Ik verveelde me, en zag hier thuis potten staan. Zodoende is het tot stand gekomen (met behulp van camera verf en computer). Er is niet echt een bepaald doel aan verbonden,quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:03 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Gaat het ook ergens over, of moet het er gewoon leuk uitzien? Hoe is het eindproduct tot stand gekomen?
Ja dat camera verf computer was mijn vraag, dankje.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik verveelde me, en zag hier thuis potten staan. Zodoende is het tot stand gekomen (met behulp van camera verf en computer). Er is niet echt een bepaald doel aan verbonden,.
Ik zou morgen gaan. Eerst een zak krentenbollen kopen en dan lekker vroeg weg.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:23 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Klopt. Ik durf niet.
Juist daarom. Je wilt niet verhongeren.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:29 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Krentenbollen? Ik wil niet dood.
Wat nù weer? mag ik nu ook het strand al niet leuk vinden? Ik hou trouwens best van het strand, als het verlaten is en winderig.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:24 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wat heb jij. Idioot.
Ach so. Ik denk dat er wel plekken zijn waar je niet onder gelopen wordt. Ik hoef al die hangtieten ook niet te zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:35 schreef Gellius het volgende:
[..]
Wat nù weer? mag ik nu ook het strand al niet leuk vinden? Ik hou trouwens best van het strand, als het verlaten is en winderig.
Ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:39 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Kan ik ook peulen ofzo nemen als ze geen sugarsnaps hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |