Die meot ik nog zienquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:03 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, hij blijft leuk. Sowieso dat programma is leuk. Gisteren waren ze in Staphorst... Wat een mensen zeg... Blij dat ik hier woon
Ik heb Der Untergang wel op dvd voor jequote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:07 schreef dubidub het volgende:
[..]
Die meot ik nog zienIk wilde 'Der Untergang' opnemen (ik ging bowlen in De Lier, wat overigens zeer puik was). Gaat m'n moeder dat opnemen op de HDD recorder
. Ik zeg zo van ja, maar dat kan je ook op internet bekijken. Krijg zo'n kutantwoord van 'Dat lukt mij toch niet!'
Nou weer een jaar wachten op 'Der Untergang'
Niet verkeerd, Geertquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:29 schreef vipergts het volgende:
Op het moment ben ik blij dat mijn baas van leuke auto's houdt. al dekt leuk de lading niet echt
Tot de voorzieningen aan de binnenkant behoren:
D16E motor in 660 pk koppel 3100 NM
Euro 4 uitvoering
I-Shift versnellingsbak
Prestige-pakket voor de cabine
Living pakket voor 2 personen incl. nachtverwarming
SoundPlus audio pakket
Luxe chauffeurszetel verwarmd, geventileerd en elektrisch regelbaar
Comfort passagierszetel
Tot de voorzieningen aan de buitenkant behoren:
Zwart metallic in Black Thunder uitvoering
Globetrotter XL
Gepolierde aluminium velgen
Aërodynamisch pakket cabine en chassis
Xenon lampen met koplampsproeiers
Tot het veiligheidspakket behoren:
Gepatenteerde Volvo schijfremmen
EBS pakket met o.m tractiecontrole, hellingstart en het ESP stabiliteitsprogramma
Volvo Engine Brake+ motorrem met 425 kW remvermogen
Airbag voor de chauffeur
Ik wel eenb eetjequote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
idd aad
ben geen liefhebber van dit soort dingen maar klinkt nice
Ik heb wel zin om wat te doen .. maarja er is niks georganiseerd... dus t wordt denk niksquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
Howdieho mensen. daar was ik weer.
Weer aangespoeld vanuit turkije.
gaan er nog mensen vanavond naar Naaldwijk, ik ga vanavond naar Teejater maar de een na de ander zegt af...![]()
sterkte godsie![]()
Ja, daar heb ik vanavond ook last van...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:23 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om wat te doen .. maarja er is niks georganiseerd... dus t wordt denk niks
quote:Op zondag 6 mei 2007 00:14 schreef Strychnine het volgende:
Is gebleekte weggejaagd door GotC ondertussen? Ik zie hem niet meer in de Westland reeks
Sta je nog op een fotoquote:Op zondag 6 mei 2007 13:06 schreef vipergts het volgende:
Ik ben naar De Lier geweest, dat was niet bijzonder wat een verschrikkelijke muziek
Ajoh, ff wat extra uren maken in de tuinquote:Op zondag 6 mei 2007 13:31 schreef dubidub het volgende:
Gisteravond niets gedaan, maar vanochtend kwam ik tot de ondekking dat m'n computer verrot is. M'n broer heeft precies hetzelfde probleem gehad, hij moest hem laten repareren. Nou heb ikg een zin om nog geld aan dat ding uit te gaan geven, dus nu m'n ouders lief aankijken voor hun leptop
Wat een hoerending. Ik hoopte tegen het einde van de zomervakantie ene laptop aan te kunnen schaffen via school, maar zo te zien zal ik het zelf moeten gaan doen, aangezien ik geen zin heb om 12 weken zonder computer te zitten.![]()
![]()
Tijdens opstarten gebeurt er iets, en dan start ie opnieuw op.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:33 schreef keijz het volgende:
[..]
Ajoh, ff wat extra uren maken in de tuin![]()
Maar wat werkt er niet meer aan dan?
quote:Op zondag 6 mei 2007 00:14 schreef Strychnine het volgende:
Is gebleekte weggejaagd door GotC ondertussen? Ik zie hem niet meer in de Westland reeks
Lasergamen, dat moet ik ook nog een keertje doenquote:Op zondag 6 mei 2007 15:10 schreef GotC het volgende:
[..].
Hij heeft zichzelf denk gewoon weggejaagd.
Gister wezen lasergamen, helemaal geweldig. Daarna naar Naaldwijk geweest, helemaal bagger
.
Idd!quote:Op zondag 6 mei 2007 15:21 schreef dubidub het volgende:
[..]
Lasergamen, dat moet ik ook nog een keertje doen
Ben je ook nog wezen karten dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 15:10 schreef GotC het volgende:
[..].
Hij heeft zichzelf denk gewoon weggejaagd.
Gister wezen lasergamen, helemaal geweldig. Daarna naar Naaldwijk geweest, helemaal bagger
.
Nee, je kon wel karten,maar had er niet zo'n zin in.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:01 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ben je ook nog wezen karten dan?
In ieder geval de keren dat ik gelasergamed heb, zat er altijd karten bij
Dat wil ik echt nog ns een keer doen!quote:Op zondag 6 mei 2007 15:35 schreef keijz het volgende:
[..]
Idd!
Ik heb wel eens gepaintbald, in een bos... was erg gaaf
In welk bos was dat? Kralingse bos? Heb je site van die organisatie. Ik heb nog nooit hier in de buurt gepaintballed, en voor vd zomer wil ik toch wel beetje dichtbij xtje paintballen, heb je site van die organisatie?quote:Op zondag 6 mei 2007 15:35 schreef keijz het volgende:
[..]
Idd!
Ik heb wel eens gepaintbald, in een bos... was erg gaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |