Gaaf Marble al die video's!!!!! Hoeveel zijn erdat?
quote:Oh niet zoveel hoor, ze zijn er al snel mee gestopt de afleveringen op video uit te brengen, jammergenoeg
Op vrijdag 01 februari 2002 21:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gaaf Marble al die video's!!!!! Hoeveel zijn erdat?
Maar i.i.g. een gele en een bruine versie met de eerste series afleveringen van Pittige Tijden, met Arnie en Linda en Laura en Robert en Jessica en haar zoontje AJtje (Artur Junior, maar ze spraken het uit als "Ah jeetje")
quote:Gaaf
Op vrijdag 01 februari 2002 21:08 schreef Marble het volgende:
Oh niet zoveel hoor, ze zijn er al snel mee gestopt de afleveringen op video uit te brengen, jammergenoegMaar i.i.g. een gele en een bruine versie met de eerste series afleveringen van Pittige Tijden, met Arnie en Linda en Laura en Robert en Jessica en haar zoontje AJtje (Artjur Junior, maar ze spraken het uit als "Ah jeetje")
Maar nu hebben we Hou van Holland, dat rules ook
quote:Zekers! Ik hoop echt dat daar ook een video van komt. HvH roeleert!
Op vrijdag 01 februari 2002 21:10 schreef Marble het volgende:
Ja is wel lachen, ik kijk ze af en toe nog wel eensMaar nu hebben we Hou van Holland, dat rules ook
Ik heb alle telekids cd's met dus ook al die leaders er op. Gebruik ik errug vaak als ik moet draaien. Heb er nu veel kopietjes van verkocht inmiddels. Iedereen wilde hem hebben...
Telekids was het beste en zal nooit meer geëvenaard kunen worden. Heb het vroeger ook heel vaak nagespeeld. (ja, je moet iets he).
Het programma is pas echt goed gaan lopen toen Carlo erbij kwam. dat is gewoon echt een gouden duo. En er zijn echt veel woorden die hun hebben verzonnen ingeburgerd.
Ze hebben me in ieder geval nooit een sjaggie zaterdag bezorgd
3 minuten (nog 3 minuten voordat ik stop, dat ik kap, dat ik nok)
ochtendgymnastiek (oe ah ochtendgymnastiek, oe ah fanatiek)
visite (er is visite, visite, wat zullen we genieten!)
en natuurlijk
harry de hengst! (harry is de schrik van elke cowboy....)
Een ander superonderdeel was ook Spotlight, een parodie op Showtime (sterren in Spotlight, sterren die stralen....)
Telekids was en is gewoon da bomb.
super lachen
allemaal een slok alcohol op, telekids cd'tjes erin en maar in de microfoon meebléren !!!
Ik ga iig de Pittige Tijden video halen!
Meer zeg ik niet, dan geef ik teveel info over mezelf weg
3, 3 minuten voor dat ik stop ..dat ik kap dat ik nok lalalalalalalal ik weet hem niet meer verder :-)
Motorrijden van Rik.
"Ik ben Rik , en ik heb een dick "
(nu hoor ik het pas, toen ik jonger was niet)
Mijn stukje kwam alleen niet op tv (gelukkig
)
en terecht
quote:Same. Jaren gekeken en veel plezier aan beleefd. Mijn broertje heeft zelfs nog meegedaan aan de mega blubber power race. En verloren
Op dinsdag 3 september 2002 23:22 schreef TheFrankey het volgende:
in die tijd dat ik telekids keek was pittige tijden enzo er nog helemaal niet.
Je kun wel je lengte in pindakaas winnen en er streden 2 groepen van een basisschool tegen elkaar in een soort race met allemaal dingen.
En aan het eind zongen ze altijd een liedje:3, 3 minuten voor dat ik stop ..dat ik kap dat ik nok lalalalalalalal ik weet hem niet meer verder :-)
Wat ik ook leuk vond was de zomer dat ze in Amerika waren. Waren erg leuke uitzendingen.
[Dit bericht is gewijzigd door SwissCom op 22-09-2002 17:13]
quote:Met als voorloper de PeannutButterPowerRace, waarbij je je lichaamsgewicht in potten pindakaas kon winnen!!!
Op vrijdag 1 februari 2002 19:22 schreef Myster_E het volgende:
Mega-Blubber-Power-Race
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |