ik hou der van!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:04 schreef avonne het volgende:
Jaap draait erg vaak Freak on a Leash - Korn
Something takes a part of me.
Something lost and never seen.
Everytime I start to believe,
Somethings raped and taken from me... from me.
Lifes got to always be messing with me. (you wanna see the light)
Cant they chill and let me be free? (so do I)
Cant I take away all this pain. (you wanna see the light)
I try to every night, all in vain... in vain.
Sometimes I cannot take this place.
Sometimes its my life I cant taste.
Sometimes I cannot feel my face.
Youll never see me fall from grace
You and I were meant to be.
A cheap fuck for me to lay
Feeling like a freak on a leash. (you wanna see the light)
Feeling like I have no release. (so do I)
How many times have I felt diseased? (you wanna see the light)
Nothing in my life is free... is free
So...fight! something on the...
Fight...some things they fight
So...something on the...
Fight...something of the
No...some things they fight
Fight...something of the...
Ok, dan had ik het verkeerd gehoord.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dit verhaal heb ik al vaker gehoord.
Hij is de keer daarna gevraagd enkele dagen op een rij te komen. Dus besloot hij in een bungalow-park een huisje te huren. Om heen-en-weer rijden te vermijden. Dat bungalow-park is van de vader van Cora en daar heeft hij haar voor het eerst ontmoet. Daarvoor kende hij haar alleen via internet.
edit Hij ging die maandag naar een selectie-gesprek bij DGK, niet IN de Kooi maar 'achter'.
Wat kost zo'n steen nou per jaar?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:13 schreef Spoko het volgende:
Iemand officieel bericht van tien dan? Over het betalen voor de streams?????
Jij herplaatste het bericht van Avonne. De songtekst van dat nummer van Jaap. Op dat moment werd dit nummer gedraaid door Jaap.quote:
Ik haat haar nu al!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:19 schreef haak2 het volgende:
wie weet leest die nieuwe nu wel mee, ivm huiswerk
als brian besluit om niet meer zijn handen aan haar vuil te maken zal dat zo wie zo toch wel gebeuren.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:17 schreef haak2 het volgende:
als amanda niet van meet af aan een oogje op brian gehad had, had ze in het huub kampje gezeten. Ze baalt van jaap en heeft al meerdere keren uitgesproken dat ze natasia niet mag.
holy, het is echt waarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:13 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Al lang, gewoon naar de streams van Tien gaan en dan iets naar beneden scrollen.
haak2! Je kunt reply-en op een bericht he. Zo kunnen fokkers zien op welk bericht je reageert.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:19 schreef haak2 het volgende:
wie weet leest die nieuwe nu wel mee, ivm huiswerk
Verantwoordelijkheidsgevoel is hem vreemd, en dat wil gaan trouwenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio is toch wel een ontzettende hork ook. Op het scherm kwam bericht dat hij moet gaan slapen, het 02:30-signaal. Hij staat op, beeldschermen gewoon aan, alle troep op het buro, beide deuren wagenwijd open en loopt gewoon weg .........
ok maar dit was zomaar wat roepenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:23 schreef STAP01 het volgende:
[..]
haak2! Je kunt reply-en op een bericht he. Zo kunnen fokkers zien op welk bericht je reageert.
het is 1 van mijn favoriete nummersquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:20 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Jij herplaatste het bericht van Avonne. De songtekst van dat nummer van Jaap. Op dat moment werd dit nummer gedraaid door Jaap.
joh!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio is toch wel een ontzettende hork ook. Op het scherm kwam bericht dat hij moet gaan slapen, het 02:30-signaal. Hij staat op, beeldschermen gewoon aan, alle troep op het buro, beide deuren wagenwijd open en loopt gewoon weg .........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |