Heerlijk het sarcasme op Fok! !!!!!!!quote:Op zondag 29 april 2007 12:44 schreef Heatseeker het volgende:
Volgens mijn moeder heeft ze het liefste zaad op de worst.
zelf getrokken mayo?quote:Op zondag 29 april 2007 13:10 schreef Ladidadida het volgende:
Mayo.
Ik kan dat niet producerenquote:
quote:
Ik heb niet zo'n machientjequote:Op zondag 29 april 2007 13:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
![]()
gewoon ff in de hand nemen en goed trekken![]()
gewoon ff een van de straat op pikkenquote:
Oh werkt dat zo tegenwoordig. Wel een boel werk voor een broodje worst hoor..quote:Op zondag 29 april 2007 13:23 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
gewoon ff een van de straat op pikken![]()
maar dan hebbie wel verse mayoquote:Op zondag 29 april 2007 13:27 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh werkt dat zo tegenwoordig. Wel een boel werk voor een broodje worst hoor..![]()
Ja, maar ja. Je wordt ook dik van mayo..quote:
dat dan weer welquote:Op zondag 29 april 2007 13:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, maar ja. Je wordt ook dik van mayo..
Dit wordt slowchattenquote:
ik ook nietquote:Op zondag 29 april 2007 14:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dit wordt slowchatten![]()
Kan iemand dat plaatje van TS zien? Ik niet namelijk![]()
Ik nu wel. Die mensen wonen hier in Assenquote:
Da's vlakbijquote:Op zondag 29 april 2007 14:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik nu wel. Die mensen wonen hier in Assen
Vertel?quote:
Aaaach Rodenquote:
quote:
Ooh was dat de achterliggende gedachte..quote:Op zondag 29 april 2007 15:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
wel makkelijk voor dat broodje worst
![]()
![]()
meer om ontopique te gaanquote:Op zondag 29 april 2007 15:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ooh was dat de achterliggende gedachte..
Yeah rightquote:
was een verkapt zalikevenlangskomeninassen hintquote:
Je moeder is een hoer.quote:Op zondag 29 april 2007 12:44 schreef Heatseeker het volgende:
Volgens mijn moeder heeft ze het liefste zaad op de worst.
Alsof ik dat niet doorhadquote:Op zondag 29 april 2007 15:37 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
was een verkapt zalikevenlangskomeninassen hint![]()
Dat kun jij ook wel in Rodenquote:
een uut 't laand achter 't piepkedelquote:
quote:Op zondag 29 april 2007 15:44 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
een uut 't laand achter 't piepkedel![]()
Een beetje wat?quote:Op zondag 29 april 2007 15:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
bovendien kan jij dat ook wel als je een beetje lacteert
geintje, jem jemmer en kweetnieterquote:
Ja melken dusch, ik heb een goed idee! een idee wat steeds meer melk oplevert!quote:
Waaauuuww wat een deal!quote:Op zondag 29 april 2007 15:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja melken dusch, ik heb een goed idee! een idee wat steeds meer melk oplevert!
Ik geef jou een beetje melk, op een date of zo, en dan na 9 maanden kan jij mij juist weer lekker veel melk geven!![]()
![]()
Dan gaan we het doen?quote:Op zondag 29 april 2007 15:54 schreef RickoKun het volgende:
Vanavond naar groningen>! OAKAYAAAYa
naar de coffeeshop?quote:Op zondag 29 april 2007 15:54 schreef RickoKun het volgende:
Vanavond naar groningen>! OAKAYAAAYa
uh uh, ik kijk niet hoor, ik ros meteen met m'n baseballbat die zaak dichtquote:Op zondag 29 april 2007 15:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nou prima, IN de coffeeshop dan? Dan heeft het hupt tenminste wat leuks om naar te kijken!
als't maar niet de glory isquote:Op zondag 29 april 2007 15:58 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
uh uh, ik kijk niet hoor, ik ros meteen met m'n baseballbat die zaak dicht![]()
Ik ga geen melkoverhandiging doen in een coffeeshopquote:Op zondag 29 april 2007 15:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nou prima, IN de coffeeshop dan? Dan heeft het hupt tenminste wat leuks om naar te kijken!
Okay vooruit dan zoeken we wel eventjes een kamer uit of een ordinair steegje! Ik heb al geprobeerd een penthouse te regelen maar zonder enig succes.quote:Op zondag 29 april 2007 15:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ga geen melkoverhandiging doen in een coffeeshop![]()
Ach, dan is een steegje net zo goed ja.quote:Op zondag 29 april 2007 16:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Okay vooruit dan zoeken we wel eventjes een kamer uit of een ordinair steegje! Ik heb al geprobeerd een penthouse te regelen maar zonder enig succes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |