Neuh, ik heb een hekel aan koninginnedag dus ik werk gewoon.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
verbaast me dat jij nog online bent, ben je aan het nuchteren voor Koninginnenacht?
waar zijn jullie met koninginnedag eigenlijk allemaal?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh, ik heb een hekel aan koninginnedag dus ik werk gewoon.
doeg doeg lieve baggerkoeliequote:
Geen gekloot dus, gewoon een gezellige SC.quote:c) ik werd een beetje Gallisch van het gezeikzanik erin.
d) houd het leuk, ga niet over andere users lopen kutten, ga geen andere users lopen uitdagen zodat ze een ban krijgen en maak Saladin dood
doei doeiquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en ik dan?, ik wil ook naamplaatje
Dat er hier een hoop gezeik was over users ipv een gewone SC. En dat vond zij niet alleen, ik vond dat ook. Hou het gewoon gezellig.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
c) ik werd een beetje Gallisch van het gezeikzanik erin.
wat bedoeld yvonne hiermee Snakey?
komt in orde hopelijkquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat er hier een hoop gezeik was over users ipv een gewone SC. En dat vond zij niet alleen, ik vond dat ook. Hou het gewoon gezellig.
Ja... geen gekloot met andere users. Moet gezellig blijven natuurlijkquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
komt in orde hopelijk, ik, en hopelijk ook de anderen, letten op elkaars woorden
![]()
Deze quote ik evenquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
jaaa, als de SC blijft, beoof ik dat ik de komende 3 maand notevrij ben, zoniet, mogen jullie me bij de eerste 2 notes 48 uur geven meteen
dat geldt alleen voor de 1ste keer he?quote:
Ik heb je deze week nog genote.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat geldt alleen voor de 1ste keer he?
de 3 maanden gaan nu in!
tot augustus geen notes erbij voor Deo hopelijk![]()
maar die telt nog niehietquote:
Ok, met die ondertitel van je denk ik dat die twee notes wel zullen lukkenquote:Op zondag 29 april 2007 00:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
maar die telt nog niehiet
als je me per 2 notes die ik al gekregen heb 48 uur zouden geven, had ik al een week bij elkaar ofzo
maar laten we de regeling doen vanaf nu, okay?
jij wil me gewoon 48 uur geven zodat je met die zalige gedacht meer van je Jupilér kan genietenquote:Op zondag 29 april 2007 00:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, met die ondertitel van je denk ik dat die twee notes wel zullen lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |