lelijk en onnatuurlijk,quote:Op zondag 29 april 2007 15:42 schreef Redux het volgende:
...kijk ik in de lucht naar die schitterende vliegtuigstrepen, zie ik er 1 recht boven me, met een enorme schaduw erachter. Prachtig gezicht! Ik heb er een serie foto's van gemaakt, hier is er 1 van:
[afbeelding]
De zon zit zoals je kunt zien rechtsboven.
Mooi he?!
Prima, maar vergeet het dan maar dat jij ooit met een vliegtuig reist.quote:Op zondag 29 april 2007 22:47 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
lelijk en onnatuurlijk,geef mij maar een helderblauwe hemel zonder shit
![]()
dealquote:Op maandag 30 april 2007 02:13 schreef ChOas het volgende:
[..]
Prima, maar vergeet het dan maar dat jij ooit met een vliegtuig reist.
Jep, ook daar hetzelfde. Zon zit in dat geval linksboven, de schaduw zit rechtsonder de streep. De streep zit dus boven de wolk. Net als in mijn geval (maar dan andersom).quote:Op maandag 30 april 2007 02:12 schreef DarkMinded het volgende:
Hier was ook de hele lucht bedekt, vlakbij vliegbasis Volkel.
Ook hier kun je de schaduw onder de trail zien.
[afbeelding]
zozo! maak jij dat uit?quote:Op maandag 30 april 2007 02:13 schreef ChOas het volgende:
[..]
Prima, maar vergeet het dan maar dat jij ooit met een vliegtuig reist.
Dat heet nou een logisch verbandquote:
isquote:
Nee, de manier waarop straalmotoren contrails veroorzaken maakt dat uit.quote:
nou niet alle vliegtuigen verzorgen de chemtrails, dat had ik in al die andere topics al uitgelegd. dus omdat er een zeker aantal chemtrails veroorzaken mag ik niet met een onschuldig contrail-chartertje even all-inclusive?quote:Op maandag 30 april 2007 11:27 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nee, de manier waarop straalmotoren contrails veroorzaken maakt dat uit.
Ik dacht dat je sporen in het algemeen lelijk vond?quote:Op maandag 30 april 2007 11:58 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
nou niet alle vliegtuigen verzorgen de chemtrails, dat had ik in al die andere topics al uitgelegd. dus omdat er een zeker aantal chemtrails veroorzaken mag ik niet met een onschuldig contrail-chartertje even all-inclusive?
hehehe
Welneeeeeeeeeequote:
contrails blijven toch niet hangen, dus dat is niet erg, hangende chemtrails die uitwaaieren is lelijk.quote:Op maandag 30 april 2007 12:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik dacht dat je sporen in het algemeen lelijk vond?Als je dat weg wil hebben kan je toch echt niet meer vliegen.
voor het eerst op fok heb je gelijk................quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |