Verschijnlijkquote:Op zondag 29 april 2007 18:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wordt ik nu neergestoken door je homies?
het is waarschijnlijkquote:
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 29 april 2007 21:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Sala-Adin, sebasser is/was vandaag in Diemen
1. zei hij in een gare GC SC topicquote:Op zondag 29 april 2007 21:51 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
En wtf doet hij daar?
Doe eens linkenquote:Op zondag 29 april 2007 21:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
1. zei hij in een gare GC SC topic
2. geen idee
kan nergens vindenquote:
I will,for i am kind to spare you'r miserable life.quote:Op zondag 29 april 2007 22:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
kan nergens vinden, vergeef me!
ho ho ho, ik heb nog altijd thuisvoordeelquote:Op zondag 29 april 2007 22:26 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
I will,for i am kind to spare you'r miserable life.
Geen idee.quote:Op zondag 29 april 2007 22:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ho ho ho, ik heb nog altijd thuisvoordeel![]()
waar zijn die turk, berber en koelie eiglijks?![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 22:37 schreef Sala-adin het volgende:
Luister je trouwens nog fanatiek Myriam fares?
ik heb vandaag nergens zin inquote:Op zondag 29 april 2007 23:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zo gaat de SC deaud en wordt deze reeks gesloten!
morgen ga ik naar de marktquote:Op zondag 29 april 2007 23:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik heb vandaag nergens zin in
overmorgen zal ie wel lopen, komt iedereen met verhalen enzo
kijken of mijn vader al wat verkocht heeft, een en game halenquote:
wat verkoopt je vader?quote:Op maandag 30 april 2007 00:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
kijken of mijn vader al wat verkocht heeft, een en game halen
en dan 2 maand later een DS kopen en de nieuwe pokémon
ja, in juli komt er een nieuwe deel uit, die vet is, ga ik kopen, en hopelijk is dat de laatste pokemon die uitkomtquote:Op maandag 30 april 2007 00:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat verkoopt je vader?
maken ze nieuwe pokemons?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |