Baretta heeft het ene telefoontje wat hij nog mocht plegen aangegrepen om aan mij te vragen de TARAtellingen en MONAtellingen op me te nemen en jullie allen sterkte toe te wensen.
Waarschijnlijk wordt hij tot 100 dagen veroordeeld....
Baretta!!!!! May the anti-TARA-force be with you!
LA JU NIE GEK MAAKUUHH!!
Want dan lopen MiRRoRMaN en ik ook gevaar.
In ieder geval wens ik Baretta het beste toe, wij zullen er op toezien dat de Tara en Mona lijst voortgezet worden
Er wordt alles aangedaan om de Tara en Mona lijst te handhaven. Op het laatse moment heb ik nog alle gegevens kunnen redden.
Als je wilt kan ik het bewijzen door zowel de TARA als de MONA lijst te publiceren
CaTARAmaran = een boot
TARAntula = een spin
MediTARAnee = gebied ik frankrijk
....De rest hebbie al en staat ook in de andere Topic...
Net als:
Wie een kuil graaft voor een ander is een TARA.
Eens een TARA, altijd een TARA.
De TARA valt niet ver van het Leidseplein.
Wie als TARA geboren wordt, wordt nooit een .Dit doet de TARA dicht.
enz, enz...
en:
Monatoon - onverstaanbaar a´dams dialect
MONAchie - ontoelaatbaar
MONALach - vreselijk irritant lachje
TerMONAlogie - kunst van het onder woorden brengen van MONA
MONAco -mocht ze willen
MONAikaan - A´damse indiaan
MONAikanen - A´damse indianen
MONAhammedaan - een geloof uit de pijp
MONAkerslag - voel je niets van
MONAkel - zoiets als een mokkel maar dan erger
MONAculair - heeel klein Monatje
Gewijzigd wegens de enorme lengte...
------------------
Wie een kuil graaft voor Mona wordt errug moe
[Dit bericht is gewijzigd door Letterman (Datum 01 Oktober 1999).]
Hoerbij wilde ik TARABoemdijee en de rest oproepen om een TARAactische aanval op de Bijlmer Bajes te plannen! Ik denk dat met TARAketten en TARAorpedo's het wel moet lukken! We nemen de Opel TARA naar AmsTARAdam en bevrijden daar Baretta persoonlijk! Dit laten wij niet over ons heen gaan als een goedkope MONA! We shall overcum!!!! (We zijn toch zeker geen TARAnalfabeten!?)
Grtz,
MiRR0RMaN.
(ik zal er verder geen uileg aan geven)
Tarara... (hè... doe nou niet!!)
(En vrouwen, voor zover een vrouw, die geen TARA heet, zich een vrouw kan noemen.)
Het kwaad is al geschiedt! Lollie! (Don't ask) Uit TARAlogisch bodemonderzoek is gebleken dat te TARAijd NU is! Het is nu aan u om te besluiten, beste TARAniers, of u mee wild strijden voor de vrijheid van Baretta of niet! Maar voorwaar voorwaTARA, ik zeg u: Er zal gestreden (en geleden) moeten worden onder het mom van: 'TARA's moeten strijden.' zullen wij AmsTARAdam aanvallen en wij zullen winnen! VicTARAie is ours! Als we maar willen! (En voldoende BeTARAschuit en TARAquila meenemen!) En willen willen wij! Want wij zijn de echte harde TARA-kern onder de samenleving! De fundTARAtie waarop de maaTARAschappij op berust! Een echte TARAniet geeft niet op! Geeft zich niet zonder slag of sTARAoot verloren! De TARA's moeten strijden, en die strijd gaat nu geleverd worden! Ik wens u succes, en de TARAot kaarten en TARAgnosten zullen uitwijzen of wij gaan winnen! (winnen)
jA!
Grtz,
MiRR0RMaN.
Het is gewoon de puberTARAijd zeiden ze vroeger, huh, duurt dat dan tot je 30e?!
And May de TARA be with you
TARAIJbel 19:21 De GeneTARAis.
Grtz,
MiRR0RMaN.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |