SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door -skippybal- op 07-11-2007 21:18:25 ]LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
lijkt me wel geinig jah ;pquote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:07 schreef -skippybal- het volgende:
Kankers, ik zit vastIn dat Chernobyl level.
Gewoon keihard rennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, vooral die klote helicopter na dat demo levelquote:Op woensdag 7 november 2007 23:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Morgen ga ik denk ik op hard spelen. Al zijn sommige maps fucking lastig. De missie in Chernobyl is het coolst
De missie dat je die raketjes moet stoppen is de laatste. Daarna komt er nog een korte epiloog waar ik het nut niet van snapquote:Op woensdag 7 november 2007 23:39 schreef neggix het volgende:
[..]
Ja, vooral die klote helicopter na dat demo levelJezus, irritant... en maar blijven respawnen...
Maar ik heb er nu al 5 uur over gedaan.. hoeveel levels moet ik nog?? Ben nu in rusland....
Ja iddquote:Op woensdag 7 november 2007 20:08 schreef -skippybal- het volgende:
Oh, en dat met die AC-130 was echt zooooooo vet he [afbeelding]
Ja echt he! Net zoals je het zo ziet op die beelden van CNNquote:Op donderdag 8 november 2007 00:14 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja idd
Zo'n gave missie
Het ziet er zo simpel uit maar het speelt echt zo geweldig
de epiloog voorspeelt trouwens veel goeds...quote:Op donderdag 8 november 2007 01:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja echt he! Net zoals je het zo ziet op die beelden van CNN
Al die mannetjes zo wegvliegen als je met de 105 er op poft![]()
neequote:Op donderdag 8 november 2007 13:38 schreef maniack28 het volgende:
Zijn er al linux binairies?
enig idee wanneer ze komen? Vind dat die eiglijk standaard bij de release moeten zitten, maar goed...quote:
quote van Infinity Ward 22-10:quote:Op donderdag 8 november 2007 13:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
enig idee wanneer ze komen? Vind dat die eiglijk standaard bij de release moeten zitten, maar goed...
Is altijd goedkoop daar, wel lang wachten (minstens een week)quote:Op donderdag 8 november 2007 15:05 schreef Mindstate het volgende:
Iemand hier die em van CD-WOW heeft gehaald? Hij is daar wel erg goedkoop
DX10 zandstorm?quote:Op donderdag 8 november 2007 15:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heel mijn beeld is geel
Ja heb de nieuwste drivers.
Hmm is me eigenlijk wat lang, ken je toevallig een webshop die ook niet al te duur is maar wat sneller is met leveren?quote:Op donderdag 8 november 2007 15:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is altijd goedkoop daar, wel lang wachten (minstens een week)
Er zijn volgens mij een paar Aziatische gameshops die spelletjes verkopen voor ongeveer 10-15 euro (nieuwe gamesquote:Op donderdag 8 november 2007 15:35 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Hmm is me eigenlijk wat lang, ken je toevallig een webshop die ook niet al te duur is maar wat sneller is met leveren?
Gevondenquote:Op donderdag 8 november 2007 15:45 schreef -skippybal- het volgende:
Play Asia?
Ja, waarom doen ze dat tochquote:Op donderdag 8 november 2007 19:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die spellen meteen uitspelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 8 november 2007 19:17 schreef Timooon het volgende:
[..]
Ja, waarom doen ze dat toch![]()
Screenshot 1Wat voor videokaart heb je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Added on: 6-11-2007 22:15:22quote:
Draai maar 50 kb/sec ... helaas... maar goed.. heeft te maken met het grote aantal nummer of leechers etc.. komt wel goed hoorquote:Op donderdag 8 november 2007 20:35 schreef Timooon het volgende:
[..]
Added on: 6-11-2007 22:15:22
Completed on: 7-11-2007 2:17:44
Ik zie het probleem niet met torrents![]()
Je moet ergens links een steegje in, dan haal je h'm weer bij.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:33 schreef s0k het volgende:
Hoe pak je die zoon van zakhaev? Hij blijft bij mij maar stug doorrennen, over dat hek heen, en dan is het alweer een failed mission
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |