Erg he, dat je zo laag kan gaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:05 schreef Copycat het volgende:
Kind kruip niet zo door het stof voor die loser.
Nogal.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:06 schreef beequeen het volgende:
AmanDel gaat aan Palma advies vragen, hoe ze verder moet met Brainless.
Verstandig![]()
Dieper en lager kan gewoon niet.quote:
En dat weet Brian en daar kickt hij op.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:09 schreef Carlaa het volgende:
Sorry hoor, maar dat type VRAAGT er gewoon om om bespuugt en geslagen te worden.....
BEDELT erom.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:09 schreef Carlaa het volgende:
Sorry hoor, maar dat type VRAAGT er gewoon om om bespuugt en geslagen te worden.....
Volgens mij heeft ze geen interesse in de slappe variant.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:10 schreef Copycat het volgende:
Amanda bedel niet zo om die slappe lul. Letterlijk.
Volgens mij is de keiharde variant meer uitzondering dan regel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:11 schreef blomst het volgende:
Volgens mij heeft ze geen interesse in de slappe variant.
Dan miste je dat hij een lied gaat schrijven.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:12 schreef Carlaa het volgende:
nou, ik ben doorgeschakeld naar stream 3.. stuk interessanter!
Precies, kwestie van tijd en dat zit Amanda wel ff uit.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:08 schreef Meganog het volgende:
Amanda:' Jij bent iemand die een ander echt wil laten branden. En dat doe je goed"
Daar mis je geen reet aan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:13 schreef Ning het volgende:
[..]
Dan miste je dat hij een lied gaat schrijven.
Is er iets aan Brian waar je je niet aan hoeft te ergeren?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik irriteer me ook an termen als dushi, bradda en dergelijke. Als je zo graag papiemento of jungle wilt praten dan doe je dat maar op Bonaire of in de jungle van Suriname
Bedenk voortaan ook een Hollandse nickname danquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik irriteer me ook an termen als dushi, bradda en dergelijke. Als je zo graag papiemento of jungle wilt praten dan doe je dat maar op Bonaire of in de jungle van Suriname
Ja inderdaad, hij zei: Good girls go to heaven and teasers go to Zeedijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:20 schreef Marrije het volgende:
En weer maakt Brian haar voor hoer uit (indirect maar toch), en ze gt er niks van
Net nu jou rooie Nicoblaas in beeld komt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:17 schreef beequeen het volgende:
Ik ga het zonnetje in, spreek jullie later.
Nicoblaasquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Net nu jou rooie Nicoblaas in beeld komt.
[afbeelding]
Nou. Gelukkig donderen die kutkeffers vandaag op.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Grappig hoe die kleine hondjes aan het racen zijn in de tuin
Nou .... streams hoef ik dus niet eens aan te zetten.quote:
Het enige wat we te zien krijgen ja. Op een poort en villa aanzicht na.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:38 schreef scanman01 het volgende:
Zijn deze twee het meest boeiende wat er nu gaande is???
Ja, maar als Brian zegt 'het lijkt op een meertje met opgedroogde grond dat gescheurd is' terwijl dat over haar benen gaat, dan zegt ze wel: fuck you!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:38 schreef pullup het volgende:
Nicky komt bij Amanda zitten.
Brian: Jaah daar is de geile doos...Jaaah ga maar bij geile baasje zitten.
En die trol blijft het maar allemaal aanhoren
Dat bedoel ik. Kan de regie niet anderen op stream 1 en 2 zetten?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het enige wat we te zien krijgen ja. Op een poort en villa aanzicht na.
Sorry ik dacht dat je ff geen streams hadquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Kan de regie niet anderen op stream 1 en 2 zetten?
En ze wil nog even horen wanneer hij haar niet zo lief vondquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:43 schreef Clank het volgende:
Het maakt Amanda geen reet uit wát Brian tegen haar zegt... als hij maar aandacht aan haar besteedt. Onbegrijpenlijk!!!
En dat ze niet al die flossen naar voren moet trekken zodat ze er van achter nóg meer als een doos uitziet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom zegt niemand tegen Amanda dat ze er ietsiepietsie beter uit kan zien zonder die extensions?
ok Yes!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:50 schreef Clank het volgende:
Eric denkt dat er vanmiddag een nieuwe miljonair komt... Palma schijnt zich versproken te hebben.
24/7 volgens mij.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:51 schreef Meganog het volgende:
Is Palma dronken?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:50 schreef Clank het volgende:
Ewoud van Nowlife is jarig en trakteert.
Brian wil haar gewoon in ruil voor sex met zich mee laten stemmen donderdagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:51 schreef Marrije het volgende:
Amanda: wat helpt tegen misselijkheid?
Brian: seks
Amanda: maar dat heb ik niet meer
Palma: wat niet is kan nog komen schat
Brian: donderdag is er weer een dag
ga ze toch naar Huubquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:52 schreef Clank het volgende:
Amanda: Wat helpt tegen misselijkheid?
