Ik vraag toch ook aan jou via irc dat als je op skype komt : gelieve niet te zingenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:55 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom zitten jullie zo te mekkeren over fok tv de hele tijd ? Sunchaser doet het naar ik weet vrijwillig steekt veel tijd in de opnames en montage. En de helft bij de reacties op frontpage is weer gezeik dat het weg moet. Waarom ? Je mag kritisch zijn maar er word volgens mij teveel erop af gezeken. Leg mij dat uit...
Hetzelfde geld voor fokradio waar ook 3/4 van de mensen op loopt te mekkeren altijd maar weer. Snap dat niet. Straks kappen ze er nog mee door dat negatieve gedoe
Het kan altijd beter maar alleen negatief doen zou ik denken van , laterquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:59 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik vraag toch ook aan jou via irc dat als je op skype komt : gelieve niet te zingen![]()
![]()
maw ik denk dat sunchaser veel beter kan dan dit !
(god dat ik dit zeg)
Weet ik maar niemand durft te skypen verderquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Oh ja jouw wekelijkse bijdrage op fok! radio is wel kut. Gewoon omdat het echt kut is!
No offence![]()
Het geeft niet. Ik ga dan altijd even plassen net als tijdens de reclame op tv.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Weet ik maar niemand durft te skypen verder![]()
Okquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Het geeft niet. Ik ga dan altijd even plassen net als bij de reclame op tv.
Echt hélémaal nergens over! Nooit geluisterd?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:07 schreef TheSorrow het volgende:
Waar moet je het zoal over hebben op FOK! radio dan? Anders skype ik wel een x, fuckt mij t
fair enoughquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Het kan altijd beter maar alleen negatief doen zou ik denken van , laterwaar doe ik het nog voor. Of zou sun er bakken met geld voor krijgen
![]()
Maakt niet uit ik skype ook elke week over niets , ik zing meestalquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:07 schreef TheSorrow het volgende:
Waar moet je het zoal over hebben op FOK! radio dan? Anders skype ik wel een x, fuckt mij t
Prima, kritiek mag maar ik bedoel gewoon dat er veel word gekotst zonder onderbouwing en punten waarop het beter kan enz enzquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:09 schreef prupke het volgende:
[..]
fair enough
ik zou het leuker vinden om naar foktv te kijken als sunchaser zich beter voor zou bereiden op de vragen die hij gaat stellen.
En niet continue de zelfde vragen stellen (of dezelfde vraag in een ander jasje doen , dat kan ook helpen)
Oh is dat zingen?!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik skype ook elke week over niets , ik zing meestal![]()
![]()
![]()
Nope, nog nooit.....wel t fragment van maikuuul beluisterd, maar that's allquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:08 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Echt hélémaal nergens over! Nooit geluisterd?![]()
Geen stijl is professioneler, Rutger is ook niet zomaar een presentatortje die ze ff van straat hebben geplukt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |