Ik zou dat ook willen zien. Maar ik vrees protesten uit een bepaalde hoekquote:Op maandag 30 april 2007 08:59 schreef Foo_niks het volgende:
waarom geen marokkaanse familie Flodder met bv. Najib Amhali en Touriya Haoud ?
ken Ali B. ook nog scooters jatte en loverboy uithangen .
Schapen neuken en de buurt die de moskee affikt ,ik zou kijken
Daar hoef je niet eens een dure serie van te maken.quote:Op maandag 30 april 2007 08:59 schreef Foo_niks het volgende:
waarom geen marokkaanse familie Flodder met bv. Najib Amhali en Touriya Haoud ?
ken Ali B. ook nog scooters jatte en loverboy uithangen .
Schapen neuken en de buurt die de moskee affikt ,ik zou kijken
En leen je toezichtscamera's uit de stadquote:Op maandag 30 april 2007 11:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daar hoef je niet eens een dure serie van te maken.
Hang gewoon webcams op bij een willekeurig marokkaans gezin en je hebt hetzelfde resultaat.
Met de oude cast wordt het al nietsquote:Op maandag 30 april 2007 12:04 schreef Timo20 het volgende:
Mijn God!
de originele serie was leuk maar dit kan nooit wat worden tenzij ze het met de originele cast doen. Laat maar lekker waaien, zou ik zeggen
Helaas niet inderdaadquote:Op maandag 30 april 2007 14:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Met de oude cast wordt het al niets![]()
Huub gaf het karakter nog wat diepte. Maar dat is dan ook een meesterlijke acteur. Ik ben het wel met je eensquote:Op maandag 30 april 2007 18:33 schreef Godlike02 het volgende:
Ik vond de film sjonnie veel leuker (huub). Maar zo te lezen sta ik daar redelijk alleen in.
Nou ja, eerst maar eens zien voordat ik ga roepen dat het niks is.
Dat is omdat hij naar verluidt incest heeft gepleegd met de vrouw van Victor Reinier. Toen ze nog een klein meisje was dus, he.quote:Op maandag 30 april 2007 08:21 schreef JOO het volgende:
Maas wil niets te maken hebben met zijn oude zakenpartner Geels.'
Huub Stapel als Sjonnie ging prima maar de 'eerste' Kees was echt slechtquote:Op maandag 30 april 2007 18:52 schreef SunChaser het volgende:
Sjonnie/Huub Stapel vond ik beter dan Vrijberghe de Koning, net als broer Kees, de eerste was leuker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |