Ik zou het zelf niet anders gedaan hebben!quote:Op maandag 30 april 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
Ruikt Japio het eten?Hij zit potdome in het kantoor,.
zo goed demins?![]()
nee prima maar het lijkt net alsof ik niet normaal zou zijn als ik niet om 1800 u eet. Maar ok lekker B verderquote:Op maandag 30 april 2007 21:48 schreef Liess het volgende:
Die opmerking is mijn oordeel, anders typ ik t niet lijkt me
Dan ben ik zeker een 'abnormaal' mens. Hier in huis is het 's-avonds pas rond 20:30-21:00 etenstijd.quote:Op maandag 30 april 2007 21:45 schreef Liess het volgende:
Kunnen ze niet gewoon een keer om 6 uur eten, zoals een 'normaal' mens.
'Zo, eindelijk onder normale mensen.'quote:Op maandag 30 april 2007 21:48 schreef beequeen het volgende:
Japio gaat in het kantoor eten.
vreemd.... ik dacht dat dat niet mocht.quote:Op maandag 30 april 2007 21:48 schreef beequeen het volgende:
Japio gaat in het kantoor eten.
Hier ook. Dus wie is hier nu eigenlijk normaal ?quote:Op maandag 30 april 2007 21:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker een 'abnormaal' mens. Hier in huis is het 's-avonds pas rond 20:30-21:00 etenstijd.
maar voor nu....ze gaan straks dus weer pokerenquote:Op maandag 30 april 2007 21:53 schreef proh het volgende:
als ze willen dat er nog iemand kijkt na 4mei, onder betaling, dan mogen ze eerst die pokertafel wel eens wegpleuren
Zo kan je het wel noemen jaquote:Op maandag 30 april 2007 21:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker een 'abnormaal' mens. Hier in huis is het 's-avonds pas rond 20:30-21:00 etenstijd.
Hier ook! Maar ik zou het jammer vinden als iemand me daarom normaal vond!quote:Op maandag 30 april 2007 21:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hier ook. Dus wie is hier nu eigenlijk normaal ?![]()
Dat ze uberhaubt een regel hebben voor aan tafel eten..snap 1 ding echt niet aan het programma...als millionair heb IK het voor het zeggen..Als Millionair...heeft idiote Palma naar MIJ te luisteren en niet andersom.quote:Op maandag 30 april 2007 21:53 schreef Desii het volgende:
[..]
vreemd.... ik dacht dat dat niet mocht.
de milionairs waren toch verplicht met zijn allen aan tafel te eten..... maar jah... voor Billie gelden nu eenmaal vanaf het begin andere regels![]()
![]()
Ik krijg alleen maar honger van dat eten op de streams, behalve van Japio.quote:Op maandag 30 april 2007 21:54 schreef Liess het volgende:
[..]
Zo kan je het wel noemen jaJe hoort dan denk ik niet tot het merendeel toch?
Niet dat het uitmaakt hoelaat jij of wie dan ook eet, ik vind het irritant dat zij zolaat eten, alsof ik daar na wil kijken... paar smakkende mensen.![]()
en dan gewoon met z'n gore klauwen aan de muis zittenquote:Op maandag 30 april 2007 21:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik hoop dat iedereen al gegegeten heeft ...... Niet zo'n smakelijk plaatje !
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 april 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar honger van dat eten op de streams, behalve van Japio.
ok, je bent niet normaal! je hebt gewoon een normaal eet patroonquote:Op maandag 30 april 2007 21:55 schreef demins het volgende:
[..]
Hier ook! Maar ik zou het jammer vinden als iemand me daarom normaal vond! [afbeelding]
En vervolgens weer graaien in de bak voer ......quote:Op maandag 30 april 2007 21:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dan gewoon met z'n gore klauwen aan de muis zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |