abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49174744
Gefeliciteerd Icicle en Merlijn! Tot over drie maandjes
pi_49175408
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:25 schreef owlet het volgende:
Gefeliciteerd Icicle en Merlijn! Tot over drie maandjes
Nee ik wil het niet horen Want als Ronja bijna 1 word is Mikael dat ook en daar is deze mama nog helemaal niet aan toe Lalalalala ik hbe nog een klein babietje
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_49177336
Merlijn al een jaar? Gaaaa weg

Gefeliciteerd hoor!!!
Variety is the spice of life
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:20:44 #54
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_49179049
Woei nog een merlijn erbij hier
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:24:09 #55
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_49186850
Icicle en Merlijn, gefeliciteerd en welkom

Evenstar Ik vind het toch altijd zo rot om te lezen dat Arwen weer ergens niet goed op gereageerd heeft. Lijkt me ook zo frusti voor jullie als gezin. Ik hoop dat de prelogopedist jullie kan helpen.

MeNicole Je hebt nog een paar maanden de tijd om te wennen

Fuente, Robin heeft de nacht na de ingreep niet lopen spoken en de volgende dag was hij weer de oude, maar zijn toestand vooraf was niet zo erg als die van Sara. Hoop wel dat ze er net zo weinig last van zal hebben
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:24:39 #56
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_49186872
Merlijn gefeliciteerd en welkom!

Ik hoop dat dit herkenbaar is en een faaaase is. Kim word sinds een dag of 4 om 6.00 wakker. Eerder was het om 7.15/7.30 . Misschien zeuren we wel, maar vind het erg vroeg. is wel flink wennen zeg!
En soms is ze dan klaarwakker en wil ze neit meer slapen. Ik vind het best vermoeiend. Gelukkig werk ik niet. En vind het voor Djeez ook lastig.
Dus herkenbaar? Tips?
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:00:10 #57
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_49188565
Ingrid, ik weet niet of het een faaase is, maar Robin schommelt ook wel eens met de tijden waarop hij 's ochtends wakker wordt, al is het bij ons dat juist dat hij later (half 8/8 uur) wakker is dan normaal (rond half 7). Als ik het echt te vroeg vind, geef ik hem z'n speen en knuffel, trek z'n slaapzak weer aan (die trek hij tegenwoordig elke keer uit ) en dan wil hij nog wel eens een half uurtje doorslapen, maar langer niet. Mocht het aan blijven houden, overweeg dan eens zelf 's avonds een uurtje eerder je bed in te duiken
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:06:09 #58
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49191175
het is en fase ingrid het is een fase

wwennie het is best slopend, en erg veel geduld vergend , maar voor ons meissie alles

Icicle en man en merliin gefeliciteeeeeeeeeeerd
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 9 mei 2007 @ 19:21:39 #59
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_49195820
Ze heeft vanaaf erg weinig gegeten. Dus ga er maar vanuit dat ze om 6.00 of eerder komt. Ga idd maar eerder naar bed. Probeer Djeez er ook van te overtuigen dat dat handiger is.
Aangezien hij wel gewoon moet werken en dan fit moet zijn.
Gelukkig is ze dan wel heel lief. Eerst de fles en daarna slaat ze dr armpjes om me heen en druk haar wang tegen mijn mond aan.
pi_49199800
Merlijntje welkom!!
En natuurlijk van harte
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_49209439
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:39 schreef nebelung het volgende:
Merlijn al een jaar? Gaaaa weg

Gefeliciteerd hoor!!!
Nou zeg, ik ben er net!

Heel erg bedankt voor alle felicitaties, vind het echt zo lief van iedereen!! Het is 'maar internet' ik weet het.. maar toch betekenen die kleine woordjes veel voor me

We hebben een super leuke dag gehad! Veel genoten van elkaar en Merlijn heeft heel de dag gestraald
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  donderdag 10 mei 2007 @ 00:27:37 #62
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_49209947
Merlijn van harte gefeliciteerd!!!
  donderdag 10 mei 2007 @ 01:39:12 #63
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49211831
hier vanavond ritje spoedeisende hulp gehad
in het kader we gaan weer eens wta proberen, en ze al hammend/happend naar mijn aardbei keek gaf ik haar een stukje.. kort gezegd niet evrstandig.. enorme reactie ( ondanks afspoelen met heet water en haartjes er af schrapen..) uitslag koortaanvalletjes..
met spoed antihistamine drankje..
niet fijn
  donderdag 10 mei 2007 @ 04:27:33 #64
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_49213268
Evenstar

Nou, de dag is begonnen hoor. Volgens cblijn moet ik haar laten huilen, valt ze vanzelf in slaap. Ze krijst zo hard, dat je het zowat een paar straten verdop kan horen. Ze heeft net een fles van 200ml melk op. Dus wel honger/dorst.
Wat denken jullie? Is dat goed, of juist fout? Zal ze nu weer een nachtfles willen hebben?
Nou, ga een poging wagen om te slapen.
pi_49214578
Evenstar, schrikken zeg! Hoe gaat het nu met haar?

Ingrid, ik denk niet dat iemand echt een goed advies kan geven want het komt er op neer of je het goed vind voor je kind als het huilt of niet. De een kan daar makkelijker mee om gaan dan de ander. Ik persoonlijk zou een kind niet de hele nacht keihard laten krijsen, maar ik kan me goed voorstellen dat een ander dat wel doet.
Wat vind je zelf het prettigst?
pi_49214739
A gossie Arwentje toch! Wat klote Evenstar!
Dikke

Ingrid, ik weet niet wat slim is. Ik denk dat je haar gewoon even moet laten huilen. Het is even doorbijten mar je moet duidelijk zijn naar Kim dat ze 's nachts moet slapen. En of je een fles moet geven... geen idee, dat is natuurlijk helemaal aan jezelf.
Gaat Kim 's avonds in bad/onder de douche?

Mijn dochter is Kabouter Plop verslaafd. Ik heb een dvd van Plop in de stad. Zo af en toe mag Amber een dvdtje kijken die ze dan zelf uitzoekt uit de kast en 9 van de 10 keer wil ze Plop
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 10 mei 2007 @ 10:22:02 #67
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49216340
lief toch vicky

ingrid ik heb geen pasklare situatrie, maar het feit dat ze zo hongerig is zal misschien veel doen.,, ik weet niet hoe ze overdags eet, misschien is de laatste fles met tekort na haar avond eten en zou je de avond sles wat uitstellen dan is ze misschien vezadigder?
  donderdag 10 mei 2007 @ 10:22:37 #68
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49216359
oh en owlet ze is al wel beter te pas als gister gelukkig lief dat je vraagt
pi_49216436
Ik hoorde net EINDELIJK mamma... maar dat was volgens mij weer eenmalig want nu is het weer PAPPAAAAAAAAAAAAA

Evenstar, fijn dat het weer bete gaat!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 10 mei 2007 @ 10:29:35 #70
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49216562
hah hier is het mmmmammmmmaaaa en naar papa of niks
ook wel leuk ze sinds kort bij elke auto zegt ottoooooo, en als een auto toeters toetoe...
en bij de trein toeketoeketoeketoeketootooe
ze is nogal van die oo/oee klanken
pi_49216776
leuK!

Amber wordt helemaal hysterisch als ze treinen en vliegtuigen ziet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 10 mei 2007 @ 10:36:48 #72
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49216808
tutje
  donderdag 10 mei 2007 @ 10:56:10 #73
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_49217458
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 09:06 schreef owlet het volgende:
Ingrid, ik denk niet dat iemand echt een goed advies kan geven want het komt er op neer of je het goed vind voor je kind als het huilt of niet. De een kan daar makkelijker mee om gaan dan de ander. Ik persoonlijk zou een kind niet de hele nacht keihard laten krijsen, maar ik kan me goed voorstellen dat een ander dat wel doet.
Wat vind je zelf het prettigst?
Je hebt ook gelijk.
Ik vind het niet prettig om haar lang te laten huilen. Ze gaat meteen op volume 10 zeg maar. En als ze erg overstuur is moet ze soms overgeven.
Sinds een paar dagen word ze dus ineens vroeg of snachts wakker. Zijn we dus niet gewend.
Kim krijgt na het avondeten normaal gesproken geen fles meer. Ze gaat vaak 's avonds met papa onder de douche. Of overdag en in het weekend in bad.

Vannacht was het duidelijk van de honger. Gisteren had ze echt weinig gegeten. Maar het vaker dat ze geen honger heeft.
pi_49217529
Ik doe Amber voor eht slapengaan in bad, meestal met SlaapZacht van Zwitsal en moet zeggen, dat helpt behoorlijk goed!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:11:57 #75
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49218088
Oi Arwen toch..
Ik dacht trouwens dat aardbeien heel hoog op de allergiën/allergenen(?)lijst stond. Ik ken heel veel mensen die in zekere zin (de een erger dan de ander) reacties op aarbeien krijgen.

Goedzo Amber! Nu nog iets vaker Mamma gaan zeggen hoor.

Ingrid zoiets als die 5-10-15minuten-slaaptraining is dat iets wat je misschien nog zou kunnen proberen? Misschien dat je iets aan dit topic hebt?
Leren doorslapen
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')