nou, ik denk het wel, anders moet je nodig wat aan je zelfbeeld gaan doen...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:57 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Even kijken of ik dat als compliment op ga vatten.![]()
Doe maar, het enige wat Ian tegen heeft is dat ie 10 jaar te jong isquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:57 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Even kijken of ik dat als compliment op ga vatten.![]()
Hoezo derde identiteit eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij ook al...![]()
of alweer...![]()
is dit je derde identiteit Lietha?
ik bedoelde eigenlijk tweede.quote:
Dus als ik ontken stel ik je teleur?quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk tweede.
want.... toch? twee??
Mwah... ik spreek Ian wel in MSNquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:11 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Dus als ik ontken stel ik je teleur?
Hoewel ik van enkele van zijn recente postings niet erg gecharmeerd ben heeft Ian_Nick wel in korte tijd aardig wat af gepost. Dat hij momenteel niet online is pleit natuurlijk niet echt in mijn voordeel. Afgaande op wat hier nu over hem te lezen staat zal ik het dus maar als compliment opvatten.
Sorry, omwille van de privacy kan ik daar geen uitspraken over doen...quote:
Als je het ontkent dan zegt dat niets. Teleurstelling zal dus overbodig zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:11 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Dus als ik ontken stel ik je teleur?
Hoewel ik van enkele van zijn recente postings niet erg gecharmeerd ben heeft Ian_Nick wel in korte tijd aardig wat af gepost. Dat hij momenteel niet online is pleit natuurlijk niet echt in mijn voordeel. Afgaande op wat hier nu over hem te lezen staat zal ik het dus maar als compliment opvatten.
Ik was enkel benieuwd of Ian_Nick zelf nu ook moest ontkennen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:15 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Sorry, omwille van de privacy kan ik daar geen uitspraken over doen...
Echter, het al dan niet online zijn zegt weinig, ik ben ook niet online
Zou het helpen denk je??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:17 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ik was enkel benieuwd of Ian_Nick zelf nu ook moest ontkennen.
nee skatje, die andere...quote:
Geen flauw benul. Je lijkt mij nogal moeilijk van onschuld te overtuigen.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:21 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Geen flauw benul. Je lijkt mij nogal moeilijk van onschuld te overtuigen.
goochel anders eens een tipje op...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:21 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Geen flauw benul. Je lijkt mij nogal moeilijk van onschuld te overtuigen.
In jouw ogen ben ik reeds sowieso een kloon?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
goochel anders eens een tipje op...![]()
mag ook wel kryptisch zijn...![]()
Er is geen andere.quote:
Tipje: het is Ian.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
goochel anders eens een tipje op...![]()
mag ook wel kryptisch zijn...![]()
doe 's raden....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er is geen andere.Ik ben niet zo van de kloonen.
En hoe zit dat bij jou buuf?![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:24 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
In jouw ogen ben ik reeds sowieso een kloon?![]()
Misschien heb je net als ik nog ergens een soort van reservekloon. Maar structureel onder meerdere nick'squote:
Lieve Ian, de volgende keer een ander programma gebruiken om je plaatjes te verkleinen want met het programma dat jij gebruikt worden ze zo korreligquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:24 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
In jouw ogen ben ik reeds sowieso een kloon?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |