Heb pas geleden in een topic over Rensenbrink nog de hele top 10 geplaatst. Die 5 Nederlanders wist ik nog wel.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:08 schreef RayMania het volgende:
Knap, had andere twee nooit geweten.
Jos Daerdenquote:Op maandag 7 mei 2007 17:10 schreef tong80 het volgende:
Welke Belg is de boezemvriend van kleine Simon ?
Is juistquote:Op maandag 7 mei 2007 18:55 schreef Hoornes het volgende:
Danny Wilson (Giggs is overigens voor een kwart 'Sierra Leonees').
Hope so. Maar dan moet hij niet van die moeilijke vragen stellenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:21 schreef tong80 het volgende:
Hoornes, welkom als nieuwe kwisser. Er komen vaker nieuwe kwissers langs die in een uur 10 vragen stellen over hun favoriete club. Misschien ben jij wel een blijvertje.
Dat is zo'n vraag waarvoor je moet googlen. Denk niet dat iemand hier dat zo kan zeggen.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:59 schreef Hoornes het volgende:
Welk thuisland vergooide eens een zeker lijkende 3e plaats op een continentaal kampioenschap door 3 tegengoals in de laatste 4 minuten?
Juist. En googlen wil ik hier niet. Daarvoor moet je zijn bij GOOGLE VBL-Quiz #5quote:Op maandag 7 mei 2007 19:30 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat is zo'n vraag waarvoor je moet googlen. Denk niet dat iemand hier dat zo kan zeggen.
en met googlen is ie snel te vinden.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:30 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat is zo'n vraag waarvoor je moet googlen. Denk niet dat iemand hier dat zo kan zeggen.
Stille hint voor de vraagsteller.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:33 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Juist. En googlen wil ik hier niet. Daarvoor moet je zijn bij GOOGLE VBL-Quiz #5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |