Morguh GetL. alles bien...en nou vond het niet zo byzonder...ze zouden een poker restictie moeten krijgen..das saaie tv..want ze kunnen er A geen moer van B...ze hebben geen van alle behalve Nico een pokerface...duzzquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:30 schreef getl0st het volgende:
Moggu
ff ingelezen.. maar was weer een avond/nacht van niets
Wat staat er vandaag op het programma?
Vergis je niet Palma is net een witte Natasia...ook zo'n schreeuw lelijk...eigenlijk denkt Palma dat zij de schoonmaak DIVA..is...vieze enge griezel...in een donker steegje is palme een enge vent...mark my words.quote:
Naja.. ik heb al 3 dagen niet gekeken volgens mij.. en heb geen moer gemistquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:33 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Morguh GetL. alles bien...en nou vond het niet zo byzonder...ze zouden een poker restictie moeten krijgen..das saaie tv..want ze kunnen er A geen moer van B...ze hebben geen van alle behalve Nico een pokerface...duzz
Er zal wel of een politieke golf door de programma makers gegaan zijn...of een golf van advocaten...media zal het wel niet zijn..hoe meer publiciteit..hoe meer geld in het laatje.zo simpel toch/???quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:37 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik heb een dikkeover voor dat hele kleffe sfeertje momenteel in de kooi...
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:42 schreef Copycat het volgende:
Hizi Hair? Als ze voor Amanda komt, kunnen ze beter Dizzy Hair sturen.
Ik ken alleen Seki uit de bus..zit hier ook pas op fok sinds de gouden kooi..en ik begon de gouden kooi eigenlijk pas leuk te vinden toen ik hier kwam..beetje een wisselwerking.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:27 schreef PumaStreamer het volgende:
Nou hubio..maak je borst maar nat of beter gezegd die van je mede idioten...als ze dit lezen...ouch...we/jullie zijn erg hard....ik ben pas sinds DGK op fok...maar als ik zie hoe lang sommige hier schrijven...wow...echt al sinds de Bus periode en nog wel langer..en nog steeds even kritisch hihi.
En nog veel grappiger jullie weten zowat alle namen van al die real live soaps ook nog...voel me een leek op FOKKIE..haha
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:35 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Vergis je niet Palma is net een witte Natasia...ook zo'n schreeuw lelijk...
Oh gut ze denkt iets te hebben waarmee ze zijn aandacht (en haar aanwezigheid in de kooi) kan bewerkstelligenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:00 schreef Copycat het volgende:
Amanda wil in juni de Miss Bikini Contest houden en vraagt of Brian haar nog wel wilt helpen daarmee.
Nee, die Marije is weer eens dwarsquote:
Ze snapt natuurlijk niet dat ze met zo'n contest heel veel concurentie in de kooi brengt. Amanda's lijf kent Brian inmiddels wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:02 schreef Marrije het volgende:
Oh gut ze denkt iets te hebben waarmee ze zijn aandacht (en haar aanwezigheid in de kooi) kan bewerkstelligen![]()
Ik word er onpasselijk vanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:05 schreef Copycat het volgende:
Kind kruip niet zo door het stof voor die loser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |