je kan altijd met een van mijn alts mee rangen, gaat snel zat.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:06 schreef Wendigo het volgende:
Hoi :w
als ik nu ga instappen haal ik jullie nooit meer bij hé ?
(en ja ikmoet nog steeds werken en er loopt ook nog een social live )
Mjah, nu doet champ nog wel leuke dmg, maar rond 8x als raider beetje leuk level triple attack heeft doet die veel meer dmg. Maarja ik heb ook 13x champs gezien, dus blijkbaar is het te doenquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:39 schreef fs180 het volgende:
ik vindt hem juist slenner levele als die andere chars, wil gewoon puur en alleen hoop damage
Donaten werkt niet, dat adres is fake.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik snap niks van dat donaten.. hij blijft maar zeuren over een creditcard.. Dae je moet het me morgen toch maar eens uitleggen.. Ik heb geld op mijn paypal ding staan dus jah.. als ik via dat geld over wil maken moet dat via een mailadres is dat adres dan pegasus.sf@tiscali.de ?
Best cool doe er s een plaatje van dan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:04 schreef fs180 het volgende:
7<3 doe ik jazodra er 100+ dudes naar me rennen om mn cape te checken valt ie wel op iig xD
Ik heb toen gewoon via die donate knop op de site gedonate, voor 30 CD (20 euro precies) krijg je dan 3 items.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik snap niks van dat donaten.. hij blijft maar zeuren over een creditcard.. Dae je moet het me morgen toch maar eens uitleggen.. Ik heb geld op mijn paypal ding staan dus jah.. als ik via dat geld over wil maken moet dat via een mailadres is dat adres dan pegasus.sf@tiscali.de ?
moet ook nog een sociaal leven houden hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:14 schreef DaeDaluz het volgende:
[..]
Mjah, nu doet champ nog wel leuke dmg, maar rond 8x als raider beetje leuk level triple attack heeft doet die veel meer dmg. Maarja ik heb ook 13x champs gezien, dus blijkbaar is het te doen
30 extra moving speed staandaard, zoals de veel voorkomende groene capes, iets van 7 of 8 def, en beetje dodge van 11 ofzo.. dus in feite beetje stats als een backshield van mijn level, ietsjes slachter, alleen als extra stats heeft deze 10def erbijquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:59 schreef DaFan het volgende:
[..]
Best cool doe er s een plaatje van dan?
En wat zijn de stats, dodge rate, extra stats, vaste stat?
je accountname geef je op als je donate via de site moet je je accountname geven en hun zetten dan de spullen die je krijgt in je premiumtab in je storagequote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dan..welk emailadres enzo
en hoe weten we ze mijn account en ingame dan
Naja ik wacht sowieso wel tot het forum up is..
Ow en Dafan.. voor die gatherBourg hea.. zou jij anders je build van Kabooom ff door kunnen geven
EN JA IK BEN EEN NOOB JA![]()
Kopen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:53 schreef fs180 het volgende:
owja.. hoe kan ik beste een cart fixen.. als niet dealert?
gm golem.. die is me nog iets te pittig denk ikquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:53 schreef DaFan het volgende:
[..]
Kopen.
Als je een sporty wil heb je 2 mogelijkheden, een Sporty Cart Drawing vinden / kopen (Grand Master Golem dropt ze), en dan de mats zoeken en laten craften. Of meteen een sporty kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |