Ok was net gedaan... sorrry
------------------
Not a BIG Brother, Yet always watching...
*** euh, zou ik nu eigenlijk niet moeten werken? ***
[Dit bericht is gewijzigd door bennie24 (Datum 01 Oktober 1999).]
Ik vraag me af wat onze Moontje (of Mootje)
nu doet als ze ongesteld wordt. In dur koffertje zat geen maandverband XXXXXL of Tapons XXXXXXL....en schapen lopen er niet rond wat nu?
Aan mijn lieve TARA:
Lieve TARA,
Als HoogLeraar aan de UniversiTARAteit in de TARALogie kan ik je maar niet vergeten. Je sompige uitdrukking, je goedkope glimlach, je domme mantelpakje. Ja TARA, al mijn Fokgabbers zijn al overgestapt op Mona, maar ik.... ik blijf je trouw, want TARA....
Ik wordt zo heerlijk misselijk van jou.
Auw.
Kou.
Nauw.
Gauw.
Lauw.
Pauw.
Snauw.
Sorry, had even geen reet te doen.
Grtz,
MiRR0RMaN.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig.
Via Morse heb ik kontakt gehad met Baretta.
Hij schaamt zich diep omdat hij is vreemd gegaan met MONAtellingen...Wees niet bang ik zal de TARAtellingen doorzetten samen met vele FOK gangers!...Mona zak jij maar in de stront! boehoeeehboehoeboehoe...
Ik ben ontroerd bij het zien van al deze liefde voor TARA, natuurlijk geven wij Haar niet op!
Zij is een soort van Christusfiguur, gelovigen, die met een doorTARAstruik en haar O.B.-InlegKRUISJES het BB pand heeft verlaten! Is het niet Zij die ons de ogen heeft geopend voor het TARAisme? Is het niet Zij die ons de weg heeft laten vinden tot ultieme VerTARAlossing? Het mekka van de TARAisten is HIER, je moet het alleen accepteren in je leven! Het toelaten! Slechts dan zul je komen in de TARAhalla van verTARAlossing, en zul je zien waar het allemaal in het leven om draait! jA! NaTARAtuurlijk!....
--------------> TARA. <--------------------
Chant: Hare TARA, Hare TARA, TARA TARA Hare Hare 2x
Voor VerTARAlossing.
Grtz,
MiRR0RMaN.
Guru in het TARAisme.
------------------
HoogLeraar in de TARALogie.
HellRaiser II: 'And you wanted to know?.... Now you know.'
http://summergarden.cjb.net
[Dit bericht is gewijzigd door MiRRoRMaN (Datum 01 Oktober 1999).]
Gaby
Grtz,
MiRR0RMaN.
TARAisme, het pad naar verlichting.
Mona’s eerste traantjes
01/10/1999
Terwijl de oudgedienden in het Big Brother-huis zich storten op het bedenken van teksten voor een Big Brother-lied, trekt Mona zich even terug. Ze had duidelijk even een moment voor zichzelf nodig. Maar was dit wel zo verstandig? Het duurde namelijk niet lang of haar ogen werden vochtig. Maar niet voor lang. Na vlug de tranen van haar gezicht te hebben geveegd, toverde ze een stralende lach op haar gezicht en deed weer vrolijk met de rest mee.
Bron BB
MAAR WAAROM ZIE IK DAN MONA NOG OVER ME BEELDSCHERM!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |