abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49595304
quote:
Op maandag 21 mei 2007 08:14 schreef Resonancer het volgende:

Nee
Oke. Dus dan is het vast geen probleem om even aan te geven wat ik dan fout heb of waarom we die observaties / analyse van Andrew Johnson als waarheid moeten beschouwen.
pi_49595417
quote:
Op maandag 21 mei 2007 08:32 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Oke. Dus dan is het vast geen probleem om even aan te geven wat ik dan fout heb of waarom we die observaties / analyse van Andrew Johnson als waarheid moeten beschouwen.
Bepaal jij zelf maar wat je belangrijk en waar vind.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_49595450
quote:
Op maandag 21 mei 2007 08:40 schreef Resonancer het volgende:

Bepaal jij zelf maar wat je belangrijk en waar vind.
Dat doe ik zeker. Maar aangezien jij weer eens een copy past verhaal neerkwakt krijg ik het idee dat jij mij en anderen wilt overtuigen van iets.
Dan is het wel vreemd als je niet eens duidelijk aan kunt geven waarom dat copy paste verhaal de waarheid is. Het is natuurlijk wel vreemd dat je iets zegt maar er zelf niet achter lijkt te staan.
pi_49595858
quote:
Op maandag 21 mei 2007 08:42 schreef calvobbes het volgende:
Dat doe ik zeker. Maar aangezien jij weer eens een copy past verhaal neerkwakt krijg ik het idee dat jij mij en anderen wilt overtuigen van iets.
Dan is het wel vreemd als je niet eens duidelijk aan kunt geven waarom dat copy paste verhaal de waarheid is. Het is natuurlijk wel vreemd dat je iets zegt maar er zelf niet achter lijkt te staan.
Je hebt kunnen en willen. Ik heb inhoudelijk alles wel zo'n btje gezegd over dit onderwerp.
Af en toe neem ik de vrijheid om de meningen en waarnemingen (die behoorlijk met de mijne in overeenstemming zijn) van anderen hier te posten.
De reacties gaan vnl over de functie van deze man, inhoudelijk alleen 'n paar op ongefundeerde aannames gebaseerde uitspraken die ik hier al zo vaak heb gelezen. Als mensen die hier al zo lang over posten nog steeds met die aanames aankomen dan WIL ik daar niet meer op reageren. Dat jij dat vreemd vind?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 21 mei 2007 @ 11:32:56 #155
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_49600183
Ach, de "Ik voel me te goed om nog verder op dit punt in te gaan" reactie. Die heb ik hier nu toch al zeker 6x gezien.
pi_49602062
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:32 schreef Max_Dark het volgende:
Ach, de "Ik voel me te goed om nog verder op dit punt in te gaan" reactie. Die heb ik hier nu toch al zeker 6x gezien.
Te goed? Zeker niet, maar mijn tijd is schaars.
Waarom zou ik iedere keer weer dezelfde aannames moeten bediscuseren die ik hier al veel vaker dan 6x heb gelezen ? Alsmaar herhalingen... tja, als jij dat "je te goed vinden vindt " .. best hoor..
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:29 schreef Resonancer het volgende:
Ik heb helemaal nergens beweerd dat dit het hoofdoel zou zijn.
Voor de zoveelste keer het hoofdoel is naar mijn mening SUNSCREEN.
Alle redenen als genoemd op www.chemtrails.nl behoren tot de mogelijkheden.
Het een sluit het ander niet uit.
Eisenhower1961.
pi_49603131
Is het al bewezen dat we allemaal dood gaan van de barium?
  maandag 21 mei 2007 @ 13:36:45 #158
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_49604937
quote:
Op maandag 21 mei 2007 12:16 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Te goed? Zeker niet, maar mijn tijd is schaars.
Waarom zou ik iedere keer weer dezelfde aannames moeten bediscuseren die ik hier al veel vaker dan 6x heb gelezen ? Alsmaar herhalingen... tja, als jij dat "je te goed vinden vindt " .. best hoor..
[..]
Als je dan toch in de conspiracy geloofd, dan zou ik niet geloven dat het als sunscreen dient. Waarom zouden ze dat dan ontkennen? Dat zou dan toch juist een goede zaak zijn, of zie ik dat dan verkeerd?
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_49605950
quote:
Op maandag 21 mei 2007 09:06 schreef Resonancer het volgende:

Je hebt kunnen en willen. Ik heb inhoudelijk alles wel zo'n btje gezegd over dit onderwerp.
Hou dan ook die nietzeggende copy paste dingen voor je...
pi_49606448
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:02 schreef calvobbes het volgende:
Hou dan ook die nietzeggende copy paste dingen voor je...
Het is niet omdat het jou niet interesseert, dat het niet interessant kan zijn voor iemand anders ...

En anders lees je het toch gewoon niet
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_49606578
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:14 schreef UncleScorp het volgende:

En anders lees je het toch gewoon niet
Als je beweringen niet wilt onderbouwen, niet eens wilt bespreken, dan heb je eigenlijk niks te zoeken op een DISCUSSIE forum.

[ Bericht 4% gewijzigd door calvobbes op 21-05-2007 14:28:32 ]
pi_49607033
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:17 schreef calvobbes het volgende:
Als je beweringen niet wilt onderbouwen, dan heb je eigenlijk niks te zoeken op een DISCUSSIE forum.
Nee het is beter op een TRU-forum continu achter keiharde bewijzen te vragen.
Moet je ook es doen op een religieus forum ... fun gegarandeerd !
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_49607267
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:30 schreef UncleScorp het volgende:

Nee het is beter op een TRU-forum continu achter keiharde bewijzen te vragen.
Keihard hoeft niet. Maar wel duidelijk als het even kan.
Als iemand een verhaaltje neerdumpt en dan verwacht dat iedereen het gelooft dan moet je ook niet raar opkijken als iemand jou vraagt WAAROM anderen dat moeten geloven.

Als iemand van de administratie een heel verhaal schrijft dat chemtrails niet bestaan, geloof je die persoon dan ook meteen? Denk je dan "die man kan het weten want die heeft er verstand van"?
pi_49607864
En wat doe je dan met de topics hier over bijv Aliens ?
Slotje wegens gebrek aan foto van een alien ?
pi_49608076
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:52 schreef UncleScorp het volgende:
En wat doe je dan met de topics hier over bijv Aliens ?
Slotje wegens gebrek aan foto van een alien ?
Over aliens is er heel wat meer te vertellen dan over Chemtrails. Dankzij zaken als Rosswel en UFO waarneming is er wel wat te bespreken.

Er zijn geen gevallen bekend waarbij chemtrails mensen echt ziek hebben gemaakt. Het zijn alleen maar vermoedens en mensen die elkaar napraten.

Als je er niet tegen kunt dat mensen het niet met jou eens zijn, dan moet je ook geen vage beweringen posten of doen alsof iemand die jurist is én toevallig ook wat van computers weet, een expert is op het gebied van chemtrails.

toevoeging: Dit forum is niet alleen voor TRU mensen. Iedereen kan hier posten. Als je geen zin hebt in tegenspraak, dan is het misschien handiger dat je ergens anders gaat posten.

[ Bericht 5% gewijzigd door calvobbes op 21-05-2007 15:19:16 ]
pi_49610014
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:35 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Keihard hoeft niet. Maar wel duidelijk als het even kan.
Als iemand een verhaaltje neerdumpt en dan verwacht dat iedereen het gelooft dan moet je ook niet raar opkijken als iemand jou vraagt WAAROM anderen dat moeten geloven.
Dat verwacht ik helemaal niet. Ik begin zo langzamerhand te denken dat je last hebt van hallicunaties of 'n computervirus, je reacties zijn i.i.g gebaseerd op uitspraken die ik nooit gedaan heb.
Dat jij mijn posten nietszeggend vindt... Lekker belangrijk, zolang ik maar On topic blijf he.
Je kunt me gerust vragen dit achterwege te laten.. daarom moet ik hartelijk
Eisenhower1961.
pi_49610206
http://forum.fok.nl/user/logout

[ Bericht 83% gewijzigd door NorthernStar op 22-05-2007 07:13:24 ]
pi_49610372
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:50 schreef Resonancer het volgende:

Dat verwacht ik helemaal niet. Ik begin zo langzamerhand te denken dat je last hebt van hallicunaties of 'n computervirus, je reacties zijn i.i.g gebaseerd op uitspraken die ik nooit gedaan heb.
Ik leg jou ook nergens woorden in mond ofzo.
Ik vraag hoe jij over bepaalde zaken denkt. Waarom jij dat onderzoek van die Edward Johnson zo belangrijk vind.
Als ik uitgebreid uitleg waarom ik die analyses van hem niet voor waar aanneem, reageer jij alleen maar dat ik verkeerde aannames doe...
pi_49610406
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:55 schreef mcDavid het volgende:
En dan hebben we het nog niet over mensen die komen posten in topics die ze te belachelijk voor woorden vinden ...

[ Bericht 24% gewijzigd door NorthernStar op 22-05-2007 07:13:42 ]
pi_49610921
quote:
Op maandag 21 mei 2007 16:00 schreef UncleScorp het volgende:

En dan hebben we het nog niet over mensen die komen posten in topics die ze te belachelijk voor woorden vinden ...
Nou de topics vind ik niet belachelijk. Over zaken als het WTC en dit soort dingen moet imo gewoon gesproken kunnen worden.
Wat ik wel belachelijk vind is dat van mensen zoals ik word verwacht dat ze klakeloos het verhaal geloven van mensen die in chemtrails geloven.
pi_49611938
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:59 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik leg jou ook nergens woorden in mond ofzo.
Jij stelde mij toch de vraag waarom men chemtrails boven zee ziet ? Of ze de vissen dom willen houden?
Zeg ik ergens dat chemtrails bedoeld zijn om ons dom te houden ?
Dat bedoel ik met woorden in de mond leggen en onjuiste aannames.
quote:
Ik vraag hoe jij over bepaalde zaken denkt. Waarom jij dat onderzoek van die Edward Johnson zo belangrijk vind.
Zeg ik ergens dat ik het "zo belangrijk" vind?
quote:
Als ik uitgebreid uitleg waarom ik die analyses van hem niet voor waar aanneem, reageer jij alleen maar dat ik verkeerde aannames doe...
Uitgebreid ? Ik denk dat ik wat gemist heb, want ik las alleen dat de mening van de man niet interresant is omdat hij geen meteoroloog is en geen verstand van vliegtuigen heeft.
Eisenhower1961.
  maandag 21 mei 2007 @ 16:43:32 #172
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_49612103
quote:
Op maandag 21 mei 2007 16:39 schreef Resonancer het volgende:
Ik vind dit wel weer een mooie gelegenheid om maar weer eens te vragen wat nu dan precies het doel zou moeten zijn van die chemtrails? Hersenspoelen, weersbeïnvloeding, geleiding van radiosignalen, vergiftiging? Wat?
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_49612604
quote:
Op maandag 21 mei 2007 16:39 schreef Resonancer het volgende:

Jij stelde mij toch de vraag waarom men chemtrails boven zee ziet ? Of ze de vissen dom willen houden?
Dat bedoel ik met woorden in de mond leggen en onjuiste aannames.
Nou sorry, maar dat is toch echt een onjuiste aanname van jou.
Als ik jou een vraag stel, dan doe ik dat wel door op een bewering van jou te reageren. Dus dat ik ook echt jouw reactie (of een deel daarvan) quote.
Die opmerking maakte ik als losse post. Oftewel, een vraag in het algemeen.

Maar nu stel ik WEL een vraag aan jou: Wat is het doel van chemtrails dan?
quote:
Zeg ik ergens dat ik het "zo belangrijk" vind?
Als je vind dat je al genoeg gezegd hebt in deze discussie maar dan toch nog met dat artikel op de proppen komt, vind je het blijkbaar wel belangrijk genoeg om je weer in deze discussie te mengen.
quote:
Uitgebreid ? Ik denk dat ik wat gemist heb, want ik las alleen dat de mening van de man niet interresant is omdat hij geen meteoroloog is en geen verstand van vliegtuigen heeft.
Dat las je dan wederom verkeerd.
Ik zeg dat de mening van die man net zo interessant is als jouw of mijn mening.
quote:
Dit is gewoon iemand zoals jij en ik die iets ziet gebeuren en daar zijn conclusies aan verbindt.
Ik zie geen reden om te concluderen dat die man beter weer waar die over praat dan de gemiddelde user hier.

[ Bericht 2% gewijzigd door calvobbes op 21-05-2007 17:03:16 ]
pi_49613989
quote:
Op maandag 21 mei 2007 16:56 schreef calvobbes het volgende:

Nou sorry, maar dat is toch echt een onjuiste aanname van jou.
Als ik jou een vraag stel, dan doe ik dat wel door op een bewering van jou te reageren. Dus dat ik ook echt jouw reactie (of een deel daarvan) quote.
Die opmerking maakte ik als losse post. Oftewel, een vraag in het algemeen.
Ik zie helemaal niks gequote, maar 2 reacties op het artikel. Sorry dat ik niet zo goed in puzzelen ben, en zie welke reactie aan mij gericht is. Of waren beidde reacties vragen in het algemeen?
quote:
Maar nu stel ik WEL een vraag aan jou: Wat is het doel van chemtrails dan?
[..]
Zie mijn eerdere posts.
quote:
Als je vind dat je al genoeg gezegd hebt in deze discussie maar dan toch nog met dat artikel op de proppen komt, vind je het blijkbaar wel belangrijk genoeg om je weer in deze discussie te mengen.
uhm, die opm. maakte ik later pas. Heb je voorspellende gaven?
quote:
Dat las je dan wederom verkeerd.
Ik zeg dat de mening van die man net zo interessant is als jouw of mijn mening.
IK kan ze niet met elkaar vergelijken, want van jou weet ik niks.
quote:
Ik zie geen reden om te concluderen dat die man beter weer waar die over praat dan de gemiddelde user hier.
Ik ook niet.
Eisenhower1961.
pi_49614144
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:31 schreef Resonancer het volgende:

Ik zie helemaal niks gequote, maar 2 reacties op het artikel. Sorry dat ik niet zo goed in puzzelen ben, en zie welke reactie aan mij gericht is. Of waren beidde reacties vragen in het algemeen?
Beide reacties waren in het algemeen ja. Zie de uitleg in mijn post hiervoor.
quote:
Zie mijn eerdere posts.
Als je niet wilt dat ik verkeerde aannames maak, wees dan gewoon duidelijk... Ik ga niet alle topics over chemtrails afspeuren om te zien wat jij allemaal hebt gezegd...

Dus nogmaals, waar zijn chemtrails volgens jou voor bedoeld?
quote:
uhm, die opm. maakte ik later pas. Heb je voorspellende gaven?
Nee. Die latere opmerking versterkte mijn indruk alleen maar.
quote:
IK kan ze niet met elkaar vergelijken, want van jou weet ik niks.
Jij hoeft je mening daar niet over te geven. Ik geef alleen maar mijn mening.
quote:
Ik ook niet.
Dus dan is het toch niet zo raar als ik zijn observaties en analyses niet overtuigend vind.
pi_49614321
tvp
Ik steek je moeder in de fik!
  maandag 21 mei 2007 @ 19:17:12 #177
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_49617347
quote:
Op maandag 21 mei 2007 12:48 schreef mcDavid het volgende:
Is het al bewezen dat we allemaal dood gaan van de barium?
Morgellons krijg je ervan
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_49617431
quote:
Op maandag 21 mei 2007 19:17 schreef Lambiekje het volgende:

Er werdt niet om nieuwe vage beweringen gevraagd, er werdt bewijs gevraagd.
pi_49617657
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:35 schreef calvobbes het volgende:
Dus nogmaals, waar zijn chemtrails volgens jou voor bedoeld?
Nog maar n keer dan
quote:
Antwoord: GEEN IDEE. Er zijn een aantal theorieen, sommige geloofwaardiger dan anderen. Een paar veelvoorkomende:

1. Om het broeikas effect te verminderen, het snelle afbreken van de ecosystemen door ozongaten te dichten en aards leven te beschermen tegen infrarode, ultraviolette en kosmische straling vanuit de ruimte.
2. Om het weer op de wereld te modificeren en de broeikaseffecten tegen te gaan, daarbij gebruikmakend van synthetisch wolken-maken om neerslag te regelen.
3. Voor defensiedoeleinden: zich verbergen voor lucht en satellietobservatie, om nieuwe militaire communicatiesystemen te vergemakkelijken, om zich te verdedigen tegen binnenkomende ICBM's, (gecombineerd met ELF- en EMP-golven), om militaire 3D- imaging systemen te verbeteren.
4. Voor massa-inentingen of genetisch manipuleren zonder medeweten van de bevolking.
5. Als voertuig voor mind control.
6. Voor het steriliseren in samenwerking met HAARP van gebieden die vergiftigd zijn met biogiffen en giftige schimmels.
7. Om de VS af te schermen van de ELF/Scalar weerbeheersingstransmissies vanuit Rusland en China.
8. Om elektromagnetische mind contol technologieën mogelijk te maken om de mensheid fysiek, mentaal en spiritueel te onderwerpen en te controleren.
9. Als voertuig om de wereldbevolking terug te brengen tot een voor de Nieuwe Wereld Orde aanvaardbaar niveau.
10. Als combinatie van het hierboven genoemde, aangezien deze technische toepassingen voor meerdere doelen te gebruiken zijn.
De rest van je post laat ik zitten ok..
Eisenhower1961.
  maandag 21 mei 2007 @ 19:26:50 #180
128605 W8ezel
Way, down, to Egyptland
pi_49617734
quote:
Op maandag 21 mei 2007 19:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

quote:
Morgellons schijnt iets te maken te hebben met een parasiet die oorspronkelijk als genetische gemanipuleerde worm is ontwikkeld voor de katoenteelt. Deze parasiet is in staat bepaalde insecten te doden maar is blijkbaar ook niet vies van een stukje mens.
och...kijk es morgelitesdinges

[ Bericht 7% gewijzigd door W8ezel op 21-05-2007 19:34:05 ]
Niet voor de poes...neuhh
pi_49618141
quote:
Op maandag 21 mei 2007 19:25 schreef Resonancer het volgende:

Nog maar n keer dan
quote:
1. Om het broeikas effect te verminderen, het snelle afbreken van de ecosystemen door ozongaten te dichten en aards leven te beschermen tegen infrarode, ultraviolette en kosmische straling vanuit de ruimte.
Lijkt me geen kwaad doel. Waarom zouden ze dat dan geheim houden?
quote:
2. Om het weer op de wereld te modificeren en de broeikaseffecten tegen te gaan, daarbij gebruikmakend van synthetisch wolken-maken om neerslag te regelen.
Zie 1.
quote:
3. Voor defensiedoeleinden: zich verbergen voor lucht en satellietobservatie, om nieuwe militaire communicatiesystemen te vergemakkelijken, om zich te verdedigen tegen binnenkomende ICBM's, (gecombineerd met ELF- en EMP-golven), om militaire 3D- imaging systemen te verbeteren.
Dus dan zouden er dus 24/7 vliegtuigen moeten vliegen om dat te doen. Ik zie dat niet gebeuren.
quote:
4. Voor massa-inentingen of genetisch manipuleren zonder medeweten van de bevolking.
Met als doel?
Beetje lastig dat je dan ook je eigen overheid kunt treffen he.
quote:
5. Als voertuig voor mind control.
Zie 4.
Vind ik trouwens ook onder dom houden vallen hoor... Maar goed...
quote:
6. Voor het steriliseren in samenwerking met HAARP van gebieden die vergiftigd zijn met biogiffen en giftige schimmels.
Welke gebieden in Nederland zijn dan vergiftigd?
quote:
7. Om de VS af te schermen van de ELF/Scalar weerbeheersingstransmissies vanuit Rusland en China.
En wat heeft Nederland daar dan mee te maken?
quote:
8. Om elektromagnetische mind contol technologieën mogelijk te maken om de mensheid fysiek, mentaal en spiritueel te onderwerpen en te controleren.
Dat is dus een uitgebreidere uitleg van 5...
quote:
9. Als voertuig om de wereldbevolking terug te brengen tot een voor de Nieuwe Wereld Orde aanvaardbaar niveau.
En daar hebben ze tientallen jaren voor nodig. Al enig effect merkbaar?
quote:
10. Als combinatie van het hierboven genoemde, aangezien deze technische toepassingen voor meerdere doelen te gebruiken zijn.
En vind jij al deze verhalen logischer dan dat het gewoon condens strepen zijn?
  maandag 21 mei 2007 @ 19:39:01 #182
128605 W8ezel
Way, down, to Egyptland
pi_49618341
quote:
Op maandag 21 mei 2007 19:35 schreef calvobbes het volgende:

Welke gebieden in Nederland zijn dan vergiftigd?
En dat zou ook beteken dat er geen 'chemtrails' bestaan in Rusland/ China (waarom vallen Noord-korea en Iran nu weer buiten de boot?)
Niet voor de poes...neuhh
pi_49622070
@ Calvobbes, kun je zelf echt geen antw. geven op je vragen?
Zou je je vragen wat beter kunnen bekijken?

6. bijv.. Het zou ook kunnen gaan om gebieden die nog vergiftigd gaan worden.

En quote ook ff de 1e zin, dan weet ik nl zeker dat je die ook hebt gelezen.
Ik heb geen zijn meer in misverstanden.
Eisenhower1961.
pi_49622828
quote:
Op maandag 21 mei 2007 20:56 schreef Resonancer het volgende:
@ Calvobbes, kun je zelf echt geen antw. geven op je vragen?
Nee. Anders zou ik ze niet stellen.
Als jij "weet" van allerlei zaken, dan ga ik ervan uit dat je ook op de hoogte bent van een motief of werkwijze.
Vooral mijn vraag onder jouw eerste punt moet toch makkelijk te beantwoorden zijn.

Of ben jij de eigen-mening-loze complot gelover die alleen maar anderen napraat?
quote:
Zou je je vragen wat beter kunnen bekijken?
En dan ?
quote:
6. bijv.. Het zou ook kunnen gaan om gebieden die nog vergiftigd gaan worden.
Dus ze sproeien al 15 jaar chemtrails over Nederland heen omdat er ooit nog gebieden vergiftigd gaan worden?
Wie gaat die gebieden dan vergiftigen?
quote:
En quote ook ff de 1e zin, dan weet ik nl zeker dat je die ook hebt gelezen.
Ik heb geen zijn meer in misverstanden.
Jij quote helemaal niks van mij. Hoe weet ik dan dat jij mijn hele reactie gelezen hebt?

Want blijkbaar heb je mijn laatste zin niet gelezen. Ik zal 'm nog eens herhalen: vind jij al deze verhalen logischer dan [het verhaal] dat het gewoon condens strepen zijn?

Geloof je zelf wel wat je allemaal schrijft?
  maandag 21 mei 2007 @ 22:04:43 #185
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_49625067
al met al hebben de berichten o.a. op fok! over chemtrails en de massale brieven van verontruste burgers naar de Spits-krant ervoor gezorgd dat de chemtrails de laatste tijd (bijna) weg zijn. Vooral na de brievenactie naar de Spits-krant is het merkbaar...

Toch nog een succesje!
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_49625372
quote:
Op maandag 21 mei 2007 22:04 schreef TeenWolf het volgende:
al met al hebben de berichten o.a. op fok! over chemtrails en de massale brieven van verontruste burgers naar de Spits-krant ervoor gezorgd dat de chemtrails de laatste tijd (bijna) weg zijn. Vooral na de brievenactie naar de Spits-krant is het merkbaar...
Wahahahahahahahahahahahaha
Sorry hoor, maar deze onzin is echt hilarisch...

Waar basseer jij op dat die chemtrails zijn verdwenen door de aandacht ervoor? Heb je de voor en na situatie geteld ofzo?
  maandag 21 mei 2007 @ 22:18:28 #187
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_49625758
quote:
Op maandag 21 mei 2007 22:11 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Wahahahahahahahahahahahaha
Sorry hoor, maar deze onzin is echt hilarisch...

Waar basseer jij op dat die chemtrails zijn verdwenen door de aandacht ervoor? Heb je de voor en na situatie geteld ofzo?
WAHAHAHAHAHAHA! WIHIHIHIHIHHI!! WOHHOHOHOHOHHOOOO!!!

Ja gebaseerd op mijn EIGEN waarnemingen ja! mag dat?????

doe ff normaal
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_49625981
quote:
Op maandag 21 mei 2007 22:18 schreef TeenWolf het volgende:

Ja gebaseerd op mijn EIGEN waarnemingen ja! mag dat?????
Jawel. Maar doe dan niet of het een feit is dat de regering (of wie dan ook) bang is geworden en ervoor gezorgd heeft dat er niet meer gesproeid wordt.
Heb je er wel rekening mee gehouden dat die chemtrails in koude lucht beter zichtbaar is dan in warme lucht en dat het lente wordt, dus warmere luchten?

En misschien dat ze wel een goedje hebben gevonden wat geen sporen achterlaat in de lucht
quote:
doe ff normaal
  maandag 21 mei 2007 @ 22:28:29 #189
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_49626200
quote:
Op maandag 21 mei 2007 22:23 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Jawel. Maar doe dan niet of het een feit is dat de regering (of wie dan ook) bang is geworden en ervoor gezorgd heeft dat er niet meer gesproeid wordt.
Heb je er wel rekening mee gehouden dat die chemtrails in koude lucht beter zichtbaar is dan in warme lucht en dat het lente wordt, dus warmere luchten?

En misschien dat ze wel een goedje hebben gevonden wat geen sporen achterlaat in de lucht
[..]

wahahahaaha wihihihihihi wohohohoho!!

alles kan! theekan, koffiekan. of ze nou bang zijn geworden of een goedje waardoor het onzichtbaar is geworden.

ik heb chemtrails meegemaakt toen het nog warmer was dan de afgelopen dagen!

mijn eigen waarnemingen zijn dat het na de artikelen in de spitskrant minder zijn geworden.punt.

wahahohohihi

ho

hi

ha
pi_49626601
quote:
Op maandag 21 mei 2007 22:28 schreef TeenWolf het volgende:

mijn eigen waarnemingen zijn dat het na de artikelen in de spitskrant minder zijn geworden.punt.
Nou dat is al heel wat anders dan je eerdere post waarbij je stelde dat het een feit was....
  maandag 21 mei 2007 @ 22:41:40 #191
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_49626774
quote:
Op maandag 21 mei 2007 22:37 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nou dat is al heel wat anders dan je eerdere post waarbij je stelde dat het een feit was....
dat was dubbel interpreteerbaar in de eerdere post, jij koos weer voor de interpretatie waarop je zou kunnen zeiken.

haho
pi_49627109
quote:
Op maandag 21 mei 2007 22:41 schreef TeenWolf het volgende:

dat was dubbel interpreteerbaar in de eerdere post, jij koos weer voor de interpretatie waarop je zou kunnen zeiken.
Ja sorry, maar het is behoorlijk lachwekkend om te lezen dat jij denkt dat diegene die chemtrails 'beheren' na al die jaren stoppen door wat aandacht in een gratis krantje en de aandacht op een forum. Zeker als je het dan ook nog brengt alsof het een (wetenschappelijk bewezen) feit is.

Misschien kun je dan even uitleggen wat de juiste interpretatie was...

Maar goed, als je je alleen maar basseert op eigen observaties, analyses en vooroordelen dan zegt zo'n mening natuurlijk verdomd weinig.
  maandag 21 mei 2007 @ 22:52:02 #193
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_49627240
quote:
Op maandag 21 mei 2007 22:28 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

wahahahaaha wihihihihihi wohohohoho!!

alles kan! theekan, koffiekan. of ze nou bang zijn geworden of een goedje waardoor het onzichtbaar is geworden.

ik heb chemtrails meegemaakt toen het nog warmer was dan de afgelopen dagen!

wahahohohihi

ho

hi

ha
Het weer is ook redelijk stabiel de laatste tijd.

Trails zie je veel vaker, als het weer slechter of juist beter gaat worden.
Laten deze veranderingen nu vaker in de lente en in de herfst voorkomen.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  maandag 21 mei 2007 @ 22:52:10 #194
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_49627250
quote:
Op maandag 21 mei 2007 22:49 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ja sorry, maar het is behoorlijk lachwekkend om te lezen dat jij denkt dat diegene die chemtrails 'beheren' na al die jaren stoppen door wat aandacht in een gratis krantje en de aandacht op een forum. Zeker als je het dan ook nog brengt alsof het een (wetenschappelijk bewezen) feit is.
wat ik zei (dan heb je weer gruwelijk slecht gelezen) was het feit dat ik vond dat ze sterk verminderd waren na al die media aandacht.
quote:
Maar goed, als je je alleen maar basseert op eigen observaties, analyses en vooroordelen dan zegt zo'n mening natuurlijk verdomd weinig.
wat is er mis met zelf dingen observeren en waarnemen? dan zegt het je verdomd weinig, we zijn hier op een forum waarin ieder zijn mening mag zeggen dictatortje.
pi_49627654
quote:
Op maandag 21 mei 2007 22:52 schreef TeenWolf het volgende:

wat ik zei (dan heb je weer gruwelijk slecht gelezen) was het feit dat ik vond dat ze sterk verminderd waren na al die media aandacht.
Nou laten we eens even jouw quote erbij pakken.
quote:
Ik zie nergens iets van "ik vind dat" of een variant daarop staan...
Je presenteert het alsof het een feit is dat er minder chemtrails zijn én dat de oorzaak daarvan te vinden is in de aandacht daarvoor.
Geen enkel voorbehoud dat "jij dat vond".
quote:
wat is er mis met zelf dingen observeren en waarnemen? dan zegt het je verdomd weinig, we zijn hier op een forum waarin ieder zijn mening mag zeggen dictatortje.
Met observeren en waarnemen is niks mis. Het gaat 'fout' als die observaties en waarnemingen als feit verkocht worden.

Maar goed. Denk je echt dat iemand die in staat is om uit vliegtuigen chemicalien te laten sproeien en dat ook al jaren doet, zich ineens laat tegenhouden door de aandacht van een gratis krantje en een internetsite als Fok!?
  maandag 21 mei 2007 @ 23:05:29 #196
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_49627825
quote:
Op maandag 21 mei 2007 23:01 schreef calvobbes het volgende:

blabla
quote:
laat ik de quote er even bijpakken

jongetje heb jij niets anders te doen dan andere mensen te analyseren? zo van; "jij kent jezelf niet, ik ken je beter dan jezelf!"

doe toch even normaal,ik vraag me af hoeveel dames je hebben gedumpt omdat er niet met je te leven viel.

zoek een leven en stop met denken voor anderen, dan wordt je leven een stuk kleurrijker en gelukkiger.
pi_49627995
wat ik raar vind ik keek vroeger altijd uit het raam op school
en ik zag dit dus nooit in de lucht, waarom de laatste jaren wel?
Volgens mij sinds die balkendingus er zit..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_49632463
quote:
Op maandag 21 mei 2007 23:09 schreef zhe-devilll het volgende:
wat ik raar vind ik keek vroeger altijd uit het raam op school
en ik zag dit dus nooit in de lucht, waarom de laatste jaren wel?
Volgens mij sinds die balkendingus er zit..
Volgens mij al veel langer, want ik zag ze vroeger altijd al wel in d lucht.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 04:10:46 #199
104963 ETA
European Travel Author
pi_49632629
wow... ik verbaas me ontzettend over de discussie hier.

Er wordt wat beweerd over Chemtrails, bewijzen worden aangeleverd dat ze bestaan, echter worden deze makkelijk weerlegt.

Er worden motivaties voor gebruik chemtrails aangedragen, echter zijn deze ongefundeerd en vergezocht.

Eigen observaties worden als bewijs opgevoerd, echter zijn het meer gevoelens dan echt harde cijfers.

Er worden historische feiten aangebracht dat bewijst dat regeringen niet altijd eerlijk zijn. Echter bewijst dit niets over het bestaan van chemtrails.

En vervolgens wordt er op de man gespeeld...

Dus ben redelijk verbaasd over dat de discussie nog steeds gaande is terwijl alles al is besproken en weerlegt.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_49632664
quote:
Op maandag 21 mei 2007 23:05 schreef TeenWolf het volgende:

[knip]
Nogmaals: Denk je echt dat iemand die in staat is om uit vliegtuigen chemicalien te laten sproeien en dat ook al jaren doet, zich ineens laat tegenhouden door de aandacht van een gratis krantje en een internetsite als Fok!?

[ Bericht 10% gewijzigd door calvobbes op 22-05-2007 04:30:53 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')