Ik ook ja. Dat ben ik daarom dan ook al lang niet meer.quote:Op zondag 29 april 2007 01:14 schreef Guusie het volgende:
als een chaffeur zou ik me zoiezo al kansloos voelen.
Haal het dan eens weg uit je profiel mafkeesquote:Op zondag 29 april 2007 01:15 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ik ook ja. Dat ben ik daarom dan ook al lang niet meer.![]()
Toen ik 18 werd kreeg ik een fles Sambuca. Na driekwart soldaat gemaakt te hebben en nog wat flesjes bier was het kotsen, kotsen en nog eens kotsen. Ik ben nu 25 jaar en zodra ik de geur van anijs ruik krijg ik alweer koude rillingen en een naar gevoel in mijn maag.quote:Op zondag 29 april 2007 01:02 schreef Metal_Mart het volgende:
Gadverdamme wat een kolerezooi is dat toch. Gisternacht mocht ik sinds lange tijd mijn wc-pot weer in anti-peristaltische stijl bijkleuren.![]()
![]()
Ik heb een soortgelijke ervaring met apfelkorn. Sindsdien nooit meer aangeraakt.quote:Op zondag 29 april 2007 01:23 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Toen ik 18 werd kreeg ik een fles Sambuca. Na driekwart soldaat gemaakt te hebben en nog wat flesjes bier was het kotsen, kotsen en nog eens kotsen. Ik ben nu 25 jaar en zodra ik de geur van anijs ruik krijg ik alweer koude rillingen en een naar gevoel in mijn maag.
Die ervaring heeft me trouwens prima geholpen met drank te matigen btw.
Drink dan gewoon bier of whiskey noob!quote:Op zondag 29 april 2007 01:02 schreef Metal_Mart het volgende:
Gadverdamme wat een kolerezooi is dat toch. Gisternacht mocht ik sinds lange tijd mijn wc-pot weer in anti-peristaltische stijl bijkleuren.![]()
![]()
Sissy.quote:Op zondag 29 april 2007 01:23 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Die ervaring heeft me trouwens prima geholpen met drank te matigen btw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |