abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54557644
Tip van de dag; vergeet niet om bij het MP gedeelte af en toe de server list te refreshen. De full refresh that is. Blijkbaar wordt de nieuwe lijst niet volledig geladen als je bv. het spel opnieuw opstart. Op dit moment zijn er ook een paar 60p servers online
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_54557732
Guys, klaar voor de n00bvraag van het jaar? Ik ben eigenlijk niet zo'n gamer. Ben alleen ooit een maandje verslingerd geweest aan MoH:aa. Ik heb de required specs in de openings post gezien, maar zou ik zo'n game nou enigszins normaal kunnen spelen op een macbook? Thanks alvast!
pi_54558767
Net met 64 man online gespeeld
Hoe vet
pi_54559005
quote:
Op maandag 12 november 2007 20:24 schreef Girth het volgende:
Guys, klaar voor de n00bvraag van het jaar? Ik ben eigenlijk niet zo'n gamer. Ben alleen ooit een maandje verslingerd geweest aan MoH:aa. Ik heb de required specs in de openings post gezien, maar zou ik zo'n game nou enigszins normaal kunnen spelen op een macbook? Thanks alvast!
Ik denk eigenlijk niet dat een macbook daar een videokaart heeft die goed genoeg is, maar ik zuo verkeerd kunnen zijn.

http://www.srtest.com
check deze link, dan zie je het snel genoeg (hij scant je pc op je settings)
  maandag 12 november 2007 @ 21:19:31 #280
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_54559357
Hebben jullie dat ook bij die ene level(naam bennik ff kwijt) waar al die 3? 4? vlaggen om de vierkante meter staan met al die containers dat het met meer dan 30 man echt een ongeregeld schietzooitje wordt en men alleen maar elkaar met granaten bekogeld omdat je weet dat het toch altijd raak is?
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_54560454
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:19 schreef thloreg het volgende:
Hebben jullie dat ook bij die ene level(naam bennik ff kwijt) waar al die 3? 4? vlaggen om de vierkante meter staan met al die containers dat het met meer dan 30 man echt een ongeregeld schietzooitje wordt en men alleen maar elkaar met granaten bekogeld omdat je weet dat het toch altijd raak is?
Wapen met veel ammo nemen, perk nemen waarbij je granaat laat vallen als je dood gaat. Spawnen, naar achter lopen, spawnkillen tot je doodgaat. Ga je dood dan maak je nog wat kills met je granaat en herhaal je dat trucje Gaat nergens over maar goed voor de punten
  maandag 12 november 2007 @ 22:24:54 #282
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_54561498
Statswhore!

btw.. statssysteem is al gehacked
Kleine tweak en je bent generaal en hebt alle unlocks..
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_54562628
Echt een vet spel speelt mooi in op alle westerse angsten zowel moslimfanatisme, "bagdadgevechten", nukes en communisme gecombineerd . Hoe ze het geflikt hebben weet ik niet, maar het spel is echt dope.

Heb nog geen mp gedaan maar met de sp heb ik me al eventjes vermaakt. Het filmpje van de executie van El presidente en het einde zijn echt goed gedaan. Ook de vele originele missies (Chernobyl, Death from above, cargoship, nuke) maken het spel cool.

De dood-moves van je tegenstanders (wegkruipen, pistolen pakken enzo) en de afwijking bij het scherpschieten voegen echt toe aan realisme, ook de intense vuurgevechten zijn best scary soms (wederom Chernobyl, en dat dorpje).

Laatste missie vond ik niet zo moeilijk en intens en dat weggevertje (allerlaatste missie na credits) snap ik niet echt xD

Spoilers zo minimaal mogelijk gehouden
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_54562970
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:55 schreef EricT het volgende:
Echt een vet spel speelt mooi in op alle westerse angsten zowel moslimfanatisme, "bagdadgevechten", nukes en communisme gecombineerd [afbeelding] . Hoe ze het geflikt hebben weet ik niet, maar het spel is echt dope.

Heb nog geen mp gedaan maar met de sp heb ik me al eventjes vermaakt. Het filmpje van de executie van El presidente en het einde zijn echt goed gedaan. Ook de vele originele missies (Chernobyl, Death from above, cargoship, nuke) maken het spel cool.

De dood-moves van je tegenstanders (wegkruipen, pistolen pakken enzo) en de afwijking bij het scherpschieten voegen echt toe aan realisme, ook de intense vuurgevechten zijn best scary soms (wederom Chernobyl, en dat dorpje).

Laatste missie vond ik niet zo moeilijk en intens en dat weggevertje (allerlaatste missie na credits) snap ik niet echt xD

Spoilers zo minimaal mogelijk gehouden [afbeelding]
Allerlaatste missie moet je binnen 2 minuten op de bovenste verdieping komen
pi_54563931
Als je arcade mode selecteert en dan de proloog speelt kan je uit 3 modes kiezen, alleen is dr nog maar 1 unlockt. Enig idee hoe je die unlockt?

Ook kan je her en der laptops vinden, iemand die daar meer over weet
pi_54563950
quote:
Op maandag 12 november 2007 23:05 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Allerlaatste missie moet je binnen 2 minuten op de bovenste verdieping komen
In arcade heb ik 82.000 en een beetje gehaald
pi_54564387
quote:
Op maandag 12 november 2007 23:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik las dat in een console review maar kreeg geen icoon toen ik in mijn game een laptop tegen kwam.. Er zaten wel al 3 kogelgaten in, dus misschien was ie niet goed genoeg meer
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 13 november 2007 @ 00:58:44 #288
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_54565908
quote:

ja
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_54566262
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 00:58 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

ja
und...
pi_54566833
ik had 8 laptops tijdens mijn 1e run, volgens mij las ik ergens dat die cheats unlocken...
.
  dinsdag 13 november 2007 @ 15:06:39 #291
197253 Wriggles
Dr. Horrible!
pi_54576369
quote:
Als je arcade mode selecteert en dan de proloog speelt kan je uit 3 modes kiezen, alleen is dr nog maar 1 unlockt. Enig idee hoe je die unlockt?

Die 1e missie is de training, die kun je dus waarschijnlijk gewoon niet doen.
En de 3e is die rit in die auto als president, dus beetje niet-nuttig om die te kunnen doen.

Dr zijn 30 laptops ofzo, waarmee je iets van 8 cheats kunt unlocken dacht ik.

Voor dat cheat menu moet je tijdens het spelen op escape drukken -> Options -> Cheats, en dan zie je het vanzelf.
"The world is a mess and I just need to rule it!"
pi_54576986
Ik kwam vanmiddag al de eerste aimbotter tegen

btw..ik had vanmiddag ook een killing spree van 25 !! iets van 10 kills met air strike en 4 met chopper

hier is het bewijs.
BlaDieBla
pi_54578330
Haha ik ben je tegengekomen online volgens mij :p

Edit: Ja, ik sta ook in die screenshot Mindstate 5-0-3
pi_54579046
Op welke console kan ik nou het besten cod modern warfare spelen?
pi_54580072
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 16:52 schreef Seal_force het volgende:
Op je mobiel.

Ga kijken wat je het leukst vindt, spel is verder overal 99,9% hetzelfde.
.
pi_54580361
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 16:22 schreef Mindstate het volgende:
Haha ik ben je tegengekomen online volgens mij :p

Edit: Ja, ik sta ook in die screenshot Mindstate 5-0-3
Moet ik wel wat naar beneden kijken haha, geintje hoor
Maar we kunnen wel een keertje een gezamelijk rondje doen, zoals FJD gister ook al voor nam.
Vanavond kan ik niet, moet trainen en nog wat voor school doen. Vrijdag heb ik de meeste tijd.
BlaDieBla
pi_54580619
Ik heb gister een rondje met een andere BoFer (Band of FOK!kers ) gespeeld (puur toeval) maar door de connectie moeilijkheden heb ik er verder geen oproep meer voor geplaats. Nu werkt het wel weer goed dus het kan weer. Jammere is wel dat ik vanaf donderdag weer 10 dagen op vakantie ben
pi_54585173
Ik hoop niet dat dit al is behandeld, maar om nu 12 pagina's te lezen gaat me iets te ver
Is het mogelijk om je stats te bewaren nadat je Cod 4 opnieuw geïnstalleerd hebt door bijvoorbeeld het mapje "players" te kopiëren en na de installatie weer terug te plaatsen?
pi_54585841
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:52 schreef SR-71 het volgende:
Ik hoop niet dat dit al is behandeld, maar om nu 12 pagina's te lezen gaat me iets te ver
Is het mogelijk om je stats te bewaren nadat je Cod 4 opnieuw geïnstalleerd hebt door bijvoorbeeld het mapje "players" te kopiëren en na de installatie weer terug te plaatsen?
Stats staan volgens mij online hoor
Maar als je de map players kopieert sla je volgens mij alleen je profiel van offline gedeelte op
pi_54586422
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 16:52 schreef Seal_force het volgende:
Ikzelf heb een PS3 en PC, maar heb hem toch voor PC gekocht.

Het ligt er heel erg aan wat je zelf het fijnst vind, ik vind richten en schieten met een muis altijd nog fijner en heb hem daarom voor de PC gekocht. Als je meer houd van richten met een stick is de Xbox360 of PS3-versie misschien beter voor je

@wandeer: Ik zat er toen net in he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')