Mooi zo Evenstar! Nu nog hopen dat het helpt ook!
![]()
Gezellig, zo samen onder de douche Vicky!
![]()
Hoef ik hier ook niet te proberen, douchen waar ze bij zijn!
Vermoeiend Fuente!
![]()
Heb je wel een foto van paps met Sara gemaakt?
![]()
Wel geruststellend trouwens dat er lichamelijk geen reden is. Ben benieuwd hoe het vanavond gaat.
Hier had ik ook weer zo'n vermoeiende nacht. Ik slaap zelf al maanden erg slecht (moeilijk in slaap komen en erg makkelijk wakker) maar de kids maakten het vannacht wel erg bont.
![]()
Tinka wilde om middernacht drinken (ik geef bv en Tinka is nog steeds een nachtdrinkertje) en toen ik echt nog maar net lag te dutten om 2 uur wilde ze alweer.
![]()
Om half 3 lag ik te dommelen toen Randy me begon te roepen en zodra ik op zijn kamer kwam, keek hij tevreden en ging weer slapen
![]()
! Vervolgens wilde Tinka na half 4 ieder half uur aan de tiet, maar niet drinken?!
![]()
Ze mopperde in ieder geval ieder half uur. Tot half 7 ging dat door.
![]()
Om 7 uur riep Randy dat me... hij wilde wel een koekje...
![]()
En om half 8 was Tinka wakker. Fijn.
Volgens mij zit Tinka trouwens in een groeistuipje. Ze oefent echt de hele dag met lopen (aan vingers, aan tafels, langs de box, achter stoeltje of wagentjes aan) en staat steeds vaker per ongeluk los!
![]()
En ze klom vandaag maar even de trap op toen mama er niet was en papa ff niet oplette!
![]()
Ze zegt trouwens nog geen woord, maar wijst alles aan wat ze wil en heeft een aantal gebaren om dingen duidelijk te maken. Wel roept ze een soort zeurend 'mama' als ze drinken wil en ik ben niet in de slaapkamer
![]()
, maar het valt me al een paar keer op dat ze Randy 'jehjeh' lijkt te noemen! Misschien toch een groeistuipje waardoor ze me zulke nachten bezorgt?