Ik zou er maar even een nachtje over slapen, ik heb vier weken moeten wachten tot ik mn Enemy Territory: Quake Wars binnen had, bleek ook Australische kopie te zijn...quote:
hmm heb jij dat dilemma nou ook al? ik kan ook al niet kiezenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:54 schreef Viking84 het volgende:
Nee hoor, dat wordt een gevecht tussen CoD4 en Assassin's Creed.
Ach... ik kan best 4 weken wachten, dan heb ik hem wel voor 32 euro ipv 55 euroquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik zou er maar even een nachtje over slapen, ik heb vier weken moeten wachten tot ik mn Enemy Territory: Quake Wars binnen had, bleek ook Australische kopie te zijn...
moeilijk te zeggen nog, ik heb BF2 heel veel gespeeld en de demo van COD4 ook.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:04 schreef tgs. het volgende:
ej, ff een vraagje tussen al dat geweld door: Is dit spel nu echt vet of blijft BF2 nog altijd de moeder der alle Oorlog shooters
Hey CoD4 is de moeder van de oorlogshootersquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:04 schreef tgs. het volgende:
ej, ff een vraagje tussen al dat geweld door: Is dit spel nu echt vet of blijft BF2 nog altijd de moeder der alle Oorlog shooters
Ik denk dat je voor pure soldier on soldier action naar CoD kan overswitchen straks.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:04 schreef tgs. het volgende:
Die vban razor is echtquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Dr zijn er al een aantal genuked.
-nvm-quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Op nforce staattie niet [afbeelding]
Kan je lekker nog een paar dagen wachtenquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:48 schreef Crazy-M het volgende:
Hij is idd al op diverse groepen te downloaden,
Maar ik ga hem braaf in de winkel kopen [afbeelding]
Die paar dagen gaat ook nog welquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:55 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Kan je lekker nog een paar dagen wachten
Nforce is de laatste tijd niet helemaal up to date, dus die site houd ik al niet meer bij. Hij is er nml al wel, zoals anderen al zeiden, en ik heb hem ook al. Ook al eventjes gespeeld.quote:
Jup, maar hij's besteld... Kan natuurlijk niet nog zolang wachtenquote:Op woensdag 7 november 2007 13:02 schreef Scarface2004 het volgende:
Hebben jullie hem allemaal gedownload?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |