Dank jequote:Op maandag 30 april 2007 22:15 schreef beequeen het volgende:
Kan die onzin stoppen over resolutie? BSOL maakt briljante caps. Punt.
ben der ook bang voor...... maar het is wel flauw... want ze hadden express gewacht tot de laatste dagquote:Op maandag 30 april 2007 22:20 schreef rooie3 het volgende:
Brian geeft nooit zijn stem voor Nena.
Geen idee ben nog niet gebeld hahahquote:Op maandag 30 april 2007 22:22 schreef blomst het volgende:
Wanneer komt de nieuwe miljonair?
Hij zit glashard te liegen.quote:Op maandag 30 april 2007 22:22 schreef Joss-NL het volgende:
JAAA Nicolaas, nu weten we wel dat Jaap je zijn stem heeft gegeven....
nou laat huub het suicide liedje nog maar een paar keer zingen en dan gaat brian misschien wel los...quote:Op maandag 30 april 2007 22:25 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij gaat Brian straks over de rooie![]()
Hij straalt gewoon agressie uit.
Nee dusquote:Op maandag 30 april 2007 22:29 schreef Marrije het volgende:
Ik begrijp ff iets niet. Mag Jaap cp'en uit de box gewoon in de vijver gooien?
Van mij wel, zolang iedereen er van over de rooie gaat...quote:Op maandag 30 april 2007 22:29 schreef Marrije het volgende:
Ik begrijp ff iets niet. Mag Jaap cp'en uit de box gewoon in de vijver gooien?
Nee dat dacht ik al. En nog iets, Nicolaas heeft toch geen ok van Jaap voor die punten, dus hoezo belt hij nu met thuis?quote:
Denk je nu echt dat ze dat gaan bestraffen?quote:Op maandag 30 april 2007 22:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Die redactie bestaat ook uit mongolen..elkaar slaan mag, maar waardeloze cp's mag je niet weggooien..lol
Handig dat PM-gedoe!quote:Op maandag 30 april 2007 22:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@Ning, je hebt antwoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |