Oja, overweeg een dagboek te kopenquote:Oja, opzich een leuke koninginne dag gehad. Heb alleen twee dagen niet kunnen pilsen omdat ik voor mijn werk een enorme Excel-sheet mag bouwen, waar ik nu de laatste hand aan leg.
Nikky, prima als je dingen aanpast of weghaald, maar vertel dan ook even waarom.....quote:Op maandag 30 april 2007 22:07 schreef Mr_Grolsch het volgende:
Kssst
jemig man, maak er niet zo'n punt van.quote:Op maandag 30 april 2007 22:35 schreef Mr_Grolsch het volgende:
[..]
Nikky, prima als je dingen aanpast of weghaald, maar vertel dan ook even waarom.....
In de TT staat hetzelfde woord namelijk.....
Doe dat is ff in FBquote:Op maandag 30 april 2007 22:35 schreef Mr_Grolsch het volgende:
[..]
Nikky, prima als je dingen aanpast of weghaald, maar vertel dan ook even waarom.....
In de TT staat hetzelfde woord namelijk.....
zeg dan gewoon helemaal niets.quote:Op maandag 30 april 2007 22:40 schreef Mr_Grolsch het volgende:
sorry....
Saampjes keertje kijken dan?quote:Op maandag 30 april 2007 22:50 schreef Maikuuul het volgende:
How It's Made is ook leuk !
Maar jij woont in Yvonneland en ik heb heul geen paspoort daarvoorquote:
Misschien kan je asiel aanvragenquote:Op maandag 30 april 2007 22:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar jij woont in Yvonneland en ik heb heul geen paspoort daarvoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |