quote:Ja!
Op vrijdag 01 februari 2002 20:36 schreef Meneer_Aart het volgende:
Hoewel Peter Jan Rens nu alleen nog figureert in obscure Haribo-spotjes, was de Grote Meneer Cactus Show toch wel heel cool. Met Kweenie en Mevrouw Stemband. De tweede ronde! En wat heb je nu geleerd? 'Kweetniet!'
Was leuk!!
Keek ik vaak bescheurend van het lachen naar
(Soms kan simpele kinderhumor een gift zijn tussen alle zwartgallige grote mensen humor!)
maar of die succesvol is...
ps. mevrouw stemband ziet er in het echt nog steeds zo uit
quote:Ja lekker makkelijk, het is al een tijdje bekend dat ie een nieuwe show krijgt op SBS 6.
Op vrijdag 01 februari 2002 22:36 schreef calvobbes het volgende:
Ik voorspel een comeback van Peter Jan Rens![]()
En toen Carlo en Irene met Telekids stopten hebben Meneer Cactus, Kweetniet en Mevrouw Stemband het nog een tijdje gedaan.
quote:En daar was dus niks aan.
Op vrijdag 01 februari 2002 22:39 schreef Marble het volgende:
En toen Carlo en Irene met Telekids stopten hebben Meneer Cactus, Kweetniet en Mevrouw Stemband het nog een tijdje gedaan.
quote:Inderdaad. Maar 12 jaar geleden was De Grote Meneer Cactus Show wel heel leuk.
Op zaterdag 02 februari 2002 14:14 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
En daar was dus niks aan.
quote:Met de goedgeldshow komt ie terug op het "vernieuwde" SBS 6. De afgelopen tijd was hij bezig bij KinderNet volgens mij...
Op vrijdag 01 februari 2002 22:39 schreef Marble het volgende:[..]
Ja lekker makkelijk, het is al een tijdje bekend dat ie een nieuwe show krijgt op SBS 6.
quote:Fox Kids.
Op zondag 03 februari 2002 01:20 schreef RAiDEN het volgende:
De afgelopen tijd was hij bezig bij KinderNet volgens mij...
quote:Omdat je toen 12 jaar jonger was
Op zaterdag 02 februari 2002 14:30 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Inderdaad. Maar 12 jaar geleden was De Grote Meneer Cactus Show wel heel leuk.
In de Tineke-periode waren ze geniaal. Appelmoes in elkaars mond spugen en jam in elkaars haar smeren.
Mensen die 'm graag willen hebben, moeten het maar even zeggen
quote:Ik heb het singeltje ook nog; maar doe hem niet weg!
Op vrijdag 26 april 2002 02:15 schreef smerik het volgende:
Nou ik toch bezig ben met vinyltjes (zie topic: Fabeltjes krant!!): ik heb 'Het grote meneer Cactus lied' en 'Het lied van mevrouw Stemband' ook nog op vinyl liggen.Mensen die 'm graag willen hebben, moeten het maar even zeggen
En je had geloof ik ook van die doosje rozijnen met dat plaatje van hun erop.
Heb nog een bandje vol met ze waarin Mevrouw Stemband onder andere door iemand wordt ingeslikt (erg grappig) En dan loopt ze door dat hele lichaam enzo.
Goeie herinneringen aan
PANIEK, PEEUW!!!!
PANIEK, PANIEK, PAAAANIEEEEEEEEEK! (chaos alom)
(oh ja, en dan ging ze altijd hinkelen .
.
.)
quote:Oeps, ik bedoelde eigenlijk of mensen de mp3 versie er van willen hebben. Ik heb idd de hoes eromheen ook nog. Op de achterkant van de hoes zie je ze getekend van achteren.
Op vrijdag 26 april 2002 02:31 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Ik heb het singeltje ook nog; maar doe hem niet weg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |