abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5919984
oooh, dat zouden ze écht moeten doen! Dat wordt dan 24 uur niet slapen
pi_5920010
Geweldig dat telekids, jammer alleen ik moest altijd op zaterdagochtend trainen, dus miste ik het vaak, dan stopte ik er een videoband van 3 uur in, maar dan had ik nooit zin om het nog een keer te bekijken

Carlo En Irene zijn de bomb, nog steeds trouwens!

Billie Holiday is Lady Day!
pi_5920044
Als Hans en Mireille Life and Cooking zouden presenteren zou het stukken minder leuk zijn. Ze zijn gewoon leuk op elkaar ingespeeld en hebben veel humor samen.
pi_5920752
Nu Spotlight bij Life & Cooking
  zondag 22 september 2002 @ 18:20:41 #55
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_5920836
quote:
Op vrijdag 1 februari 2002 18:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar goed, keek jij ook altijd Telekids, was je ook in diepe shock toen je hoorde dat Telekids ging kappen en kijk je nu ook Life & cooking?
Wat vond jij altijd het leukste bij Telekids?
Ben jij een keer bij Telekids geweest?
ik dacht eerst dat er teletweakers stond.

maarre, ik keek er niet veel naar. meer kindernet enzo.
dat vod ik leuker.
telekids was ook op RTL4 en daar heb ik altijd al en afkeer van gehad. ik kijker nu alleen naar als er echt iets leuks komt. ik denk omdat ze altijd van die domme soapseries uitzenden. onderweg naar hell, goede tijden selchte zender, zo vader zo nageboorte, en weet ik veel wat. altijd stomme dingen.

van dat logo kreeg ik altijd hoofdpijn met al die felle kleuren en dat deintje dan. verselijk.

NOOIT iets volwasseners dan iets ala rolie potie ole, bob de bouter of tiktak.

zondag 22 september 2002 @ 18:22:40 #56
24184 speedfreakssj
pi_5920855
quote:
Op vrijdag 1 februari 2002 19:53 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Altijd Irene's onderkin filmen!

niet haar lippen?
het is een vingercamera dus dan zou je toch lippen denken.
  zondag 22 september 2002 @ 18:39:48 #57
24184 speedfreakssj
pi_5921074
quote:
Op vrijdag 1 februari 2002 20:35 schreef Marble het volgende:
De Buurvrouw die altijd meedeed in die films enzo is later trouwens Tante Soesa geworden
dt was vreselijk. tante soesa sassefrats. net zo erg als dat benjamin giguur.
et dat rooie haar.
was ook heel vroeger.
pi_5921528
quote:
Op zondag 22 september 2002 18:39 schreef speedfreakssj het volgende:
net zo erg als dat benjamin giguur.
et dat rooie haar.
was ook heel vroeger.
Benjamin Ben! Onze kloeke EO-held!

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_6036856
Mevrouw Zuurtje en mevrouw Pruimpje waren ook altijd lachen.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  maandag 30 september 2002 @ 09:14:36 #60
30149 Iesie
Im not dead! I feel happy!
pi_6037034

* Iesie is de trotse bezitter van de orginele Mega-Blubber-Power Race

[Dit bericht is gewijzigd door Iesie op 30-09-2002 09:55]

<Sonium> someone speak python here?
<lucky> HHHHHSSSSSHSSS
<lucky> SSSSS
<Sonium> the programming language
  maandag 30 september 2002 @ 09:25:36 #61
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_6037086
quote:
Op maandag 30 september 2002 09:14 schreef Iesie het volgende:

* Iesie is de trotse bezitter van de orginele Mega-Blubber-Power Race

[afbeelding]

gaaaaaf

ja ik mis telekids nu echt was echt altijd heel erg leuk, kijk btw ook altijd life & cooking hoor

*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_6038385
Pittige tijden is van na mijn tijd, toen keek ik al niet meer.
Maar ja, de topicstarter is ook ietsje jonger dan ik

Het Telekids wat ik mij herinner is dat waarin er nog kleine groepjes kinderen waren (of de schoolklassen waren niet helemaal in beeld) en die speelden dan Pictionary. Eerst nog met alleen Irene
En toen kwam er tenminste nog een fatsoenlijk aantal tekenfilms tussendoor, later werd dat helaas een stuk minder...
Oh, en er was zo'n hindernisgedoe met een paard of stier waar je op moest blijven zitten. Was dat niet Harry de Hengst ofzo? Maar dat was al wel later...

Maar nu is er voor kinderen helemaal geen zak op tv. Op 3 (of 4) zenders is er 's ochtends dat homeshopping/tellsell gedoe! En RTL4 zend een visprogramma uit geloof ik... Villa Achterwerk is ook totaal niet boeiend, dus blijft er niks anders over dan KETNET kijken.

quote:
Neeeeeeeee, hou op! Ik had zooooooooooooo'n hekel aan dat programma! De Bijbelverhalen waren wel leuk, maar die Benjamin Ben zooooo irritant, ik kon daar echt niet naar kijken! En dan dat wijf dat die verhalen verteld! Marja of Marga ofzo. Die kon ik ook al niet uitstaan! Raar mens.
pi_6039700
Telekids was enorm cool! Ik ben een fan vanaf het moment dat Carlo erbij kwam ('93?) en heb tot de laatste show gekeken. Helaas miste ik de laatste jaren telkens het laatste stukje, omdat ik moest werken vanaf 12.00
Alles was gewoon supergaaf, van de mega blubber power race tot mevrouw zuurtje en mevrouw pruimpje, spotlight, de movierace, de vliegende oude taart en pittige tijden.

Ik heb de laatste show helaas niet live kunnen zien, maar wel op video. En ik heb de band met de hoogtepunten én sinds vorige week de band met pittige tijden

pi_6042196
quote:
Op zondag 22 september 2002 19:12 schreef keeper het volgende:

[..]

[afbeelding]

wat een kutprogramma was dat ja...
pi_6042417
Ik heb laatst de video van het beste van 10 jaar Telekids nog eens gekeken en het is gewoon geweldig. Het zijn die kleine details waar je helemaal om in een deuk ligt. Het filmpje van Mevrouw Zuurtje en Mevrouw Pruimpje bijvoorbeeld, dan zit en zo'n bejaarde met kwabarmen piano te spelen en met hakschoenen te klappen, om die dingen lig je dan helemaal in een deuk. Of bijvoorbeeld de feesttoeter bij Irene's Problemenfeest, dat zijn van die kleine dingen. Geweldig.

Ook een van mijn favoriete Telekidsmomenten is Carlo en Irene als Maxine en Franklin Brown

Spotlight gister bij L&C was ook weer erg leuk om te zien

dinsdag 1 april 2003 @ 14:11:55 #66
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_9510416
Telekids is eigenlijk helemaal niet afgelopen....

Persberichtje:
REMEMBER TELEKIDS

Carlo en Irene zijn in oktober 1999 na 10 jaar gestopt met het toen razendpopulaire kinderprogramma Telekids. Inmiddels presenteren zij alweer voor het tweede seizoen het zondagmiddagprogramma voor het hele gezin: Life & Cooking.
Toch zullen ze hun Telekidsverleden NOOIT vergeten en vinden het daarom nog geweldig om zo af en toe optredens voor kinderen te verzorgen. Onder de titel Remember Telekids! verzorgen zij een optreden van circa 1 uur waarin de bekendste liedjes uit Telekids te horen zullen zijn. Van Ochtendgymnastiek tot Giechel & Goochel en van Pittige Tijden tot 3,2,1.

Zoals u weet staat dit duo bekend om haar geheel eigen wijze van presenteren. Professioneel, spontaan en vol humor. Optredens van andere artiesten weten zij op hun eigen manier aan elkaar te praten en tot een geheel te maken.

Met Carlo en Irene is uw kinderfeest gegarandeerd een succes! (Leeftijd 7 70)
Gage in overleg.

* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_9513692
1 april grap zeker Mevrouw Zuurtje?
pi_9513781
April fool!

Het zou trouwens wel erg leuk zijn

dinsdag 1 april 2003 @ 16:03:16 #69
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_9513942
telekids rulede

en tom_tom, dat idd gave Franklin & Maxim ding was pas nog op tv

sindsdien heb ik ook goede zaterdagochtend TV
was dat eerst Live&Kicking is dat nu The Saturday Show
ong hetzelfde maar dan meer gericht op celebs en muziek

pi_9514043
Voor de gelegenheid luister ik nu Nog 3, 2, 1 minuten! Dat refrein ken ik ook nog steeds uit m'n kop .
  dinsdag 1 april 2003 @ 16:09:12 #71
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_9514094
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 16:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Voor de gelegenheid luister ik nu Nog 3, 2, 1 minuten! Dat refrein ken ik ook nog steeds uit m'n kop .
ik heb 2 cd's
  dinsdag 1 april 2003 @ 16:19:06 #72
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_9514338
Het is geen 1 april grap
Ik hem morgen ook nog wel plaatsen hoor.
Je kunt ze blijkbaar boeken bij Gerard van der Kolk.nl
zal wel heel erg duur zijn....
Tenzij we allemaal wat centjes bij elkaar leggen
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_9568289
Oke hier ff een ouwe begintune van Telekids

Vind wel suggestieve tekst die irene zingt.

"Ga maar lekker zitten dan zal ik je verwennen"
"ff niet meer spelen ff niet meer rennen"
"Je hoeft niks meer te doen telekids komt zo bij je thuis"
"Als het nu niet kan dan doen we het morgen over"

ja, ja ga maar lekker zitten dan zal ik je verwennen

Of heb ik nu zo'n dirty mind

3,2,1 minuten

[Dit bericht is gewijzigd door bobjuh op 03-04-2003 22:22]

"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_9790901
Ik vond het leuk dat ze bij Life and Cooking van de week zo'n stukje Pittige Tijden met Meta en Edsilia lieten zien. Edsilia ging zowat dood van het lachen. Ik ook.
pi_9889022

Die kop van Irene, ik lig gewoon weer in een deuk , .

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_10935261
Wat vond de fokker leuker?
- Het begin van Telekids (alleen Irene).
- Het begin van Telekids met Carlo & Irene (waarin o.a. Carlo nog naar zolder moest met Meidengeheimen).
- De laatste paar seizoenen (Pittige Tijden, Frobele Fransen, Mevrouw Zuurtje en mevrouw Pruimpje).

Ik ga voor de laatste paar seizoenen.

pi_10935273
De laatste paar jaren.

Echt fantastisch

[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_10935312
quote:
Op zondag 22 september 2002 16:15 schreef mitt het volgende:
Hmz..Telekids roeleert big time..lullig voor al die kleine kinderen van deze tijd die dat nu moeten missen
Ja, dat bedacht ik me laatst: die arme kinderen van nu zullen Telekids alleen van horen zeggen kennen. Arme kinderen.
  vrijdag 6 juni 2003 @ 17:32:31 #79
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_10935354
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 17:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
- Het begin van Telekids met Carlo & Irene (waarin o.a. Carlo nog naar zolder moest met Meidengeheimen).
- De laatste paar seizoenen (Pittige Tijden, Frobele Fransen, Mevrouw Zuurtje en mevrouw Pruimpje).

De laatste twee. Ik heb alleeen echt de allerlaatste stukjes niet meer gevolgd, maar in mijn herinnering blijft Pittige Tijden mytisch. En Meidengeheimen is ook voor altijd geintegreerd in mijn leven.
Telekids
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_10935402
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 17:32 schreef Sai het volgende:
En Meidengeheimen is ook voor altijd geintegreerd in mijn leven.
.

Laatst zeiden ze trouwens bij Life & Cooking dat niemand het ooit meer over Telekids heeft. Nou, daar klopt dus echt niks van. Op school heb ik het er nog wekelijks een paar keer over.

vrijdag 6 juni 2003 @ 17:35:37 #81
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_10935426
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 17:34 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

.

Laatst zeiden ze trouwens bij Life & Cooking dat niemand het ooit meer over Telekids heeft. Nou, daar klopt dus echt niks van. Op school heb ik het er nog wekelijks een paar keer over.

En hoe reageren de anderen dan als je WEER over telekids begint?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_10935448
Ik heb een vriendin die ook helemaal fan was van telekids, dus die doet vrolijk mee.
pi_10936381
Ik vond het gewoon geweldig vanaf het moment dat Carlo erbij kwam, dus ik kan niet kiezen tussen optie twee en drie

Ik zit ook weer lekker in de Telekids stemming

't is weer tijd voor.... quizliiiiiine
quiz der quizzen op tv
het rad van fortuin, nou weg ermee
't is de leukste quiz, 't is de beste quiz
't is weer tijd voor quizliiiiine!

pi_10937231
ik was ooit bij telekids geweest
onze groep ( 2 klassen ) het toen verloren omdat de andere klas de personen mochten kiezen voor de opdrachten/vragen etc .
2 brothers on the 4th floor hadden opgetreden met fairytales
pi_10937291
Ik ben van de telekids-generatie... Daar heb ik me heel wat vroege zaterdag-ochtenden de tv voor aangezet.
  vrijdag 6 juni 2003 @ 19:42:08 #86
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_10937305
Ik herinner me ineens weer:
De jongens, de meiden, wie is hier de baas?
Wij zijn beeeeeteer

Tof!

pi_10937473
Jongens zijn veel beter, de jongens. De jongens!
Meiden zijn veel beter, de meiden. De meiden!
Maar meisjes kunnen niet vechten.
Oh? Wacht maar, ik geef je een rechtse. Aauu!
De meiden, de jongens, wie is hier de baas?
Wij zijn beeheeter.
pi_10937542
quote:
ik ga voor de tweede optie. Dat eerste kan ik me niet meer herinneren en dat laatste vond ik totaal niet leuk

Pittige tijden vond ik niets aan, Frobele fransen ging nog wel een zuurtje en pruimpje ging ook nog wel. Ik denk dat ik die middelste optie het leukst vond omdat ik toen precies de doelgroep was.

Maareh Telekids

vrijdag 6 juni 2003 @ 20:02:07 #89
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_10937651
Hoe kan dat nou, ze zitten me te jennen, man.

Ik ben Ludo en ik ben de slechterik van het stuk.

Ik ben Meta, ik ben eigenlijk een man, ik hoop dat niemand ziet dat ik een man ben.

Het is mij, Robert.

Mijn naam is L_l_l_laura.

Moterrijden!

* Telekids, in één woord geweldig.

No escape from reality
  vrijdag 6 juni 2003 @ 20:24:56 #90
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_10937993
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 19:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jongens zijn veel beter, de jongens. De jongens!
Meiden zijn veel beter, de meiden. De meiden!
Maar meisjes kunnen niet vechten.
Oh? Wacht maar, ik geef je een rechtse. Aauu!
En dan gaf Irene Carlo ook altijd een nepmep.
pi_10938078
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 20:24 schreef Sai het volgende:
En dan gaf Irene Carlo ook altijd een nepmep.
Inderdaad ja .

En ook 2 legendarische dingen:
- De Berdien Stenberg-Irene in het filmpje van Irene's Problemenfeest.
- De bejaarden in het filmpje van mevrouw Zuurtje en Pruimpje, vooral die achter de piano en die in haar hakkeschoenen zit te klappen.

pi_10938134
Echt super! Elke zaterdag ochtend de tv aan. Ik vond de laaste seizoenen ook het leukst. Met idd Pittige Tijden en ook Giegel en Goochel.
  vrijdag 6 juni 2003 @ 23:02:43 #93
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_10940978
quote:

ik heb het begin nooit gezien (mijn ouders zijn van die vpro mensen en ik keek dus altijd braaf villa achterwerk) dus ga ik voor de laatste seizoenen...
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
  zaterdag 7 juni 2003 @ 14:06:20 #94
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_10948147
De laatste paar seizoenen, absoluut

Waarom zendt RTL4 deze zomermaanden niet een Het Beste van Telekids uit ofzo? Lekker goedkoop en denk dat het best kijkers zal trekken

pi_10950162
Mijn oude klas is daar geweest.. we verloren geloof ik.

Helaas was ik toen net die dag ziek Wel een rolletje flippo's als troost gekregen

pi_10952330
Meta whehehehe haha ik lig in n deuk, kkan t me nog herinneren.. wat n jeugdsentiment

"Ik ben Meta, IK ben een man" Ik ben L-l-lAUraaa

ik stond zaterdag altijd om 7.00 op en ging dan voor de tv zitten.. ik was vooral fan van de 2e optie: toen Carlo nog maar pas bij Telekids zat.. eerst vond ik hem een sukkel, maar later steeds grappiger..

Ik moest vooral lachen om de grapjes van Carlo&Irene o o o o wat heb ik in n scheur gelegen in de huiskamer van 7-12.. En dat "jongens tegen meisjes" altijd vond ik dat de meisjes valsspeelden

JONGENS ZIJN VEEL BETER!! DE JONGENS

Ik was een jaar of 10 dus pcies de doelgroep, de tekenfilms vond ik minder leuk, maar ik was echt Telekidsfan! RTL4 was destijds echt een topzender.

ik luister net 3,2, 1 hmmm wat n heerlijk liedje eigenlijk, ik krijg gelijk nostalgie hahaha

.
pi_10954165
Was het niet zo toen telekids afgelopen was dat Peter Jan Rens met een ander telekids kwam om dezelfde tijd dat flopte
of heb ik dit nu verkeerd
  zaterdag 7 juni 2003 @ 21:14:23 #98
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_10954181
Nee, de laatste paar seizoenen was ik echt te oud. Bovendien, de Movie Race was het gewoon net niet. Het had gewoon de Mega Blubber Power Race moeten blijven.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_10954855
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 21:13 schreef superhombre het volgende:
Was het niet zo toen telekids afgelopen was dat Peter Jan Rens met een ander telekids kwam om dezelfde tijd dat flopte
of heb ik dit nu verkeerd
De Grote Meneer Kaktus Show. Dat was leuk, totdat het in plaats van Telekids kwam.

En de Movie Race vond ik ook nooit zo leuk.

zaterdag 7 juni 2003 @ 21:59:02 #100
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_10955035
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 21:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nee, de laatste paar seizoenen was ik echt te oud. Bovendien, de Movie Race was het gewoon net niet. Het had gewoon de Mega Blubber Power Race moeten blijven.
Die naam alleen al... Mega Blubber Power Race Iets na de introductie van de Movie Race ben ik ook afgehaakt. Of ik herinner me er gewoon niets meer van...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')