Is juistquote:Op maandag 7 mei 2007 18:55 schreef Hoornes het volgende:
Danny Wilson (Giggs is overigens voor een kwart 'Sierra Leonees').
Hope so. Maar dan moet hij niet van die moeilijke vragen stellenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:21 schreef tong80 het volgende:
Hoornes, welkom als nieuwe kwisser. Er komen vaker nieuwe kwissers langs die in een uur 10 vragen stellen over hun favoriete club. Misschien ben jij wel een blijvertje.
Dat is zo'n vraag waarvoor je moet googlen. Denk niet dat iemand hier dat zo kan zeggen.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:59 schreef Hoornes het volgende:
Welk thuisland vergooide eens een zeker lijkende 3e plaats op een continentaal kampioenschap door 3 tegengoals in de laatste 4 minuten?
Juist. En googlen wil ik hier niet. Daarvoor moet je zijn bij GOOGLE VBL-Quiz #5quote:Op maandag 7 mei 2007 19:30 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat is zo'n vraag waarvoor je moet googlen. Denk niet dat iemand hier dat zo kan zeggen.
en met googlen is ie snel te vinden.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:30 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat is zo'n vraag waarvoor je moet googlen. Denk niet dat iemand hier dat zo kan zeggen.
Stille hint voor de vraagsteller.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:33 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Juist. En googlen wil ik hier niet. Daarvoor moet je zijn bij GOOGLE VBL-Quiz #5
is dat de bewuste Frank Kramer - iedereen naar de Efteling - wedstrijd ?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:50 schreef Hoornes het volgende:
Ik vind het geen google-vraag. Omdat het nog niet zo gek lang terug is en ikzelf (in ieder geval) de wedstrijd met ongeloof (live) op Europsport gezien heb.
Het was Burkina Faso-Congo tijdens de Afrika Cup van 1998 die, na een ruime voorsprong voor het thuisland, in 4-4 eindigde. Vervolgens ging de strafschoppenserie met 1-4 verloren.
Nee, dat was Australië-Iranquote:Op maandag 7 mei 2007 20:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is dat de bewuste Frank Kramer - iedereen naar de Efteling - wedstrijd ?
ah, oke !quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:34 schreef Hoornes het volgende:
Kevin Keegan
Juan Fran?quote:
wacht ff tot de vorige foto geraden is.quote:
Had er nog aan gedacht, was een beetje luiquote:Op maandag 7 mei 2007 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Juan Fran?
TIP:
Sla de afbeeldingen eerst op op je PC. en load ze daarna up. Door op quoten te drukken, zie ik de URL en dus het juiste antwoord.
neequote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:15 schreef Beschouw het volgende:
Is die van fanneke Stefan Schwarz?
jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:17 schreef Beschouw het volgende:
Wel een Arsenalspeler?
Nee, verder terug in de tijd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:24 schreef Beschouw het volgende:
Was ik toch warm. Limpar dan?
neequote:
Ja dat vind ik ook.quote:
'k wil nog een naam hebben Tong, voordat ik ga slapen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:23 schreef tong80 het volgende:
Ja bakte er niks van bij Ajax. Heb een black out
Ja hoorquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |