Het enige wat we te zien krijgen ja. Op een poort en villa aanzicht na.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:38 schreef scanman01 het volgende:
Zijn deze twee het meest boeiende wat er nu gaande is???
Ja, maar als Brian zegt 'het lijkt op een meertje met opgedroogde grond dat gescheurd is' terwijl dat over haar benen gaat, dan zegt ze wel: fuck you!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:38 schreef pullup het volgende:
Nicky komt bij Amanda zitten.
Brian: Jaah daar is de geile doos...Jaaah ga maar bij geile baasje zitten.
En die trol blijft het maar allemaal aanhoren
Dat bedoel ik. Kan de regie niet anderen op stream 1 en 2 zetten?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het enige wat we te zien krijgen ja. Op een poort en villa aanzicht na.
Sorry ik dacht dat je ff geen streams hadquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Kan de regie niet anderen op stream 1 en 2 zetten?
En ze wil nog even horen wanneer hij haar niet zo lief vondquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:43 schreef Clank het volgende:
Het maakt Amanda geen reet uit wát Brian tegen haar zegt... als hij maar aandacht aan haar besteedt. Onbegrijpenlijk!!!
En dat ze niet al die flossen naar voren moet trekken zodat ze er van achter nóg meer als een doos uitziet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom zegt niemand tegen Amanda dat ze er ietsiepietsie beter uit kan zien zonder die extensions?
ok Yes!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:50 schreef Clank het volgende:
Eric denkt dat er vanmiddag een nieuwe miljonair komt... Palma schijnt zich versproken te hebben.
24/7 volgens mij.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:51 schreef Meganog het volgende:
Is Palma dronken?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:50 schreef Clank het volgende:
Ewoud van Nowlife is jarig en trakteert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |