abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48848296
Ik heb dus WoW geinstalleerd en probeer te spelen met zo een guest pass wat tien dagen geldig is.
Er komt geen vraag naar een code of zo. Als ik op create an account klik dan kom ik op gegeven moment uit bij de keuze van mijn betaling. Dat is niet de bedoeling. Omdat ik in de toekomst gewoon wil spelen met een gamecard.
Ik ben vreselijk slecht in deze dingen, dus als iemand mij een beetje in de goede richting kan sturen zou dat enorm tof zijn.
Never underestimate the predictability of stupidity
pi_48848454
Heb je wel de EU versie?
Ik moest bij het aanmaken van account die code uit het uitnodigingsmailtje invoeren en toen werd betalen geskipt
pi_48848591
Het is een EU versie. Staat op de sticker van de Authentication Key.
  zondag 29 april 2007 @ 21:07:19 #4
170509 Baret
The world is yours
pi_48848917
quote:
Op zondag 29 april 2007 20:56 schreef MissMayhem het volgende:
Het is een EU versie. Staat op de sticker van de Authentication Key.
Ik had dus precies hetzelfde! Wat is dat nou voor gratis pas als je je credit card gegevens moet invullen
I'll make him an offer he can't refuse
pi_48849083
I know.. Normaal speel ik onder de account van mijn vriend, maar ik krijg the burning crusade niet geinstalleerd. Dus dat kan niet. Anders dan ga ik morgen gewoon een gamecard halen.
Dat met die guest key lukt voor geen meter.
pi_48849269
Ze hebben dat gelinkt aan een CC zodat niet miljoenen chinezen ze anoniem gaan lopen misbruiken voor duistere praktijken.
pi_48849467
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:17 schreef Nailz het volgende:
Ze hebben dat gelinkt aan een CC zodat niet miljoenen chinezen ze anoniem gaan lopen misbruiken voor duistere praktijken.
Met een guest pass kan je toch niet traden (en volgens mij ook niet mailen...). Ok spammen lukt dan nog wel. :-/ Maar gespamt wordt je nu toch al.
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')