Kudtbedtijdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio is toch wel een ontzettende hork ook. Op het scherm kwam bericht dat hij moet gaan slapen, het 02:30-signaal. Hij staat op, beeldschermen gewoon aan, alle troep op het buro, beide deuren wagenwijd open en loopt gewoon weg .........
Reken maar van YESquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:28 schreef haak2 het volgende:
maarre hoe denken jullie nu wat jaaps strategie is.
Naar mijn mening is hij nog steeds helemaal met brain, maar houdt hij huub in de waan en eet hij van 2 walletjes (hij houdt van eten)
Jaap is een schaker. Hij probeert iedereen tegen elkaar uit te spelen en op het juiste moment toe te slaan. Ondertussen loopt hij net als Niels de boel op te stoken. Brain is zn "vriend" en Huub is opgedragen door achter om zijn vriend te zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:28 schreef haak2 het volgende:
maarre hoe denken jullie nu wat jaaps strategie is.
Naar mijn mening is hij nog steeds helemaal met brain, maar houdt hij huub in de waan en eet hij van 2 walletjes (hij houdt van eten)
Ik heb griep, helaas. Tis bijna over gelukkig.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
...
Wat heb jij voor geniale avond gehad?!![]()
Oh, da's best klote...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:34 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik heb griep, helaas. Tis bijna over gelukkig.
beterschapquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:34 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik heb griep, helaas. Tis bijna over gelukkig.
Het was de bedoeling maar helaas... Gelukkig heb ik DGK nogquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, da's best klote...
Beterschap enzo.
Ik dacht dat je dik uit feesten was...
Oef, streng...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:38 schreef avonne het volgende:
Aangezien iedereen op de streams slaapt, hier verder AUB
[SC # 42] Het Schnitzelparadijs
ook voor al uw theorien
* kuchtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:38 schreef avonne het volgende:
Aangezien iedereen op de streams slaapt, hier verder AUB
[SC # 42] Het Schnitzelparadijs
ook voor al uw theorien