abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194543
Lieve mensen!...Baretta van het FOK forum is zojuist opgepakt. Rolf X en Daphne X schijnen in opdracht van TARA en MONA het arrestatiebevel aangevraagd te hebben.

Baretta heeft het ene telefoontje wat hij nog mocht plegen aangegrepen om aan mij te vragen de TARAtellingen en MONAtellingen op me te nemen en jullie allen sterkte toe te wensen.

Waarschijnlijk wordt hij tot 100 dagen veroordeeld....

Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_194544
Wie een kuil graaft ....
Inderdaad, Voor DeMona is het eerder een loopgraf wat je moet graven. Die dikke koe lult zich overigens toch zo weer uit die kuil.
Sterkte aan Baretta. We will miss you!
Saving the world in style...at least they say....
pi_194545
Ik geloof het niet...Ik geloof het niet!!!!

Baretta!!!!! May the anti-TARA-force be with you!

LA JU NIE GEK MAAKUUHH!!

Not a BIG Brother, Yet always watching...
** May the TARA-Force be with you! **

pi_194546
John Steed...Hij komt ooit terug! Vast en zeker is Baretta reeds begonnen met het graven van een ontsnappingstunnel...eehhh als hij maar niet in het BB huis uitkomt! Ik ken hem dan slaat hij gelijk Mona op dur bek
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 oktober 1999 @ 17:03:00 #5
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_194547
Oh-oh, Letterman, zijn je bronnen juist?

Want dan lopen MiRRoRMaN en ik ook gevaar.

In ieder geval wens ik Baretta het beste toe, wij zullen er op toezien dat de Tara en Mona lijst voortgezet worden

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_194548
Tararaboemdijee, Jij en Mirrorman lopen geen gevaar! Baretta is keihard en zeer goed getraint. Hij heeft niets gezegt over jullie.
Sterker hij heeft net gedaan alsof alles van hem afkomstig is. Ik heb de exact dezelfde training gehad dus wees gerust.

Er wordt alles aangedaan om de Tara en Mona lijst te handhaven. Op het laatse moment heb ik nog alle gegevens kunnen redden.

Als je wilt kan ik het bewijzen door zowel de TARA als de MONA lijst te publiceren

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 oktober 1999 @ 17:39:00 #7
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_194549
Doe maar Letterman (hij staat toch nog niet in dit forum)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_194550
Tararaboemdijee....OK komt ie:

CaTARAmaran = een boot
TARAntula = een spin
MediTARAnee = gebied ik frankrijk
....De rest hebbie al en staat ook in de andere Topic...

Net als:

Wie een kuil graaft voor een ander is een TARA.
Eens een TARA, altijd een TARA.
De TARA valt niet ver van het Leidseplein.
Wie als TARA geboren wordt, wordt nooit een .Dit doet de TARA dicht.
enz, enz...

en:

Monatoon - onverstaanbaar a´dams dialect
MONAchie - ontoelaatbaar
MONALach - vreselijk irritant lachje
TerMONAlogie - kunst van het onder woorden brengen van MONA
MONAco -mocht ze willen
MONAikaan - A´damse indiaan
MONAikanen - A´damse indianen
MONAhammedaan - een geloof uit de pijp
MONAkerslag - voel je niets van
MONAkel - zoiets als een mokkel maar dan erger
MONAculair - heeel klein Monatje

Gewijzigd wegens de enorme lengte...
------------------
Wie een kuil graaft voor Mona wordt errug moe

[Dit bericht is gewijzigd door Letterman (Datum 01 Oktober 1999).]

vrijdag 1 oktober 1999 @ 17:49:00 #9
216 JVennix
Bigger than Brother
pi_194551
Grappig Letterman, heel leuk!
En op welke gronden meto ie dan opgepakt zijn?
Live sux...So what!
------------------
Student in de TARAlogie en fulltime MONA moooeee boer...
------------------
http://www.bigbrother.nl heeft betere beveiliging dan
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 17:53:00 #10
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_194552
Op grond van het TARAMONAlogisch recht...Had ie nog nooit van gehoord. Tja is gevaarlijk maar dat weet je als je BB je continue opserveerd.
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 17:55:00 #11
216 JVennix
Bigger than Brother
pi_194553
Oh, da's dan lullig voor hem...Z'n straf wordt waarschijnlijk: Mona gaat op hem zitten (doodstraf) of 2 dagen met haar opgesloten zitten (langzame, pijnvolle doodstraf)
Live sux...So what!
------------------
Student in de TARAlogie en fulltime MONA moooeee boer...
------------------
http://www.bigbrother.nl heeft betere beveiliging dan
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 17:58:00 #12
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_194554
Als Mona op ´m gaat zitten dan is het inderdaad gebeurt. Niet alleen de lucht maar zeker ook het gewicht. Tegen Mona valt niet te trainen, zelfs niet bij de FBI, CIA en de diverse SWOT teams
pi_194555
WIJ LATEN ONS NIET HOEREREN!!!!

Hoerbij wilde ik TARABoemdijee en de rest oproepen om een TARAactische aanval op de Bijlmer Bajes te plannen! Ik denk dat met TARAketten en TARAorpedo's het wel moet lukken! We nemen de Opel TARA naar AmsTARAdam en bevrijden daar Baretta persoonlijk! Dit laten wij niet over ons heen gaan als een goedkope MONA! We shall overcum!!!! (We zijn toch zeker geen TARAnalfabeten!?)

Grtz,

MiRR0RMaN.

vrijdag 1 oktober 1999 @ 18:23:00 #14
214 bennie24
Nieuw Bie(r)
pi_194556
Ik begin echt te geloven dat MiRRorman afgestudeerd is in de hogere TARAlogie

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 oktober 1999 @ 18:35:00 #15
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_194557
YES MiRRoRMaN, wij gaan de boel TARAriseren
Ik haal mijn TARAnk van stal, mijn heel TARAleger gaat mee, onder leiding van KapiTARAein TARAraboemdijee (It's me)
Verder zal TARA Business-Partners alle conTARActen met TARAustitie verbreken en ze TARAen
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 18:39:00 #16
214 bennie24
Nieuw Bie(r)
pi_194558
Yeah.. dat is (mag het ook in het engels?) TARA-iffic!!! (ik geloof dat er vertaling nodig is...)

vrijdag 1 oktober 1999 @ 18:41:00 #17
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_194559
Wat een symTARAtieke actie manneh! Ik zal jullie volgen! De RevoluTARA is uitgebroken!
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 18:45:00 #18
214 bennie24
Nieuw Bie(r)
pi_194560
Ik heb alweer de neiging om TARAraboemtijee te gaan zingen.....

(ik zal er verder geen uileg aan geven)

Tarara... (hè... doe nou niet!!)

vrijdag 1 oktober 1999 @ 18:45:00 #19
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_194561
Bennie24 Zowel Mirrorman als TARAraboemdijee zijn zelfs onderscheiden en hebben onlangs nog de noTARAbel prijs ontvangen!
pi_194562
MANNEN!

(En vrouwen, voor zover een vrouw, die geen TARA heet, zich een vrouw kan noemen.)

Het kwaad is al geschiedt! Lollie! (Don't ask) Uit TARAlogisch bodemonderzoek is gebleken dat te TARAijd NU is! Het is nu aan u om te besluiten, beste TARAniers, of u mee wild strijden voor de vrijheid van Baretta of niet! Maar voorwaar voorwaTARA, ik zeg u: Er zal gestreden (en geleden) moeten worden onder het mom van: 'TARA's moeten strijden.' zullen wij AmsTARAdam aanvallen en wij zullen winnen! VicTARAie is ours! Als we maar willen! (En voldoende BeTARAschuit en TARAquila meenemen!) En willen willen wij! Want wij zijn de echte harde TARA-kern onder de samenleving! De fundTARAtie waarop de maaTARAschappij op berust! Een echte TARAniet geeft niet op! Geeft zich niet zonder slag of sTARAoot verloren! De TARA's moeten strijden, en die strijd gaat nu geleverd worden! Ik wens u succes, en de TARAot kaarten en TARAgnosten zullen uitwijzen of wij gaan winnen! (winnen)

jA!

Grtz,

MiRR0RMaN.
Het is gewoon de puberTARAijd zeiden ze vroeger, huh, duurt dat dan tot je 30e?!

vrijdag 1 oktober 1999 @ 19:05:00 #21
214 bennie24
Nieuw Bie(r)
pi_194563
Ik ga d'r voor... Wij zullen sTARAijden !!!
en zullen een TARAiompf Scoren, als eerste TARA-isten

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 oktober 1999 @ 19:07:00 #22
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_194564
VicTARAie aan de TARA-isten

And May de TARA be with you

vrijdag 1 oktober 1999 @ 19:11:00 #23
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_194565
De verliezen zullen GiganTARArisch zijn bij de vijand! Gezien onze TechnoTARAische Wapens zal de Strijd in ons voordeel zijn!
pi_194566
En voorTARAwaar, voorTARAwaar, ik zeg u, het is TARA die aan onze kant is!

TARAIJbel 19:21 De GeneTARAis.

Grtz,

MiRR0RMaN.

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 oktober 1999 @ 19:28:00 #25
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_194567
In de naam van TARA, TARA, en de TARA, Amen!!!
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')