De vrouwelijke vorm van Hermus de bus dienst offuh?? of gewoon een nieuwe slaaf om te schoonmaken?? LOLquote:
Ik denk de telegraaf.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:32 schreef FSR het volgende:
Welke krant is dat. ?
Herma loopt daar al vanaf het begin schoontemaken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:32 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
De vrouwelijke vorm van Hermus de bus dienst offuh?? of gewoon een nieuwe slaaf om te schoonmaken?? LOL
AUB.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:34 schreef Varen het volgende:
wat voor krant lezen ze in de kooi en wat kan eruit geknipt zijn?
Goeiemorgen trouwens
Misschien dat stukje over Melissa ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:34 schreef Varen het volgende:
Goeiemorgen trouwens
Tnx..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
AUB.
http://www.telegraaf.nl/p(...)uden_Kooi.html?p=6,1
Zal is even kijken voor je...trouwens jij idd ook een heerlijk zonnige goeie morgen,..dat we allemaal maar gezellig kankeren op DGK ipv elkaar...vandaag...is kijken of dAT LUKTquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:34 schreef Varen het volgende:
Goeiemorgen trouwens
He bedankt!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
AUB.
http://www.telegraaf.nl/p(...)uden_Kooi.html?p=6,1
Tuurlijk, aan mij zal het niet liggen hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:39 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Zal is even kijken voor je...trouwens jij idd ook een heerlijk zonnige goeie morgen,..dat we allemaal maar gezellig kankeren op DGK ipv elkaar...vandaag...is kijken of dAT LUKT
Palma echt een grof woord voor een vrouw..hoop dat als ze 's avonds thuis is dit leest:quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:45 schreef blomst het volgende:
Palma maakt weer veel bewegingen en loopt heen en weer, maar ze doet uiteindelijk weinig tot niets.
Jah net doen alsof ze de streams niet kijkt...hypocryt stuk muts...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:49 schreef beequeen het volgende:
Palma: He, Jaap ook naar huis, dat ruimt lekker op![]()
Volgens mij mag jij Palma niet zoquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:48 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Palma echt een grof woord voor een vrouw..hoop dat als ze 's avonds thuis is dit leest:
Niet geheel nee...het concept van een huishulp/schoonmaakster/werkster/ hoe je het tegenwordig ook noemt zonder iemand te beledigen..is niet wat Palma doet...absoluut niet zelfs...ze is net zo erg als sommige bewoners zelf...Beetje een TOKKIE zeg maar...nu nog een kerst hit en palma zit gebakken.quote:
Tuurlijk met wie niet johhhhhhhhhhh whahahahhahaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:52 schreef Varen het volgende:
Ik ben een week weg geweest, slaapt Amanda nog bij Briaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |