Erg he, dat je zo laag kan gaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:05 schreef Copycat het volgende:
Kind kruip niet zo door het stof voor die loser.
Nogal.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:06 schreef beequeen het volgende:
AmanDel gaat aan Palma advies vragen, hoe ze verder moet met Brainless.
Verstandig![]()
Dieper en lager kan gewoon niet.quote:
En dat weet Brian en daar kickt hij op.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:09 schreef Carlaa het volgende:
Sorry hoor, maar dat type VRAAGT er gewoon om om bespuugt en geslagen te worden.....
BEDELT erom.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:09 schreef Carlaa het volgende:
Sorry hoor, maar dat type VRAAGT er gewoon om om bespuugt en geslagen te worden.....
Volgens mij heeft ze geen interesse in de slappe variant.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:10 schreef Copycat het volgende:
Amanda bedel niet zo om die slappe lul. Letterlijk.
Volgens mij is de keiharde variant meer uitzondering dan regel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:11 schreef blomst het volgende:
Volgens mij heeft ze geen interesse in de slappe variant.
Dan miste je dat hij een lied gaat schrijven.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:12 schreef Carlaa het volgende:
nou, ik ben doorgeschakeld naar stream 3.. stuk interessanter!
Precies, kwestie van tijd en dat zit Amanda wel ff uit.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:08 schreef Meganog het volgende:
Amanda:' Jij bent iemand die een ander echt wil laten branden. En dat doe je goed"
Daar mis je geen reet aan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:13 schreef Ning het volgende:
[..]
Dan miste je dat hij een lied gaat schrijven.
Is er iets aan Brian waar je je niet aan hoeft te ergeren?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik irriteer me ook an termen als dushi, bradda en dergelijke. Als je zo graag papiemento of jungle wilt praten dan doe je dat maar op Bonaire of in de jungle van Suriname
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |