abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 mei 2007 @ 11:59:30 #201
105850 Fuente
mamamuts
pi_49846934
Evenstar, even in de gaten houden, als ze niet heel ziekjes overkomt, dan kun je het rustig nog even aankijken, maar als je het zelf niet vertrouwt, dan gewoon gaan hoor! Beterschap voor je meiske

Nebelung, verlatingsangst zou ook nog kunnen ja. Dat heeft ze eigenlijk nog nooit gehad. 's Middags slaapt ze altijd wel goed, nu ook, gewoon 2 uur, net als altijd. Thnx voor je ideeen! Oortjes checken gaan we zeker ffies doen morgen, just in case, en ik ga eens in de gaten houden of het op verlatingsangst lijkt.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 28 mei 2007 @ 19:14:16 #202
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_49860843
Ik heb 1 tip voor jullie. Ga NOOIT uit eten met je dreumes. Ging hier absoluut niet goed! Men, we schaamden ons dood. Kim ging als een gek te keer. Vraag me af of er restaurants zijn speciaal voor kinderen.
Gelukkig heeft ze vandaag wel gewoon melk gedronken. En was ze verder wel lief!
Morgen naar Mescheder oid. Samen met oma shoppen, terwijl de mannen een bierbrouwerij bezoeken.

Evenstar beterschap!
Fuente
  Redactie Frontpage maandag 28 mei 2007 @ 19:22:59 #203
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_49861176
oeps dubbel
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_49865320
Wij zijn ook met Amber wezen uit eten toen we op vakantie waren. Ze heeft het welgeteld een half uurtje volgehouden in de kinderstoel. Eten wilde ze niet, ze gooide alels op de grond. Ach, ik heb me er totaal niet druk over gemaakt. Ze zijn heus wel wat gewend in restaurants.

Amber slaapt meestal van 20.00 tot 7.30 en dan gaat ze om 10.15/10.30 uur weer naar bed en dan slaapt ze 3 tot 3,5 uur. Ik probeer ook de drukke dagen te mijden, maar dat lukt ook niet altijd. Als we een drukke dag hebben gehad, is de dag erna meestal ook een relaxdag.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 28 mei 2007 @ 22:39:38 #205
102760 Igraine
Headache
pi_49869336
Wij zijn net terug van vakantie. Heerlijk weer gehad en de kleine meid is zo lief geweest. Best lange stukken moeten rijden (4 a 5 uur meerdere malen) maar ze heeft zich voorbeeldig gedragen. Ook op de boot ging het allemaal hartstikke goed.

Wij gaan wel vaker met haar uit eten, nooit een probleem eigenlijk. Ok, ze houdt het geen uren vol maar een hoofd- en nagerecht moet meestal wel lukken.

Ik ga even verder bijlezen.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_49869606
Fijn dat de vakantie lekker was Igraine!! Wat goed dat Myhron zo lang in de auto kan blijven zitten! Amber houdt het max 3 tot 3,5 uur vol en dan alleen als het tijd is om te slapen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 28 mei 2007 @ 23:06:09 #207
102760 Igraine
Headache
pi_49870502
Nou wij hebben zo'n dvd spelertje voor in de auto gekocht. Ideaal, dat was echt een uitkomst. We hebben hem pas aangezet op het moment dat ze het echt zat ging worden. Pas als eten, drinken, kletsen en liedjes zingen niets meer uithaalden, zette ik een nijntje of Dora dvd op en ging ze heerlijk zitten kijken.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 07:08:33 #208
105850 Fuente
mamamuts
pi_49876611
Leuke vakantie zo te horen Igraine!

Uit eten met Sara gaat hier ook nooit goed hoor. Sara eet dan ronduit slecht, en blijft nooit lang zitten

Sara ging gisteren trouwens om 20:40 slapen! Het doorzetten lijkt dus toch te helpen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_49877802
Wat goed Fuente!!

Igraine, ik wi ook een dvdspelertje in de auto hebben... nu vriendje nog overhalen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 29 mei 2007 @ 09:51:14 #210
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49878431
Wij gaan over drie weken ook op vakantie, met de auto. Hoop dat we het gaan halen. Gelukkig is het maar in Drenthe. Echt ver weg zou ik nog niet durven.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:09:56 #211
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49880842
Evenstar hoe is het nu met Arwen?

Wat goed Fuente! (nu hopen dat we niet te vroeg juichen en ze het ook zo vol blijft houden)

Hier eigenlijk nooit problemen gehad met uit eten gaan. (met geen van beiden BTW)

Hoe staat het trouwens met de zindelijkheid/potje/wc-perikelen?
Hanne had door de waterpokken hele nare plekjes in haar luier die er echt heel raar uitzagen en maar niet afzakten. En door de broeierige luier werd het er ook niet beter op..
Madam weigert op het potje of de wc te gaan. Alleen al het woord al resulteert in piep/brul/gil-partijen.

Maarrrrr....
Hanne weet perfect de boel op te houden of aan te geven wanneer ze écht moet plassen. We zijn maar tot het compromis gekomen dat ze zonder luier loopt en als ze moet plassen dan moet ze het aangeven, dan krijgt ze (even) een luier om.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:14:41 #212
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49883437
NOli denk dat dat een goede stap is beetje zelf het tempo laten bepalen

voor saartje

uit eten met arwen, we gaan wel eens een broodje eten in de stad en dan doet ze het wel goed maar echt uit eten zijn we nog niet geweest , we zien wel

met arwen gaat het half half ze is niet meer koortsig, maar blaft als een zeehond, waar ze goed pijn aanheeft want ze heeft soms echt wat ademnood.
Morgenochtend naar de huisarts toe even laten luisteren
Verder krijgt ze toch meer moeite met hara darmpjes door de maccaroni. maar ze moet de gluten binnen krijgen voorlopig nog even, mochten ze biopt toch willen nemen.
lang leve zinkzalf houdt de billetjes toch een beetje beschermd

verders is ze mijn mooie, lieve slimme meid.. sta soms zo verbaasd hoeveel ze al kan en weet
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_49883755
Volgens mij zit er iets in de lucht.. Amber is momenteel een verschrikking. Heb d'r al 2x op bed gelegd. Normaal slaapt ze altijd van uurtje of 10.30 tot 13.30 en dat gaat eignelijk altijd goed.. maar vandaag dus niet. Ze wil maar niet slapen.
Had vanmiddag met Wennie afgesproken maar Robin is momenteel hetzelfde als Amber.....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:34:25 #214
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_49920894
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:53 schreef Mammietje het volgende:
Een kinderboerderij mag je in en een hertenkamp niet, volgens mij. Dus jullie zorgen ook altijd voor een paar plakjes iets verser brood om door Robin te laten geven Wennie?

[...]
Ze waren naar allebei geweest las ik achteraf in zijn schriftje Mijn moeder had brood van 2 dagen oud meegenomen, dus dat kon hij nog wel eten. Wij hebben zelf eigenlijk nooit oud brood, maar dan haal ik bij de supermarkt een zakje peen ofzo als we naar de diertjes gaan.

Wij hebben nog geen problemen met Robin gehad als we uiteten gingen. We laten Robin gewoon zelf eten en hij is thuis ook gewend bij ons aan de tafel te zitten. Het moet natuurlijk geen uren duren allemaal. En het is inderdaad ook maar hoe druk je je er over maakt. Maar volgens mij heb je wel speciale restaurants en anders kan je natuurlijk altijd nog naar de Mac

Igraine, fijn dat jullie zo'n lekkere vakantie hebben gehad. Lijkt me echt ideaal zo'n dvd-spelertje voor de moeilijkere momenten

Evenstar, hoe is het met Arwen? Wat zei de HA?

Fuente, heeft Saartje vannacht ook weer goed geslapen?

Nou, ik liep gister met een vreselijk eigenwijs kind. Omdat papa thuis aan het klussen is, was ik gister bij m'n moeder met Robin. M'n neefje van bijna 2 was er ook. Robin wilde absoluut zijn slaapje niet doen, net als Amber, waarop Vicky en ik besloten 's middags niet twee sjaggo kindjes bij elkaar te gaan zetten Robin sliep pas 15:05 (normaal slaapt hij van 10:30 tot 13:00) en werd 15:55 alweer wakker Nu zal je denken, dat kind is onwijs moe, na het eten meteen naar bed. Nou, hij lag er om 18:30 uur in, onwijs moe, maar in slaap vallen deed hij pas rond 22:00 uur, nadat hij gepoept had In die tussentijd alleen maar kletsen, speentje en Ollie (zijn knuffelolifantje) eruit gooien, wiebelen, draaien, staan en weer zitten, roepen... pffff.. vermoeiend
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 30 mei 2007 @ 12:09:28 #215
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49922285
wat een perikelen, zou het de leeftijd zijn ?

hier net bij de huisarts egweest, was beetje druk dus lang wachten maar arwen heetf zich voorbeeldig gedragen.
Elk persoon wta binnenkwam werd begroet met een haai, en net zolang totdat de persoon ook haai terug zei .
bij de doktor dik drama uiteraard maar gelukkig waren de longetjes schoon en vastzittend slijm wat kriebelt de nare hoest veroorzaakt.
Een grote pot tijm siroop mee dat zou in een paar daagjes moeten helpen

nu maar hopen dat mevrouw er niet allergisch voor is
pi_49946138
Uit eten is met die 2 van mij ook nooit een probleem (geweest). Als het maar niet al te lang duurt en ik heb ontdekt dat een lopend buffet ideaal is omdat je dan zelf het tempo van serveren kunt bepalen en de dingen kan kiezen die het kind lekker vindt.

Hahaha, Evenstar! Ik zie het voor me; Arwen maar "Haai" roepen naar iedereen! Dat is zo heerlijk aan kinderen, die trekken zich niets aan van 'gedragscode's' en dergelijke. Valt me ook wel eens op in wachtkamers dat iedereen doet alsof ie alleen in de ruimte zit en vooral oogcontact probeert te vermijden. Kids trekken zich daar lekker niets van aan!
Zo probeerde ik laatst bij de dokter een gesprek te voeren en het viel me op dat de dokter steeds grijnzen moest met een schuin oog naar de gevulde dubbelbuggie! Kijk ik opzij, zitten ze met z'n tweeen breeduit te grijnzen naar haar!
Arwen liet dus even aan de dokter horen dat haar longetjes nog prima konden functioneren?! Is ook eng, zo'n dokter aan je lijf en zij zal er helemaal wel een afkeer van hebben, lijkt me. Inderdaad maar hopen nou dat ze wel tegen de tijmsiroop kan. Hoe zit het dan met geen nieuwe dingen meer proberen om haar lichaam tot rust te laten komen? Ik weet wel, het doel heiligt de middelen, maar ik zou toch eerder aan een neusspray denken? Durft ze de siroop wel te 'eten'?
pi_49953582
Pffff... Het ging elke avond wat beter met Sara's slapen..Eergisteren was het 20:40, gisteravond ging ze meteen slapen! Ik helemaal blij natuurlijk, tot ze om 22:30 wakker werd, en non-stop tot 4:30 wakker is geweest. Manlief is er met haar uitgeweest omdat ik vroeg op moest vandaag, maar hij hoefde haar niet eens in d'r buurt van haar kamertje te brengen of ze werd hysterisch. Ook bij ons in bed werd ze hysterisch zodra het licht uitging, maar als we een lampje aanlieten wou ze spelen, en niet slapen.
Uiteindelik ze vanmorgen rond 4:30 in slaap gevallen bij manlief op z'n borst, en zo liggen ze nu nog..
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 31 mei 2007 @ 10:30:25 #218
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49957018
mammietje vooralsnog gaat goed.
De thijmsiroop mag in de fles dus dat scheelt en zoals je zei het doel heiligt de middelen wel bij deze.
pi_49962904
Jeetje Fuente, wat klote zeg. Misschien toch aankaarten bij het cb??
Amber is de laatste paar dagen elke keer even wakker. Dan zit ze rechtop in bed, is ze dr speen kwijt maar als ik m dan geef dan dan gaat ze weer slapen.

Vanmorgen zo gelachen, ik ging onder de douche. Stond ze bij me te kijken, stapt ze ineens, met kleren en al, de douche in
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_49963968
Papa is voor de zekerheid met Sara naar de huisarts geweest, alles is schoon, geen slijm, geen keelontsteking, geen oorprut, niets.
Vanavond toch maar weer kijken hoe het gaat, ik denk dat we voorlopig maar even heel erg de 3 R'en aanhouden, kijken of dat helpt!
Sara
Merel
Ukje
pi_49986818
Mooi zo Evenstar! Nu nog hopen dat het helpt ook!

Gezellig, zo samen onder de douche Vicky! Hoef ik hier ook niet te proberen, douchen waar ze bij zijn!

Vermoeiend Fuente! Heb je wel een foto van paps met Sara gemaakt? Wel geruststellend trouwens dat er lichamelijk geen reden is. Ben benieuwd hoe het vanavond gaat.
Hier had ik ook weer zo'n vermoeiende nacht. Ik slaap zelf al maanden erg slecht (moeilijk in slaap komen en erg makkelijk wakker) maar de kids maakten het vannacht wel erg bont. Tinka wilde om middernacht drinken (ik geef bv en Tinka is nog steeds een nachtdrinkertje) en toen ik echt nog maar net lag te dutten om 2 uur wilde ze alweer. Om half 3 lag ik te dommelen toen Randy me begon te roepen en zodra ik op zijn kamer kwam, keek hij tevreden en ging weer slapen ! Vervolgens wilde Tinka na half 4 ieder half uur aan de tiet, maar niet drinken?! Ze mopperde in ieder geval ieder half uur. Tot half 7 ging dat door. Om 7 uur riep Randy dat me... hij wilde wel een koekje... En om half 8 was Tinka wakker. Fijn.
Volgens mij zit Tinka trouwens in een groeistuipje. Ze oefent echt de hele dag met lopen (aan vingers, aan tafels, langs de box, achter stoeltje of wagentjes aan) en staat steeds vaker per ongeluk los! En ze klom vandaag maar even de trap op toen mama er niet was en papa ff niet oplette! Ze zegt trouwens nog geen woord, maar wijst alles aan wat ze wil en heeft een aantal gebaren om dingen duidelijk te maken. Wel roept ze een soort zeurend 'mama' als ze drinken wil en ik ben niet in de slaapkamer , maar het valt me al een paar keer op dat ze Randy 'jehjeh' lijkt te noemen! Misschien toch een groeistuipje waardoor ze me zulke nachten bezorgt?
  vrijdag 1 juni 2007 @ 09:06:04 #222
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_49990769
Jeetje Martineke ; ik zie dat Romijn al 1 is!!! OMG!!! Wat snel. Gefeliciteerd met die mooie kleine van je!
  zaterdag 2 juni 2007 @ 22:08:16 #223
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_50043766
Martineke zit momenteel is Spanje..
Ik zal haar morgen de felicitaties overbrengen van jullie!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_50045806
Tinka deed vandaag haar eerste losse stapje!
Van oma in mijn armen en weer terug! En later nog 2 keer!
*TROTS*
pi_50053419
Wat goed Tinka!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')