Wow, wat mooi zegquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:14 schreef truttebosje het volgende:
Jippie!!!
![]()
[afbeelding]
mn eerste plaat met loodband is af.
ik had hem gisteren al af willen hebben, maar ik had aan 20meter loodband niet genoeg![]()
vandaag ook 4kleuren plakplastic gekocht, dat ga ik er zo tussen plakken.
en de verf voor het plafond laten mengen, in dezelfde kleur als het antraciet van mn keukenkastjes.
wat een drama trouwens om dat plexiglas op maat te krijgen.
het is maar goed dat de buitenranden niet in het zicht komen.
snijden ging niet, zagen ging wel aardig, maar was een hels karwei, en met de decoupeerzaag smolt alles weer aan elkaar. iemand nog tips voor de volgende plaat?
zaagtafel heb ik niet,quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:20 schreef misterDre het volgende:
[..]
Wow, wat mooi zeg![]()
Wat het plexiglas betreft: Ik zaag het zelf altijd op de zaagtafel.
Alternatief is een circelzaag met een fijn getande zaag.
2e Alternatief is een decoupeerzaag met een zaagje geschikt voor plexi en dan op max. toeren met voortstuwing standje 2.
3e alternatief tot 5mm plexi is inspannen met stevige rechte lat, voorsnijden en dan breken.
ooohhquote:Op donderdag 3 mei 2007 07:29 schreef Automatic_Rock het volgende:Bijna het nieuwe deel van 1 van m'n favoriete klussers gemist
de bouwmarkt wilde het juist niet voor me doen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:45 schreef Marsepein het volgende:
En het bij de bouwmarkt laten zagen?
Dat kun je toch gewoon insnijden langs een lat aan een kant. Dan de lat onder de plaat leggen aan de goede kant en wat er af moet afbreken. KLaar Op een stukje proberenquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:14 schreef truttebosje het volgende:
Jippie!!!
![]()
[afbeelding]
mn eerste plaat met loodband is af.
ik had hem gisteren al af willen hebben, maar ik had aan 20meter loodband niet genoeg![]()
vandaag ook 4kleuren plakplastic gekocht, dat ga ik er zo tussen plakken.
en de verf voor het plafond laten mengen, in dezelfde kleur als het antraciet van mn keukenkastjes.
wat een drama trouwens om dat plexiglas op maat te krijgen.
het is maar goed dat de buitenranden niet in het zicht komen.
snijden ging niet, zagen ging wel aardig, maar was een hels karwei, en met de decoupeerzaag smolt alles weer aan elkaar. iemand nog tips voor de volgende plaat?
pardon?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:56 schreef Marsepein het volgende:
Oneven aantallen groter dan 1 zijn altijd mooier, dus kom op, het moeten er 3 worden![]()
thnx, er komt geen ruit voor te hangen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:23 schreef ranzige_pad het volgende:
Gave ruit, echt prachtig. Ga je er nog een voorzet ruit voor plaatsen of hang je hem enkel in? Waar komtie te hangen? kun je een foto showen van de oude?
Let op de PI hequote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:13 schreef truttebosje het volgende:
[..]
pardon?![]()
![]()
![]()
![]()
nou ik twijfel toch stiekem nog steeds over 2 panelen....lijkt me toch mooier.
dan zijn ze ergens met de kerst wel klaar denk ik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |