgende:
Wat een raar ritme...
het muzikale gedeelte vind ik wel grappig van dit nummer
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:14:57 #225
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_49242353
Wanneer worden ze geboekt voor een optreden in de Gazastrook ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:14:59 #226
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_49242355
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Onze Caaaaaan youuuuu feeeeeel the loooooveeeeeee kan toch al onmogelijk de slechtste uitzending meer zijn ...

op de VRT :

"Geen slecht begin hé"
"- Ja, van mij mag dit meteen naar de finale"
agree, bulgarije mag dit esc winnen; jullie hebben de rest nog niet gezien zeker?
bulgarije of andorra..
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:15:04 #227
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_49242359
OMFG!!!!
Het eurovisiecommercielemet politiekeinslaggebeuren wordt zelfs weer leuk door dat stel malloten wat daar verzamelt is...
Hoe moet je dit ooit nog serieus kunnen nemen??

Wat een aanfluiting
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:15:09 #228
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49242364
Oh, Cyprus was wel leuk.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:15:22 #229
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_49242372
wat een geweldige eerste 2 top nummers. Dat wordt weer een avond vol muzikale hoogstandjes.
could you just [i]not[/i] breathe?
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:15:27 #230
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_49242377
Nu komen de Shorts
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_49242380
Push the botton *ploep* weer een reactie er bij nu
Noorwegen? Ja! Maria Mena, Elvira Nikolaisen, Marit Larsen... *zucht* :)
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:15:33 #232
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_49242386
Neukia
Confidence through competence
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 21:15:37 #233
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_49242387
Deze kneuzenkermis is waarschijnlijk veel leuker dan het échte festival!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_49242388
Ben wel blij dat we niet steeds zo'n irritand Fins kutwijf op het begin steeds zien

Zoals vorig jaar in Griekenland het geval was
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:15:49 #235
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_49242401
Wat een eng mens!!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 mei 2007 @ 21:15:53 #236
163650 Greys
pi_49242406
*grinnik*

Ik ging op het vorige liedje bijna de polonaise lopen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_49242408
Comme Ci Comme Ca dat bestaat toch al?
Who knew?
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:16:08 #238
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49242419
Wat heeft ze aaaaaaan ?!
My boobs are ok ! :D
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:16:09 #239
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_49242422
Confidence through competence
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 21:16:13 #240
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_49242428
Cyprus: omgebouwd I presume?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_49242431
Leuk, nu gaan ze ook al het Frans verkrachten.
pi_49242436
Is zij spastisch?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:16:22 #243
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_49242438
ook kut...
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_49242440
Dit is wel leuk
pi_49242449
Ben ik de enige of kan ik dit topic niet vinden bij Eurovisie Songfestival subforum???
Noorwegen? Ja! Maria Mena, Elvira Nikolaisen, Marit Larsen... *zucht* :)
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:16:29 #246
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_49242450
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:15 schreef Erotica_ het volgende:
Ben wel blij dat we niet steeds zo'n irritand Fins kutwijf op het begin steeds zien

Zoals vorig jaar in Griekenland het geval was
Nee ik zie paul de schreeuw graag....

Ik ga buiten spelen
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_49242451
Cypriotische Within Temptation , maar dan leuker
  Moderator donderdag 10 mei 2007 @ 21:16:37 #248
18653 crew  D.
pi_49242457
niet slecht, maar een beetje nietszeggend
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 21:16:54 #249
43556 miss_dynastie
pi_49242474
Mijn hemel, Edsilia maakt op deze manier nog een kans ook
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 mei 2007 @ 21:17:06 #250
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49242483
dit is wel wel weer grappig
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:17:08 #251
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_49242485
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:15 schreef TheYoung1 het volgende:
OMFG!!!!
Het eurovisiecommercielemet politiekeinslaggebeuren wordt zelfs weer leuk door dat stel malloten wat daar verzamelt is...
Hoe moet je dit ooit nog serieus kunnen nemen??

Wat een aanfluiting
Volgens mij ben jij de enige die het serieus neemt.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 mei 2007 @ 21:17:11 #252
163650 Greys
pi_49242489
Fonduen en een freakshow.
Ik heb de avond van mijn leven
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:17:11 #253
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_49242490
Heeft ze nou injectienaald-plekken op haar arm?
Confidence through competence
pi_49242498
Wat doet dat wijf eng
pi_49242499
Ik versta gewoon niet wat ze zingt.


En het ligt niet aan mij Frans.
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 21:17:23 #256
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_49242503
Kom ziek, kom zak.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_49242504
En in 1992 was ze nog zo'n mooie dame.
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:17:27 #258
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_49242508
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:15 schreef Cynix ® het volgende:
Deze kneuzenkermis is waarschijnlijk veel leuker dan het échte festival!


Deze past ook prima in het rijtje
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:17:28 #259
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49242510
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn hemel, Edsilia maakt op deze manier nog een kans ook
Zowel Bulgarije en Cyprus waren twee van de 'zekeren' voor de finale.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_49242525
wat een eng neurotisch mens
  Voormalig Sport Koningin donderdag 10 mei 2007 @ 21:17:43 #261
35237 Nuongirl
pi_49242527
ik vind het liedje op zich niet verkeerd, alleen dat mens is eng
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:17:44 #262
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_49242528
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:16 schreef MariaMena het volgende:
Ben ik de enige of kan ik dit topic niet vinden bij Eurovisie Songfestival subforum???
kon het ook niet vinden, ben via een slotje op het tv topic hier gekomen. Geen idee wat te doen als dit vol is.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_49242530
Hmmm.....als dit een favoriet is dan gaat Edsiel winnen
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_49242532
ze gokken op punten van franstalige landen zeker
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:17:50 #265
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_49242535
Tjah , dit is zoals ze het zingt "comme si comme ca"
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  Moderator donderdag 10 mei 2007 @ 21:17:54 #266
18653 crew  D.
pi_49242538
het is trance
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 21:17:54 #267
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_49242540
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:17 schreef Greys het volgende:
Fonduen en een freakshow.
Ik heb de avond van mijn leven
Ik ben ook zittende-bij.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 mei 2007 @ 21:17:56 #268
163650 Greys
pi_49242543
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:16 schreef MariaMena het volgende:
Ben ik de enige of kan ik dit topic niet vinden bij Eurovisie Songfestival subforum???
Ik ook niet
Heb hem maar uit mijn postgeschiedenis gevist om weer te kunnen vinden!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:17:58 #269
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_49242546
vreselijk zeg die Liesbeth List, wat een prutnummer. Vond ik Bulgarije nog leuker
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_49242547
Is ze nou gebodypaintd

Liedje is niet slecht maar de presentatie is best kut
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:17:59 #271
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_49242548
Typisch songfestivaldeuntje uit begin jaren `90
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_49242553
Leuk liedje van Cyprus
De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter donderdag 10 mei 2007 @ 21:18:05 #273
87554 Cee
Welluk?
pi_49242554
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn hemel, Edsilia maakt op deze manier nog een kans ook
Als ze halverwege het optreden ondersteboven hangend aan de balkons het rechterbeen van een van haar dansers opeet, dan wel ja!
  Trouwste user 2022 donderdag 10 mei 2007 @ 21:18:05 #274
7889 tong80
Spleenheup
pi_49242555
Derderangs 2 unlimited

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:18:13 #275
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_49242557
Wat een bagger tot nu toe... maar ik had niet anders verwacht
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:18:15 #276
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_49242560
Oe, netjes getimed dat vuurwerk
Confidence through competence
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:18:17 #277
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_49242562
gaan we het vuurwerk beginnen tellen ?
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:18:29 #278
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_49242571
Als je eenmaal aan het idee gewend bent dat het niet meer om de kwaliteit van de liedjes gaat, is het inderdaad leuk, het ESF.

Het liedje van Cyprus klinkt wel lekker btw.
... ♥ ik mis je ♥
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 mei 2007 @ 21:18:30 #279
163650 Greys
pi_49242575
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:17 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik ben ook zittende-bij.
Leuker dan De Man Van Froukje?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:18:30 #280
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_49242576
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft ze nou injectienaald-plekken op haar arm?
aidsvlekken
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_49242581
Als deze bagger zo doorzet word Turkije zeker winnaar
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:18:43 #282
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49242583
Hoe houd ze haar borsten in dat wanstaltige pakje? Volgens mij zit het met lijm vast ofzo, dat het niet floept
My boobs are ok ! :D
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:18:47 #283
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_49242587
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:17 schreef Nuongirl het volgende:
ik vind het liedje op zich niet verkeerd, alleen dat mens is eng
Je zal d'r tegen komen in het donker....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:18:52 #284
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_49242589
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:18 schreef Cee het volgende:

[..]

Als ze halverwege het optreden ondersteboven hangend aan de balkons het rechterbeen van een van haar dansers opeet, dan wel ja!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_49242590
Ja, hoe zit dit, want ik heb dit topic ook via post gesichendis gevonden. Nieuw topic openen of wat?
Noorwegen? Ja! Maria Mena, Elvira Nikolaisen, Marit Larsen... *zucht* :)
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:19:09 #286
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_49242599
In je mantelpakje jetskieen, hoe geil
Confidence through competence
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:19:11 #287
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_49242602
En nu de winnaar van de Russische Idols ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_49242606
Wit-Rusland schijnt topfavoriet te zijn.
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:19:17 #289
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49242608
Kwaliteit zit enkel in liedje 10 en 15.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 21:19:21 #290
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_49242612
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:16 schreef MariaMena het volgende:
Ben ik de enige of kan ik dit topic niet vinden bij Eurovisie Songfestival subforum???
Bekend bugje. Paar keer F5 doen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_49242613
Deze gozer is echt eng mensen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:19:24 #292
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_49242616
Ik ben benieuwd
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_49242634
Waarom zeggen ze steeds dictatuur Wit-Rusland

Laat dat land 's met rust
pi_49242637
Push da button!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_49242639
schitterende beelden van finland tussendoor!!

* smelt weg
pi_49242640
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:19 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Bekend bugje. Paar keer F5 doen.
Okey
Noorwegen? Ja! Maria Mena, Elvira Nikolaisen, Marit Larsen... *zucht* :)
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:19:43 #297
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_49242642
James Bond introotje.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_49242654
Mooie opening.
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:19:55 #299
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_49242658
HOMO!!!!!!!!!!!!
could you just [i]not[/i] breathe?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 mei 2007 @ 21:20:15 #300
163650 Greys
pi_49242674
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:18 schreef Fleurezeur het volgende:
Hoe houd ze haar borsten in dat wanstaltige pakje? Volgens mij zit het met lijm vast ofzo, dat het niet floept
Dat lullige Dancing With The Stars jurkje van Edsilia is ook niet alles
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 mei 2007 @ 21:20:16 #301
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49242675
een homo dus dit
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 21:20:18 #302
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_49242678
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:18 schreef Greys het volgende:
Leuker dan De Man Van Froukje?
Ook doorgestoken kaart, maar toch anders.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator donderdag 10 mei 2007 @ 21:20:23 #303
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_49242684
Ah, de standaard enge gladde latent homofiele Oostblokzangert.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:20:39 #304
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_49242691
Dit is wel te pruimen, alleen een beetje ee nasale stem
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')