Palma: Een beetje goeie sex misschien.
Amanda: Dat heb ik niet meer..Palma: Wat niet is kan nog komen.
DAt is gewoon een reclame momentje hoor.. meer nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:50 schreef Clank het volgende:
Ewoud van Nowlife is jarig en trakteert.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Hebben jullie Sylvia ooit met een rode dobbelsteen gezien? van 12 bij 12 bij 12? Ik had haar een dobbelsteen gestuurd met daar in een briefje verstopt.
Ja, hij laat haar in ruil voor sex Huub eruit stemmen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Brian wil haar gewoon in ruil voor sex met zich mee laten stemmen donderdag![]()
Wat een domme trol is het zeg![]()
Foei.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Hebben jullie Sylvia ooit met een rode dobbelsteen gezien? van 12 bij 12 bij 12? Ik had haar een dobbelsteen gestuurd met daar in een briefje verstopt.
Ik had het toch echt vakkundig in elkaar geknutseld en had nog wel eenk eer een berichtje van de redactie gehad dat ze hem in die week zouden geven maar heb toen niet echt opgelet. De tarotkaarten heb ik uiteindelijk maar aan mijn schoonmoeder gegegen..toen was de toneelhaak al in beeld.quote:
Eric stemt Huub er toch niet uit... kan me niet voorstellen; want die heeft verder ook geen back-upquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:58 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, hij laat haar in ruil voor sex Huub eruit stemmen.
Tenminste daar gok ik op.
En ze gaat het nog doen ook ....
Weet je gelijk waar DGK staat .... en ik weet dan ook dat mijn gewone leven weer verder gaat en ik dus zeker niet ga betalen voor de streams.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe toevallig dat de redactie NU een nieuwe bewoner inbrengt..en het zou me niks verbazen als deze bewoner Eric immuun maakt en het einde van Huub gaat inluiden..
Eerste waar ik aan dacht toen Sylvia wegging..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe toevallig dat de redactie NU een nieuwe bewoner inbrengt..en het zou me niks verbazen als deze bewoner Eric immuun maakt en het einde van Huub gaat inluiden..
Precies, die hebben elkaar veel te hard nodig.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:01 schreef Desii het volgende:
[..]
Eric stemt Huub er toch niet uit... kan me niet voorstellen; want die heeft verder ook geen back-up
Zou gek zijn want dan zijn er aanzienlijk minder mensen die gaan betalen voor de streams. Aan de andere kant versnelt het wel het hele proces, dan kan het per 1 juli wel gedaan zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Als 1 van de 2 immuun wordt gemaakt.. is binnen een maand SHE helemaal verdwenen ipv alleen Sylviaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, die hebben elkaar veel te hard nodig.
Maar dat zal niet gaan lukken.. de anderen zullen willen dat Jaap vertrekt. En mocht Huub op de stoel komen dan heb ik er op dit moment nog wel vertrouwen in dat Eric Huub er niet uit zal stemmen.. en Jaap ws ook niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:58 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, hij laat haar in ruil voor sex Huub eruit stemmen.
Tenminste daar gok ik op.
En ze gaat het nog doen ook ....
Het zou erg erg jammer zijn als het zo zou lopen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als 1 van de 2 immuun wordt gemaakt.. is binnen een maand SHE helemaal verdwenen ipv alleen Sylvia
Daar heb ik ook al aan gedacht... maar waarom de publiekslieveling eruit halen.....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:03 schreef getl0st het volgende:
[..]
Eerste waar ik aan dacht toen Sylvia wegging..
Brian zal echt geen back-up opofferen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop op een kansje dat Jaap er deze donderdag uitgaat...Brian zal zich veiliger voelen omdat Sylvia er nu uit is dus kan hij ook een back up opofferen..
Jaap gaat er niet uit.. Brian schijt in zijn broek bij die gedachte. Je denkt dat toch niet dat hij zijn sloofje wegstemt?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop op een kansje dat Jaap er deze donderdag uitgaat...Brian zal zich veiliger voelen omdat Sylvia er nu uit is dus kan hij ook een back up opofferen..
Moet toch iemand uit..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:07 schreef Desii het volgende:
[..]
Daar heb ik ook al aan gedacht... maar waarom de publiekslieveling eruit halen.....![]()
Volgens mij denkt Brian echt dat hij Huub eruit kan krijgen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:06 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar dat zal niet gaan lukken.. de anderen zullen willen dat Jaap vertrekt. En mocht Huub op de stoel komen dan heb ik er op dit moment nog wel vertrouwen in dat Eric Huub er niet uit zal stemmen.. en Jaap ws ook niet.
Of misschien is het alleen te doen om het persoonlijk gesprekje voor de stemming zodat Huub nog maar's voor 'aanrander' uitgemaakt kan worden??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |