Dat hoeft niet eens... Ik denk wel dat je je soms een beetje moet onderscheiden van de rest, want ze draaien ook best regelmatig wat oudere nummers...quote:
De aanhouder wintquote:
neuh, gewoon in 1 mailquote:Op maandag 30 april 2007 21:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
Heb je weer onder al je kloons zitten aanvragen?
Beetje stiekem aan het lurken?quote:
Je bent geweldigquote:[..]
Zal ik later vanavond even gaan doen, podcast is nu nog niet beschikbaar (ongeveer half uurtje á 3 kwartier na de uitzending).
Het is ook een leuke vrouwquote:Op maandag 30 april 2007 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zeg: je vrouw heeft best een leuke muzieksmaak.![]()
![]()
Okay dan!quote:
Ow, dat had ik niet moeten zeggen, dan denken ze misschien dat er al genoeg Fok te horen was vandaagquote:Op maandag 30 april 2007 21:32 schreef D.Rose het volgende:
Dit is dus in principe ook een request van een Fokker, dus dit is nr. 3
De frequentie moest iets naar linksquote:Op maandag 30 april 2007 21:33 schreef Glacier het volgende:
Nee?
Deze plaat hebben jullie aan mij te dankenquote:Op maandag 30 april 2007 21:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ow, dat had ik niet moeten zeggen, dan denken ze misschien dat er al genoeg Fok te horen was vandaag
Dat weten de luisteraars toch niet?quote:Op maandag 30 april 2007 21:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ow, dat had ik niet moeten zeggen, dan denken ze misschien dat er al genoeg Fok te horen was vandaag
Spinvis is coolquote:Op maandag 30 april 2007 21:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat weten de luisteraars toch niet?
Zo zou bijvoorbeeld Spinvis ook niet verkeerd zijn om te horen...Toch Glacier?
Als dat het geval zou zijn, dan was Michiel denk allang gekaptquote:Op maandag 30 april 2007 21:40 schreef JeroenV het volgende:
Luisteren er alleen maar Fokkers?
Dit is toch Starsailor?
You are kidding ?quote:
uhuhquote:
quote:Op maandag 30 april 2007 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nieuwe plaat![]()
http://www.youtube.com/watch?v=dtqGoHouoE0
Astronaut lijkt me wel watquote:Op maandag 30 april 2007 21:40 schreef MutZ het volgende:
Dat weten de luisteraars toch niet?
Zo zou bijvoorbeeld Spinvis ook niet verkeerd zijn om te horen...Toch Glacier?
En nu is het direct ook gedaan met onze rustquote:Op maandag 30 april 2007 21:42 schreef IedeK. het volgende:
Huh, ik had toch al een bericht geplaatst hier, of is die verwijdert?
Ik vond het al zo rustig in m'n MyAT, dit topic stond er niet meer in.![]()
Bij mij staat die gewoon voorgeprogrammeerdquote:Op maandag 30 april 2007 21:42 schreef Glacier het volgende:
[..]
You are kidding ?
Hoe kun je nou de frequentie van 3FM fout instellen!
* Glacier luistert via internet
Dat nummer wat de nieuwe single is/gaat worden...quote:Op maandag 30 april 2007 21:43 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ze zouden eens een ander numme rvan mika moeten doen
Normaal blijven tvp'tjes wel staan, maar nu is mijn bericht verwijdert.quote:Op maandag 30 april 2007 21:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
En nu is het direct ook gedaan met onze rust
Mij ookquote:
Hier ookquote:Op maandag 30 april 2007 21:43 schreef MutZ het volgende:
Bij mij staat die gewoon voorgeprogrammeerd
welke is dat ? Relax, take it easy ?? die is werl erg relaxtquote:Op maandag 30 april 2007 21:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat nummer wat de nieuwe single is/gaat worden...
Huh, je bericht is inderdaad weg gehaald.quote:Op maandag 30 april 2007 21:42 schreef IedeK. het volgende:
Huh, ik had toch al een bericht geplaatst hier, of is die verwijdert?
Ik vond het al zo rustig in m'n MyAT, dit topic stond er niet meer in.![]()
Dan was die niet origineel genoegquote:Op maandag 30 april 2007 21:44 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Normaal blijven tvp'tjes wel staan, maar nu is mijn bericht verwijdert.![]()
Lovely nogwat uit m'n hoofd gezegd...quote:Op maandag 30 april 2007 21:44 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
welke is dat ? Relax, take it easy ?? die is werl erg relaxt![]()
Ah, dat ligt dus niet aan mijquote:Op maandag 30 april 2007 21:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Huh, je bericht is inderdaad weg gehaald.![]()
Dacht even dat we hier te maken hadden met een irritante bug van dit forum (dat je nieuwe topics vaak pas ziet na een hard refresh, ctrl + f5), maar je bericht is inderdaad weg..
En Dennis Weening is tot op heden de enige bij wie ik de plaat heb gehoord, echt jammer!quote:Op maandag 30 april 2007 21:42 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]wouw dat is cool
starsailor was ook erg mooi
Ik noem mijn nick ook niet, volgens mij doet niemand datquote:Op maandag 30 april 2007 21:37 schreef Glacier het volgende:
Ik noem mijn nick nooit bij de verzoekjes die ik aanvraag...hoewel ik soms wel het idee heb dat fok verzoekjes er makkelijker doorheen komen..
m'n browser en gsm nietquote:Op maandag 30 april 2007 21:44 schreef Glacier het volgende:
[..]
Hier ook
In mijn stereo, gsm en wekkerradio
In mijn browser trouwens ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |